Hier ook een stokke, maar ook de crusi. Vind het bij de xplory niet prettig dat het kindje gedwongen word om met de beentjes uit elkaar te liggen. Onze zoon is nu 8,5 maand (77cm/+/- 12kg) en past nog in de bak! Hebben we nu wel omgewisseld naar het zitje, maar dat is meer omdat wij het wisselen zat waren. Hij vind de bak namelijk ook nog prima.
Zelfde verhaal als de andere Stokke-gebruikers, hier ook de Crusi. Ik vind de Xplory niet mooi en niet praktisch, maar de Crusi is echt een droomwagen. We krijgen zelfs complimenten over onze wagen als we ermee rondlopen. Grote wiegbak, grote bergruimte onderin, stevige wielen die prima zijn voor stad maar ook voor buiten (al zou ik er geen strandwandeling mee maken), rijdt soepel en licht en heel wendbaar, hoge wiegbak/zitting wat echt heel fijn is, ik ben nog steeds superblij met onze keuze. Maar ik vind vooral dat de Stokke er een stuk stijlvoller uitziet dan de Joolzen die ik heb zien rondrijden. Persoonlijke smaak.
Hier ook stokke, dan de trailz. Is zelfde als crusi maar met luchtbanden. Dus echte terreinwagen. Gooi maar vol bak onderin en super wendbaar. Vind het een prachtige wagen. Maar Joolz vind ik ook mooi. Vond stokke alleen makkelijker al in de winkel met inklappen ed. Joolz moesten we mee oefenen, dat vonden we stom nadat we stokke hadden geprobeerd die in 1x alles deed wat hij moest doen ; )