allicht is dit onderwerp al vaker voorbij gekomen, maar ik kon het zo snel niet vinden. Ik heb maatje 48 en merk nu dat mijn gewone broeken echt niet lekker meer zitten, dus ben ik op zoek gegaan naar positiemode. dat bleek nog verdraaid lastig te vinden te zijn. ik weet dat bonprix grote maten positiekleding verkoopt, maar daar is mijn maat volledig uitverkocht. hebben jullie tips waar ik dit kan kopen?
Als je broeken hebt met een elastische band kan je misschien iemand rekbare stof een buikgedeelte erin laten zetten. Dit heb ik m'n moeder laten doen nou ze zaten perfect! Oja bovenin dan elastiek met knoopsgaten als je buik dan groter word kan je hem losser doen. Succes
Oh wat fijn z'n topic hier heb ik wat aan! Mijn broek begint ook echt te knellen nu dus tijd voor wat nieuws. Waar kan ik zwarte positie leggings kopen? (Geen T-shirt stof maar echt dikke als een broek zeg maar). Als iemand een tip heeft: Let me know!
Die zijn volgens allemaal z'n dunne T-shirt stof toch? Lijkt op de foto teminste. Dan lijken m'n benen net rollades
Zijn er dan leggings waar je wél mooi mee lijkt? Niet jij persoonlijk, maar de mensheid, bedoel ik dan
Ja zeker. Ik heb leggings van de Zalando dikke kwaliteit stof wat gewoon op een broek lijkt. Kleed heel mooi af en totaal geen rollade benen in juist! Eerder met die van de H&M had ik dat wel. Koop ze ook altijd iets groter dat lijkt zoiezo mooier.
Leggings heeft miss etam! Die zitten heerlijk en staan echt wel mooi. Verder is wehkamp heel handig, genoeg kleding te krijgen, ook in grote maten.
C en a heeft sowieso tot mt 48/50 daar zou je kunnen kijken via de eigen site of wehkamp, of miss etam. Sommige modellen van Mamalicious ook wel.