Vorige maand de parasol gekocht van Joolz, maar wat een k** ding. Bij ieder zuchtje wind ligt dat ding op de grond of als het wat harder waait moet ik er achteraan. Vandaag gekeken voor de UV zonnekap, maar niet leverbaar tot half augustus.. En eigenlijk vond ik de kap wel mooi, maar dat net wat er aan zit heel lelijk. Dan toch maar een Dooky? Wat gebruiken jullie tegen zon bij de Joolz?
De parasol voor als het echt te warm is om de kap omhoog te doen. En verder dooky. Ik heb alleen niet dat de parasol bij elk zuchtje wind los laat. Heb je m wel juist bevestigd?
Ik klik m aan de rand van de bak, maar hij vliegt er zelfs al vanaf als ik over een hobbeltje loop Heb m wel via MP gekocht, misschien was ie al kapot?
Parasol echt nooit gebruikt is echt waardeloos. Ben super blij met uv scherm joolz het verlengt kap waardoor die groot wordt en als dat niet genoeg gewoon zonnekap uit en klaar. Adement en ook te gebruiken alsmosquito net.
Wij hebben een parasol, maar niet van de Joolz zelf.... Een dooky is toch helemaal niet handig? Dan ziet je kind toch niks meer?!? Of ben ik nou gek?
Een dooky!! Echt ideaal Wij hebben ook een parasol van joolz een nieuwe Maar idd wat een rot ding is dat!
De parasol wel redelijk vaak gebruikt, is wel handig, zolang je dezelfde richting op loopt 😉 en dus niet continue dat ding van links naar rechts hoeft te verplaatsen. Hij blijft wel gewoon zitten als hij vast geklikt is. Dooky is handig, maar nu wil zoonlief hem liever niet gebruiken, want dan ziet hij niks... Bij de reiswagen is het iets handiger met de dooky want toen sliep zoonlief veel meer in de wagen en was het dus niet nodig dat hij wat zag.
Wij hadden vorige zomer deze kap, echt ideaal. Geen gedoe met parasols etc..is universeel en kan op kinderwagen én buggy. Shade Maker buggy zonnekap
Wij hebben de uv zonnekap en ik vind m ideaal moet ik zeggen. Parasol leek me niet handig omdat je hem dam steeds mee moet draaien met de zon en dooky kan ik niet over oordelen want nooit gebruikt
Ik vind de dooky ideaal voor de zon. Maar vooral als ze slaapt (ze kan gewoon lekker tukken zonder gestoord te worden door de buitenwereld). Als ze wakker is vindt zij het natuurlijk niks aan (ik ook niet!), dus ik heb dit weekend toch een parasol aangeschaft. Heel eerlijk...nog niet gebruikt maar vind het wel super leuk staan! *Zomer gevoel* Ik heb wel aan die zonnekap gedacht maar was inderdaad niet leverbaar bij de meeste "bekende" online shops. De parasol klemt trouwens wel goed vast hoor bij mij en ik heb de Joolz Day Zilver met de parasol Noir.
Ik heb een dooky aangeschaft, inderdaad mede omdat de zonnekap niet leverbaar is voorlopig. Dan heb ik 'm pas tegen het einde van de zomer. Heb de dooky pas net dus nog niet in gebruik gehad, al hangt ie er al wel op. Mij lijkt het ideaal, ook voor als ze moet slapen in de wagen.
Ik heb gewoon een hydrofiel erover hangen... En vorige zomer deed ik die helemaal nat maken en er dan voor hangen (alleen aan de boven kant vast geklemd) en dan waaide het lekker door.
Dooky ! Echt ideaal, vooral omdat mijn zoontje daardoor ongestoord kon slapen in de wagen, waar ik ook was/ben. Ik had het trouwens gekregen want ik wilde gewoon een hydrofiel gebruiken. Nadeel van de dooky vind ik dat het toch erg warm wordt want de zon staat erop te branden. En mijn zoontje ziet nu niks door de dooky, en nu hij 3,5 maand is, krijgt hij toch meer interesse voor van alles. Ik heb daarom nu ook een (bugaboo) parasol. Niet ideaal want je blijft hem van links naar rechts verplaatsen . Dus misschien ga ik die kap ook uitproberen!
Hier een dooky, ideaal. Allee jammer dat hij al 2 keer binnen 3 weken kapot is. Maar daar ben ik mee bezig, ws een foute partij. Verder ideaal.
Onze kleine meid ligt nu nog in de reiswieg en ik heb ook gekeken wat ik het beste kan nemen. Maar ik gebruik nu een dunne grote kleurrijke sjaal van mezelf waardoor de zon er niet door komt maar het toch niet te warm is omdat de sjaal dun is. Als het hard waait gebruik ik kleine wasknijpertjes om hem vast te zetten. Tot nu toe werkt het ideaal, mijn dochter slaapt er heerlijk door en als ze wakker is vind ze hem reuze interessant omdat hij zoveel kleurtjes heeft. Aan de zijkanten laat ik hem meestal een beetje open. Mama ook blij want anders nam ik een zonnekap die al gauw 50,- kost..
Ik gebruik de parasol. Helemaal geen problemen mee. Was trouwens wel een rib uit m'n lijf maar dat terzijde.
Zonnekap! Ideaal, niet alleen voor de zon maar ook voor als ze slapen. Geen gegluur en ze liggen wat meer beschut. Parasol vind ik maar een onding en dooky leek me niet fijn....
Dooky vind ik alleen (SUPER!) handig als ze heel klein zijn en later als ze slapen in de wagen. Nu vind mijn meisje het vreselijk, omdat ze dan niks kan zien. Parasol vind ik alleen handig als de wagen stil staat en uit de zon moet. Inderdaad een onding als je niet de hele tijd een zelfde kant op loopt en hem steeds moet draaien en buigen. (Ik vind hem trouwens ook niet stevig blijven zitten en ik doe hem er echt goed op!) Zonnekap heb ik geen ervaring mee, die bestond toentertijd nog niet.