Heeft iemand ervaring met een Shnuggle babybadje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nummerzoveel, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar ervaringen met dit badje. Een gewoon badje wil ik niet meer, te groot en onhandig. Tummytub vond ik erg handig maar is gesneuveld door de tijd heen. Moet dus op zoek naar iets nieuws en toen zag ik de Shnuggle. Lijkt mij een handig ding, niet te groot maar net wat meer bad dan een Tummytub, en misschien zelfs wat langer te gebruiken? Wie kan mij meer vertellen hierover? Ik hoor het graag :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,5 KB
      Weergaven:
      5
  2. Yoga

Yoga Lid

6 dec 2015
    75
    0
    6
    Ondernemer
    Amsterdam
    Ik heb 'm in huis, maar nog niet in gebruik (want baby nog niet geboren). De online reviews vond ik echter overtuigend genoeg, ik wilde namelijk geen langwerpig bad (klein behuisd) en ook geen tummytub. Dus dit lijkt mij een perfecte tussenweg ;)

3. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Dankjewel voor je reactie! Ja op basis van wat ik lees ben ik ook enthousiast, heb jij de plastic of de piepschuim variant? Jij kan hem over een paar weken al gaan gebruiken zie ik, leuk! :)

4. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hem onlangs aangeschaft. Wat een verademing! Mijn zoontje kan nog niet goed zelfstandig zitten, maar hier in kan ik hem gewoon los laten, en hij blijft goed zitten (onder toezicht uiteraard).
    Hij kan lekker spelen en ik kan hem met twee handen wassen, super handig, had ik veel eerder moeten kopen!
    Met het normale badje was het zo'n gezeul iedere keer, en stonden we vaak met z'n tweeën de kleine te wassen, omdat het zo'n gedoe is met een arm. Nu dus geen probleem!

Ik geloof dat het verschil tussen plastic en piepschuim onder andere zit in de leeftijd dat je kindje er in kan. Tenminste, in de winkel stond bij de piepschuim '0-6 maanden', en bij de plastic '0-12 maanden'. Ik heb dus voor de plastic variant gekozen.

Absolute aanrader!

5. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Wat goed om te lezen dat hij jullie bevalt! Ja een groot badje is ook nooit echt mijn ding geweest, ben er gewoon niet zo handig mee..Goed om te weten ook wat het verschil tussen de twee is, dan neem ik de plastic variant. Lijkt me ook fijner met schoonmaken. Dankjewel in ieder geval de je je ervaring wilde delen!

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    dat ziet er wel fijn uit. Ik zat aan een tummytub te denken omdat ik nu ook weinig plek heb voor een badje. Alleen vind ik een tummytub niet fijn werken haha. Maar eens in een winkel gaan kijken binnenkort :)

7. Yoga

Yoga Lid

6 dec 2015
    75
    0
    6
    Ondernemer
    Amsterdam
    Ik heb ook de plastic variant, volgens mij bij BabyPark online besteld. Lijkt
    mij ook wat hygiënischer. Leuk dat je je vraag hier neerzet, ben wel benieuwd naar nog meer ervaringen..

8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Bij weinig plaats voor badje kun je ook nog denken aan het opvouwbare badje van Stokke. Baddert mijn zoontje al een jaar in

9. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Ik heb dit badje nu zo'n 8 weken in gebruik en ik vind hem super. In het begin is het wat onwennig door de "bult" die op de bodem zit. Maar na een aantal weken kon m'n dochter hierdoor wel makkelijk rechtop blijven zitten. Ik kan mijn hand onder haar kin houden en met de andere hand haar wassen. Hierdoor dus ook geen rugpijn die ik met een normaal badje wel heel snel had. Ik heb er geen spijt van.

Deel Deze Pagina