Mijn zoontje ademt al weken/maanden af en toe kreunend.. soort inhouden en dan uhh.. even inhouden en weer uhhh.. Een beetje alsof hij moet poepen, maar dan zonder het rood aanlopende hoofd. Al tegen huisarts gezegd en ontlasting gaat ook wat moeizaam dus advies met Roosvicee Laxo proberen en anders zakjes. Nu wilde ik net luier verschonen en zie ik dat hij bij iedere inhouding een klein beetje plast.. dus dat hij echt moeite moet doen om een klein beetje te plassen.. dus blijkbaar is dat het dus. Verder is hij niet ziek. We hebben wel weken slapeloze nachten gehad maar dat leek opgelost door buisjes van de week. Geloof dus niet dat hij er veel last van heeft.. maar moet ik nu met huisartsenpost bellen of kan ik gewoon wachten tot morgen bij eigen huisarts? Of doe ik er verstandig aan om al plaszakjes te gaan kopen bij apotheek om al te laten controleren of hij blaasontsteking heeft? Of al proberen iets op te vangen? Hij heeft het waarschijnlijk dus al een hele tijd..
Hmmm inmiddels maar besloten dat we morgen huisarts bellen... Ook al maak ik me natuurlijk wel weer zorgen, voelt het als pffff nu dit weer.. en wil ik het meteen opgelost hebben.. hij is verder niet ziek dus kan gewoon wachten tot morgen..
Als de voorhuid ook opzwelt kan het ook een vernauwing van de voorhuid zijn.. Zou morgen even de huisarts bellen.