Jootje ik had al even op het IVF / ICSI topic gereageerd maar wil het op jouw topic nog even herhalen: ik snap je reactie, je rekent op 2 en dan is het er 1 Ik denk dat alle energie in dit hele mooie embryo is gaan zitten en dat' ie z'n huisje alleen wou inrichten om er 9 maanden te blijven zitten. Ik voor een mooie innesteling Groetjes Scat
Ook ik had in het IVF/ICSI topic al gereageerd, maar ik wil je hier ook nog even een hart onder de riem steken Er is idd maar 1 goeie nodig en dat is deze gewoon...kan niet anders Hopelijk over 2 weken een positieve test meid! Oja...heb jij nu Gonal-F gespoten? Mocht deze poging niet lukken, dan kan het zijn dat je dan Menopur gaat spuiten. Daar zit een "extra" stofje in voor betere rijping van de eicellen. Maar zover komt het niet....deze poging lukt gewoon
Lieve Jootje, Dit wordt jullie poging hoor en je weet het...er is maar 1 embryo nodig om zwanger te worden Ik ga heel hard voor jullie duimen en hou mijn plekje vast warm op die bank, ik kom eraan vrijdag hoop ik...Zit nu al in de stress of er bevruchting optreedt Hele dikke knuffel Daffie
Lieve meiden, Jullie reacties doen me echt heel erg goed Na de klap van de 7 onrijpe eicellen hebben we onszelf ook maar een hart onder de riem gestoken en zijn ervan overtuigd dat dit hem moet worden.. Ze hebben maar ƩƩn eicel kiunnen injecteren en daar is een topembryo uit ontstaan, dat wil natuurlijk ook wel wat zeggen toch? Ik heb hem nu al sinds 11 uur in mijn buikje.. heel vreemd... Ik durf niet te gaan P**pen... klinkt stom maar heb nu dus last avn opgeblazen buik daarvan..hahaha.. zal met de dagen wel beter gaan denk ik. Nu vasthouden geblazen... ik zit in ieder geval op het wachtbankje en zover als nu zijn we nog nooit gekomen! En Ginny: ik heb inderdaad gonal gespoten.. Morgen is er een wekelijks overleg ]met ivfteam en ik ga dan ook besproken worden. Het kan zijn dat ze de punctie toch te snel hebben gedaan.. FIJN Was wel fijn zo snel al, maar met dit resultaat had het van mij best langer mogen duren... Bedankt voor jullie steun! xxxx
Heel begrijpelijk meid, ik was in tranen toen ik hoorde dat het er maar 1 was, maar je hebt een terugplaatsing van een mooi embryo, dus zwanger ben je sowieso, nu nog hopen dat je lichaam het mooi vast en warm blijft houden! Ik duim voor je!
Ok ik duim voor een mooie innesteling en dat je over 2 weken een mooie posi test mag hebben. Liefs wolly
Lieve Jootje, Je hebt in ieder geval een topembryo bij je en die moet je koesteren! Het is zoals je het zegt, zover zijn jullie nog niet geweest. Succes op de wachtbank en ik hoop er vrijdag bij te komen, dan hou ik jou vast zoals jij Caruli vasthoudt! Knuffel Daffie
hoi jootje. wauw je hebt een emmy bij je. wat je zelf al zegt zo ver als nu ben je nog niet geweest. probeer positief te blijven de komende twee weken, voordat je t weet zijn ze om en heb je een positieve test in je handen. ik wacht op je in de walvissenzee! kuzz
wat spannend toch Jootje! 1-tje is genoeg hoor, daar worden iedere maand veel vrouwen zwanger van! hopelijk jij ook! 2 weekjes wachten, hopelijk gaan ze snel voorbij! groetjes, charlie
Hey Jootje, Kan begrijpen dat je een beetje baalde als bleek dat er maar 1tje was maar jullie hebben nu wel een toppertje mee naar huis en zoals de meiden hier ook al zeiden... je hebt er maar 1tje nodig he! Hou ze lekker warm de volgende weken!
