Zoals de titel al zegt.. Een joolz day kinderwagen of de stokke xplory? We vinden ze allebei erg mooi en goed rijden (in de winkel geprobeerd) maar ben benieuwd naar reacties van mensen die een van deze kinderwagens heeft. Dus de voor en nadelen.
Ik heb de joolz en super tevreden ermee. Voordelen: hoge duwstang Rijdt soepel, ook met 1 hand Makkelijk inklapbaar, zelfs als de zitgedeelte de andere kant op gedraaid is dus naar buiten dan hief je hem niet helemaal eruit te halen om in te klappen. Dan kan inklappen in 1 keer met zitgedeelte erbij. Nadelen alleen boodschappenmand te klein maar heb er zelf geen problemen mee. Dus ik ben er heel erg tevreden mee,
Wij hebben de Joolz en ik vind hem super! Vind de Stokke echt een stadwagen. Lijkt me in ieder geval niet lekker rijden in het bos bijvoorbeeld.
Ik heb ook de joolz maar heb er nog geen ervaring mee! ik vond m gewoon mooier en praktischer dan de stokke! In de winkel reed ie heel soepel en makkelijk inklapbaar.
Hier ook de joolz en mensen blijven het gek vinden, boodschappen mandje in 1 hand en met de andere hand de kinderwagen duwen Ik wandel meer met de wagen dan ml. Maar de wendbaarheid is in 1 woord geweldig. Ik heb geen ervaring met de stokke, niet eens getest in de winkel omdat de joolz ons al direct beviel.
Wij vonden ze ook allebei erg fijn. Zijn uiteindelijk gegaan voor de Joolz, omdat die in onze auto paste. Anders waren we voor de Stokke gegaan !
Hier een Joolz en ben echt fan! Super wendbaar, met 1 vinger te sturen! Inklappen was even oefenen, maar na drie keer gaat dit super! Enige nadelen vind ik dat hij niet heeeel klein wordt na opklappen en de boodschappenmand is wat klein. Maar ik heb zo'n haak voor tassen en dat werkt prima
Hihi ik heb de Stokke en vind hem ook erg fijn rijden/sturen/wendbaar en ja ook alles met 1 hand Nadeel vind ik alleen de plastic banden, als het kan zou ik als ik jou was (als je hem al neemt) die met de luchtbanden nemen, rijdt een stuk comfortabeler over oude stoepen O en als je veel boodschappen bij hebt en een zwaardere luiertas stuurt hij iets minder licht (wat ook wel logisch is natuurlijk) Succes met je keuze!
Bij onze eerste hadden we de joolz day! Ik ben een enorme fan van deze wagen. Ik sluit me helemaal aan bij alle voordelen die de andere al geschreven hebben. Enige nadeel vond ik de kleine mand onder de wagen. Toen we net zwanger waren van de 2de hebben we onze joolz day verkocht via marktplaats en de Joolz Geo gekocht. De Geo heeft een grote mand onder de kinderwagen en kan je gebruiken voor 2 kinderen. Joolz is echt een kinderwagen naar mijn hart!
Joolz (day). Deze rijdt prettiger dan de Stokke en ik had het idee dat hij steviger op de wielen staat. Wel hebben we het boodschappennet erbij aangeschaft omdat er zo weinig 'boodschappenruimte' bij zat. Deze heeft zijn geld al dubbel en dwars terugverdiend.
Hier ook een Joolz day gris. Even geoefend en vinden hem ideaal. Stokke vinden wij echt een lelijk ding haha
Hier een Stokke Crusi. De grote boodschappenmand is super fijn. Wij hebben een hond en rijden veel in bos. Gaat goed en nergens problemen mee.
Hier ook een Stokke Crusi, erg fijn ding! heerlijke grote mand onderin en doordat je kindje hoog zit kun je er flink veel in stapelen. Ook is hij heel handig als kinderstoel te gebruiken op het terras of op visite door de hoge zitting. De reiswieg gaan we volgende maand uittesten als de tweede er is (we hebben deze wagen gewonnen met een prijsvraag toen Y net 1 jaar was, dus de reiswieg ligt nog in de doos op zolder). Hij is ook om te bouwen naar duowagen, maar dan lijkt het me onderin niet heel comfortabel zitten en ben je al je bergruimte kwijt, dus wij laten Y lekker zelf lopen (of doen de baby in de draagzak en Y in de wagen bij langere stukken)
Joolz Day Elephant Grey hier.....prettige en niet geheel onbelangrijk, een mooie wagen. Vond het de mooiste van het huidige aanbod kinderwagens. Vindt de Stokke maar een raar buitenaards ding.... , maar ieder zijn smaak. Vind ze qua looks in ieder geval niet echt te vergelijken. Vindt de Joolz wat luxer met de leren handvaten enzo. Vooral de lange smalle wagenbak vond ik een voordeel, hij rijdt inderdaad heerlijk soepel, erg wendbaar met 1 hand. Boodschappenmandje voor mij geen issue, doe toch altijd meer boodschappen dan dat er uberhaupt in wat voor mandje dan ook past. Heb er zelf altijd de regenhoes of de extra zonneklep in.
Ik heb ook de Joolz en vind hem ook heel fijn rijden. Boodschappen mandje is wat klein maar k hèb een boodschappen net eraan hangen gewoon een normale omdat ik die van joolz net te prijzig vind. In de winkel en thuis alleen rondje mee gereden maar hij rijd echt lekker.