Geboren op 17-07-2008 om 14.24 uur: JOOST hij weegt 3740 gram en is ongeveer 52 cm lang. ************************************************************ Het is heel vlug gegaan. De VK was hier rond 10.45 uur om te strippen. Ik bleek al 5 cm (oprekbaar naar 7 cm) ontsluiting te hebben . De VK ging weg met de belofte dat ze na de visites terug zou komen, tenzij ik eerder weeën zou krijgen (die had ik tot op dat moment niet) of de vliezen zouden breken. Zo'n 3 kwartier later heb ik de VK teruggeroepen (mijn man en ouders waren er toen net). Op dat moment had ik al dik 7 cm ontsluiting bij controle. Na het breken van de vliezen ging het vlug. Na in totaal zo'n 2,5 uur (vanaf het strippen) is na 2 persweeën om 14.24 uur Joost geboren. De kraamverzorgster heeft de laatste perswee meegemaakt en kon Joost dus bijna opvangen bij binnenkomst. Ik had wel een scheur (had natuurlijk een zwakke plek van de vorige bevalling), maar 't viel mee.......ze heeft alleen inwendig gehecht, de buitenkant viel zo mooi tegen elkaar aan, dat vond ze zonde om te hechten. Ik heb dus wel 2-3 dagen verplichte bedrust nu, mag de trap niet af omdat de wond anders open kan gaan staan. Maar goed ik red me boven wel. Joost maakt het prima en is vooralsnog erg wakker (hij ligt nu in zijn wiegje rond te kijken). Zo dat was het wel.......en niet eens in een notendop, hihi.