Mijn eerste nacht op de "bank" is achter de rug... En eigenlijk voel ik me wel goed! Wel een vreemd idee, dat er nu dus een emmy in me zit... heel raar.... Durf bijna niet naar de wc met als gevolg dat ik dus ontzettend opgeblazen gevoel heb.. moet ik me vandaag dus gewoon echt overheen gaan zetten.. heb nog wel beetje buikpijn linksonder, maar volgens de arts gisteren kwam dat omdat ik toch beduidend meer eiblaasjes links had dan rechts.. Donderdag heb ik een controle-echo om te kijken of met eierstokken alles in orde is.. ik zou echter niet weten waarom niet. Heb geen koorts ben juist halve kilo afgevallen en mijn buik is niet dikker... dus geen symptomen dat er iets mis zou zijn... Maar blijft spannend he? Wij zijn heel positief en blijven ervan uitgaan dat dezse emmy ons wondertje gaat worden! Mijn mannetje geeft heel lief steeds een kus op mijn buik.. hihihihi... xxx
Hoi, Allereerst bedankt voor je lieve reactie in mijn topic! Ik heb even gelezen, hoe het met jou gaat. Ik hoop dat dit het gaat worden! Ik ga heel hard duimen voor je! Ik zal je blijven volgen! liefs Wannabe a Mom
Jij hebt idd een lief mannetje Enne, als jullie de emmy veel knuffelen en kusjes geven heeft ie mss nog meer zin om te blijven zitten waar ie zit Je moet maar denken alle beetjes helpen
Ik duim heel hard voor het eigen merk hageltje Dat' ie maar stevig blijft zitten Ik weet dat er bepaalde dingen gevoelsmatig niet goed voelen, zoals naar de w.c. gaan. Ik wou zelfs niet met een volle blaas naar de terugplaatsing..hi..hi Ik kwam binnen en toen ze op de echo keken hadden ze zoiets van..zou jij niet een volle blaas hebben. Ik werd en zei dat ik net zo nodig moest dat ik toch maar naar de w.c. ben gegaan. Weet niet wat ik deze keer ga doen... Lang verhaal, maar je kunt gewoon naar de w.c. hoor.. en ik duim door Groetjes Scat
Dankjewel meiden Scat, ik ben net naar de wc geweest... ben benieuwd..hihihi.. erg he? Plassen durf ik wel, met die 3 liter drinken moet dat ook wel.. anders gaat mijn blaas pijn doen.haha Maar ja (niet smakelijk) dat poepen he? Ik heb altijd het idee dat ik zo hard moet persen om er wat uit te krijgen en dan ben ik bang dat ik de baarmoeder meepers...zal wel psychisch zijn..hihihi... Verder gaat het goed, vanochtend het huishoudelijk werk maar weer eens opgepakt. Boodschappen gedaan, gestreken, gestofzuigd en bed verschoond.. tsja dat gaat gewoon verder xxx
Oh Jootje, je maakt me wel aan het lachen hoor met je poepverhaal Ik kan me er wel iets bij voorstellen haha, ben benieuwd of ik van de week nog durf. Heb nog wel een tip voor je, als je iedere ochtend 2 kiwi's op je nuchtere maag neemt, krijg je een soepele stoelgang en hoef je niet zo je best ervoor te doen Spannend he meis....ik leef met je mee hoor! Mijn duimen draaien en mijn kaarsjes branden! Dikke knuf Daffie
Hey Jootje. Ik duim verder dat je mooie emmy lekker blijf zitten waar die zit. Nu alleen het vervelende wachten, hou vol he meid! Liefs wolly
Meiden jullie zijn echt te gek! Daffie: Toevallig dat ik al voordat ik je berichtje las als ontbijt magere yoghurt met 2 kiwi's er in heb gegeten! Hopenlijk werkt het dus... Hier alweer 46 uur een emmy in me! het gaat goed met me, dus ik hoop ook met hageltje.. Hij krijgt in ieder geval alle zorg die goed voor hem is..hihi.. althans ik krijg dat dus ga ik ervan uit dat hij dat dan ook voelt..hihihi. Morgen krijg ik nog een controle-echo voor de eierstokken.. maar ik verwacht eigenlijk niet dat daar iets uitkomt. xxx
Maar waarom moeten die eierstokken gecontroleerd worden Jootje, snap er niets van Hou ze warm he van binnen Liefs Daffie