Lieve Jootje, Heel veel succes morgen met de punctie....mijn gedachten zijn bij je! Heb de zenuwen voor jou hihi... Dikke knuffel Daffie
ja ik snap het nu denk ik jootje dus gelijk als de eitjes uit je lichaam zijn worden ze (hopelijk)bevrucht? hoeveel zouden jullie er graag willen terugplaatsen? nou ik ben benieuwd!
Jootje, nu heb je de punctie achter de rug. Hopelijk een mooie oogst. Nu hoop ik ook op een goede bevruchting en nóg belangrijker: een goede deling! Ik duim voor je dat je maandag een mega mooie TP hebt!
Ik kwam even kijken of je al terug bent, maar nog niet dus. Ik hoop snel wat te lezen van je. Liefs Hope
Hoi Meiden! Nou, ik ben alweer een uurtje thuis, maar moest even wat mensen bellen natuurlijk Wat een meevaller zeg die punctie.! Ik kreeg eerst nog een zetpil en wat valium, dus voelde me wat aangeschoten.hihi.. best lekker moet ik zeggen. Daarna in de stoel. Eerst schoonpoetsen, aangezien er nog resten van progestan zaten, dat vond ik wel beetje vervelend. Daarna de probe naar binnen met de naald en toen dus concentreren op mijn ademhaling. Eerste prik werd tijdens eerste inademing gezet en toen rustig uitademen. Deed niet echt pijn, fijn is anders, maar over pijn kan ik niet praten hoor. En zo ging het verder. Ze zeiden ook tussendoor dat ik een perfecte ademhaling had en het perfect deed en zo lekker rustig was. Ik kon tussendoor zelfs lachen, maar dat mocht niet want dan sprongen mijn eiblaasjes weg voor de naald. uiteindelijk hebben ze 18 eiblaasjes weggehaald, de overige laten zitten, die waren of te klein of wilden niet. Toen was het wachten geblazen.. Uiteindelijk zijn er 8 eicellen uitgekomen, vond ik wat weinig gezien de hoeveelheid eiblaasjes, maar ze zeiden dat dat een hele mooi score was omdat ik ook veel kleine eiblaasjes had waar meestal geen eicellen inzitten. Mijn mans zaad was ook goedgekeurd, 200.000 terwijl het de vorige keer 100.000 waren dus ook al verdubbeld. Nu gaan we volop duimen dat er mooie emmy's uit ontstaan. Ik mag maandag 9.15 bellen... oehhhh ben benieuwd. Als er echt al eerder bijzonderheden zijn dan bellen ze me zondag al op... Maar goed al met al dus een grote meevaller en zou het zo weer doen en nu lekker op de bank met alles bij de hand, voornamelijk veel water! xxxxxx
Gelukkig dat het mee is gevallen! Hopelijk gaat nu alles zoals het moet gaan. Heel veel succes nog. Liefs wolly
Geweldig om te horen dat het zo goed gegaan is. Ben echt blij voor je. Doe nou maar lekker rustig aan en ik duim voor je dat er hele mooie bevruchtingen ontstaan. Liefs Hope
Wat een goed nieuws! En het gemidd. is 5-6 per punctie. Dus daar zit je ruim boven meid! Veel water drinken nu idd, dat verkleind de kans op O.S. Neem je rust, laat je lekker verwennen indien mogelijk.
Wouw, dat klinkt als een droompunctie voor mij! Fijn dat het zo goed ging, en nu lekker uitrusten met de mond onder de kraan Toi toi meid, op naar maandag! Spannend!
oh dat klinkt helemaal niet eng! wat heb je het goed omschreven! en ik ben heel blij dat het meeviel.
O.S= overstimulatie. Ook ná de punctie kán je o.s. krijgen doordat de follies zich weer met vocht gaan vullen.
Jootje, 8 is toch een mooie score volgens mij! Nu gaan we duimen dat die zaadjes van je man je eitje heel lief vinden he Ik duim met je mee tot maandag op goed nieuws!
Jootje, ik had al even gereageerd op het IVF / ICSI topic maar nu nog even hier. De punctie is niet zo pijnlijk geweest gelukkig Ik ben blij dat je er zo doorheen bent gekomen En een mooie score hoor, 8 eicellen Ik hoop op een pracht-bevruchting [-o< Jij mag het startschot geven! Daffie erachter sprinten, dan Debje en daar hol ik weer achteraan! en dan op naar de finish allemaal en dan uitzweten op het wachtbankje waar Caruli drankjes uitdeeld en Freddy zit met de koekjes. Vergeet ik nou nog iemand want dan mag ik me echt gaan schamen. Ik probeer even overzicht te krijgen maar dat is af en toe moeilijk Het wordt in ieder geval gezellig op de wachtbank en dat is fijn want dan kunnen we elkaar een beetje steunen Groetjes Scat
Hey meiden, Dankjewel voor jullie steun! Altijd fijn te weten dat zovelen met je meeleven. Ik heb alweer wat geleerd, dat 8 dus een heel mooie score is geweest...ik ben ook echt wel blij hoor Ondertussen heb ik lekker op de bank liggen slapen en het gaat gewoon echt heel goed.. gelukkig maar... ik ga eens even inlezen hier om te kijken wat er nog meer allemaal gebeurd is! Op naar maandag... aaaaahhhh spannend xxx
hoi jootje gelukkig is de punctie meegevallen. ik heb vanochtend de hele tijd aan je gedacht. een super score en nu een weekend duimen dat er mooie emmy's gaan ontstaan. heel veel succes en op naar de tp maandag. ik denk aan je. kuzz
He lieve Jootje, wat super dat het zo goed is gegaan meis...dit geeft mij weer moed om het ook aan te kunnen Laat je lekker verwennen vandaag en morgen. Mannetjes zaad ook verdubbeld...das heel fijn en vergroot de kans op mooie bevruchtingen natuurlijk Dikke knuffel Daffie