Joolz vs Bugaboo

Discussion in 'De babyuitzet' started by liefkleintje, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    hier absoluut de Joolz

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wij hebben de Joolz Day en zijn supertevreden. Mijn man is 1.88 en loopt er prima achter. Omdat alles wat hoger is, til je de kleine ook makkelijker in/uit de wagen als je zelf lang bent.
    Onze dochter is 2 en zit er nog af en toe in. De buggy is hier weinig gebruikt, omdat de Joolz zoveel beter stuurt. De Joolz is uiteraard niet meer helemaal schoon vanwege het gebruik, maar alles werkt nog prima. Alleen hebben we een paar keer en lekke band gehad (mee naar de fietsenmaker geweest). Verder geen gebreken dus duurzaam.

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik heb voor Thijmen ook de Joolz gehad, heb ook even over de bugaboo getwijfeld maar vond die toch onhandig bij het testen.
    Ik heb voor Thijmen de Joolz 3 jaar naar volle tevredenheid gebruikt, hij is erg wendbaar en rijdt heerlijk. Heb hem nadien ook nog goed kunnen verkopen, dus is absoluut een duurzame wagen (hier overigens nooit een lekke band :) ). Ik heb ook nooit een buggy gehad omdat de joolz gewoon genoeg was en ook klein genoeg op te vouwen was voor in de auto.

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Wat hier al eerder werd gezegd: kijk vooral naar hoe jullie de wagen willen gebruiken, en stel je open voor alle merken. Gaan jullie vaak de natuur in, strandwandelingen of door het bos? Of wonen jullie in de stad waar je vaak stoepjes op en af moet? Hoe groot is je kofferbak, m.a.w. hoe klein moet de wagen kunnen opvouwen? Reis je veel met de trein, is ie dan makkelijk in en uit te klappen?
    Wij wonen in de stad en zijn niet zulke natuurliefhebbers :) Ook reis ik zelf vaak met de trein, dus alles bij elkaar genomen zijn wij toen uitgekomen op de Joolz Day. Ik vind deze wagen mooi smal, goed te besturen en makkelijk in en uit te klappen. Dat vonden wij het belangrijkste.

Share This Page