Hoi mama's Zoals de titel al zegt ik heb een Tummy tub maar geen onderstel. Ik heb ook een normaal babybadje en we hebben een ligbad. Maar Tummy tub lijkt me zo fijn voor de kleine straks. Die vrouw van wie ik m overnam had ook geen onderstel en zei ik deed het gewoon op de grond, vond zij makkelijk. Ik heb toch een beetje mijn twijfels. Ervaringen en tips welkom
Je kunt de tummytub vaak gewoon in het badje zelf zetten of op se tafel of op de grond. Wij gebruiken hem op alle mogelijke manieren
Oh zie nu titel verkeerd gespeld Oh oke, bedankt. Ja dus toch overbodig dat onderstel he. Ik dacht ook op tafel of op badkamer vloer. Daarna kan ie in het andere badje of met ons in grote bad .
Wij zetten hem idd. in het badje, of ook wel eens op tafel of op de commode. Wij hadden wel een onderstel maar die hebben we nooit gebruikt.
De tummytub zelf ook niet zo vaak trouwens, onze kindjes gingen al heel snel mee onder de douche met ons.
Mijn kraamverzorgster had als tip (en was idd makkelijk) op de strijkplank, die kun je op hoogte verstellen
Ik zette hem beneden in de gootsteen, was precies de goede hoogte voor mij. Strijkplank is een goeie!
Ik zet hem altijd op de wc op de badkamer (deksel dicht) kan ik hem mooi vullen met de douchekop van het bad en ook weer makkelijk leegkiepen
Hier ook meestal in de gootsteen. Het aankleedkussen ed legde ik dan op het aanrecht. Beneden was het altijd al lekker warm, dus ideaal! Strijkplank zou ik dan wel weer eng vinden, wiebelig ding...
Ik zette hem in het babybadje wat ook op de badkamer stond. Makkelijk met de doucheslang vullen. Strijkplank zou ik trouwens nooit doen!