Ervaring met geboortekaartjes via reclameland.nl ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by 1981Mama, Jul 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met (geboorte)kaartjes van reclameland.nl ?

Onze voornaamste reden om hiervoor te kiezen is eigenlijk dat we een liggend kaartje willen met de vouwlijn op de korte kant, en dat is blijkbaar een hele speciale wens, want dat kan op weinig sites!

We ontwerpen de kaart zelf, en leveren hem aan in pdf.

Daarnaast is de prijs best aantrekkelijk :)
    Maar de prijs is zó aantrekkelijk dat ik wel eerst op zoek ben naar ervaringen, aangezien je geen proefdruk op papier kan bestellen.

Er staat wel bij niet goed geld terug, dat is prima, maar een beetje jammer als de baby er al is en het kaartje niet bevalt ;)

Iemand ervaring met deze website?

2. Novy4

Novy4 Actief lid

Mar 21, 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ka je geen proefdruk krijgen dan ?

3. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    #3 piccolina, Jul 8, 2015
    Last edited: Jul 8, 2015
    Ik ben zelf ontwerper en bestel daar ook dingdn voor mijzelf
    Is hetzelfde als gewoon drukker alleen goedkoper omdat je geen stukje veiligheid meekrijgt als je pdf niet goed is etc. Is goedkoop omdat ze verzamelen 1000 opdrachten en laten het bij 1 drukker drukken waardoor drukker hun flinke korting heeft.

Je kan papiermonters aanvragen gratis naar huis.
    Wel moet je certif.pdf inleren voor digitale druk.
    Cmyk kleuren dus. Weet je niet hoe het moet kunnen ze tegen betaling zelf cpdf maken van je gewone pdf.

Btw
    Dat wat je wil doet elke drukker is gewoon vouwlijn of je dat links recht of door midden doet maakt niets uit.
    Elke online drukker als je via email offete aanvraagt kan drukken op bepaalde gekozen papiersoort, techniek en formaat.
    Niet alles zetten ze op site.

Proefdruk kan je aanvragen tegen betaling altijd.
    Goed omdat ik zelf grafische ben bestel ik gewoon rechtstreeks via offerte email met cpdf ik weet 100% zeker dat mijn file veilig is en ik weet waar ze drukken en papier en welk techniek.
    Ze leveren mij binnen 2 dagen.

Mijn geboorte kaartje ook daarvandan en enveloppen via enveloppenshop

Drukwerkdeal, printenbind, reclameland etc allemaal hetzelfde soort sites

Share This Page