Jootje in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jootje78, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Lekker een weekendje weg.
    Je volgt mijn voorbeeld ;)
    verandering van omgeving kan nu wel eens even goed zijn.
    Geniet ervan :)
    Groetjes Scat
    ;) ;)

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Momenteel vrij weinig te melden.
    Ik probeer jullie topicjes allemaal te volgen maar zelf nog even weinig te melden.
    Op zich gaat het goed met ons. We proberen ons maar weer te focussen op de nieuwe poging die hopenlijk niet al te lang op zich laat wachten.

Soms nog wel wat dipjes dat de tranen bijna over het randje getild worden maar gelukkig hebben mijn mannetje en ik het heel fijn en lijkt het wel of we alleen maar dichter naar elkaar toe groeien.

Ik laat het weten als ik weer nieuws heb!

xxx

3. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    goed zo meid
    blik vooruit op de nieuwe poging....

fijn dat jullie het samen zo goed doen
    samen sterk voor elkaar kunnen zijn is zo belangrijk
    en die tranen dat mag he gewoon laten gaan

dikke knuffel anna

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Jootje,

Ben blij dat je je wat beter voelt...
    Ook mijn man en ik zijn de laatste maanden alleen maar naar elkaar toe gegroeid en dat voelt heel erg fijn! :) (toch nog een positief punt aan dit hele geheel he!) Ik herken je gevoel dus ;)

Dikke knuf Daffie

5. wolly

wolly Niet meer actief

Meid het komt allemaal goed, ik hoop dat je snel met de volgende poging kunt beginnen.

Dikke knuffel.

Liefs wolly :)

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heey Jootje, fijn dat jullie veel steun aan elkaar hebben! Ik hoop dat de volgende ronde beter zal gaan meid!

Liefs Nikkie

7. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ben blij dat jullie het samen zo goed op kunnen vangen.
    Dat kunnen wij gelukkig ook.
    Helaas is mijn 2e ICSI poging ook mislukt :( :(
    Ben er heel verdrietig over :cry: :cry:
    Ik merk wel dat ik me veel aantrek van berichten op het forum.
    En dat dat veel goede energie uit me trekt.
    Ik denk dat ik wat minder on-line ga zijn
    en af en toe een PB-tje stuur. Hoop dat jij me begrijpt.
    Groetjes Scat :( :(

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee Jootje, hoe gaat het nu met jou?

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hier gaat het wel goed hoor.

Gelukkig kunnen we het samen goed verwerken en gaan we weer helemaal voor een volgende poging. We proberen dan ook niet teveel teruguit te kijken, want ik wil weer met positieve energie de volgende poging ingaan.

We gaan zaterdag lekker 2 nachtjes naar Namen toe! Daar kun je ook heel goed shoppen (zijn er al eens geweest) en mijn salaris is dan net gestort... dus je begrijpt wel wat ik ga doen.. ;)

Daar ook alles goed?

xxx

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Heel knap van je, terugkijken heeft ook weinig zin, het is gebeurd en dat is al pijnlijk genoeg! Heel veel shopfun meis! Heel goed hoe je er mee om gaat!

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik merk trouwens wel dat ik momenteel geen energie en zin heb om mensen op de zoeken die zwanger zijn, hebben jullie dat ook?

Mijn zus en 2 vriendinnen zijn zwanger maar ik neem bewust geen contact op, heb daar ff geen energie voor, om al die blije mensen te zien...

xxx

12. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Net het ziekenhuis gebeld, over de precieze startdatum enzo.. dat mocht ik eigenlijk morgen, maar dan heb ik een vergadering dus probeerde ik het vandaag.

Ze houden als startdatum aan 16 maart. Maar ik moet dus gewoon bellen als ik in maart ongesteld word. Ze hebben de 1e echo ook al gepland. Ze zei 4 april, maar toen ik in mijn agenda keek naderhand denk ik dat ze 14 april bedoelt. want 4 april zou ik pas een paar dagen decapeptyl spuiten, dat lijkt me niet logisch.

Maar goed, ik hoef nu dus niet voor een afpsraak naar het ziekenhuis toe, ik krijg alles opgestuurd, de recepten en de afsprakenkaart etc. dat vind ik wel fijn, dat scheelt weer een ziekenhuisbezoekje!

WE GAAN ER WEER VOOR!

Nu nog hopen dat mijn cyclus een beetje meewerkt en niet 45 dagen mijn ongi op zich laat wachten..

xxx

13. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    goed zo meid!

hoop dat je ongesteldheid dan niet lang laat wachten en dat je een mooie nieuwe poging te gemoed gaat!

liefs anna

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Jootje, aan je berichtje te lezen heb je weer moed gekregen, goed zo meid!
    Ik hoop dat jullie volgende ronde veel geluk mag brengen! En dat je ongi niet lang op zich laat wachten!

Liefs Nikkie

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He lieve Jootje,

Sorry dat ik even niets van me heb laten horen meis, maar ben blij te lezen dat jullie er samen goed over kunnen praten en weer bezig zijn je voor te bereiden op de volgende poging. :D
    En wat handig dat je niet naar het ziekenhuis hoeft voor al die recepten en datums enzo...het is wel prachtig dat je weer zo snel mag beginnen, maart is al bijna ;)

Ik ga met je meehopen dat je ongi op tijd komt en dat je inderdaad halverwege maart aan je 2e poging kan beginnen...Ook dan ga ik je weer volledig steunen en heel hard voor jullie duimen.

Een hele dikke knuffel van Daffie

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Jootje, dat heb ik ook met tijden.
    Momenteel wat minder, maar na mijn 2 MKen kon ik echt geen zwangeren zien, de tranen sprongen dan spontaan in mijn ogen.
    En ik kan me er alles bij voorstellen dat je dat gevoel weer hebt als je IVF poging mislukt is.
    Het voelt toch als een zwangerschap die niet zo mocht zijn.
    Knap van je, dat je weer vooruit durft te kijken.
    Komend weekend lekker genieten van elkaar en voor je het weet is het maart en dan start je weer.
    Ik zal je duivels zeggen dat ze niet te lang op zich moeten laten wachten.
    IK vind, dat als ze zich aankondigen als jij er niet op zit te wachten ( terwijl je liever zwanger wilt zijn) dan moeten ze ook niet flauw gaan doen, als ze van harte welkom zijn. ( want dan start je nieuwe poging)
    ZO, Hope heeft gesproken, nu maar hopen dat je duivels :evil: luisteren. ;)

Meid, fijn weekend alvast, liefs Hope

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hier net zo hoor Jootje, ik word soms zelfs (ja het is echt niet eerlijk maar wel waar) boos op de zwangeren, niet dat ik dat laat merken natuurlijk (als ik er 1 zie lopen op een moment dat ik er niet tegen kan, en ik zit in de auto, zeg iets hardop en dat is niet altijd iets liefs hoor) Eigenlijk wel erg want wie weet hoe zo'n lange weg anderen hebben gehad maar dit is een emotie waar je niets aan kunt doen. We gunnen het de anderen van harte maar zelf willen we ook zo graag! Heel normaal dit. Maar knap dat je al weer vol goede moed bent voor je volgende poging! Hou dat vast meid!

18. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik word ook altijd beetje boos. Zeker als mensen er zo laks over doen.

één zwangere vriendin klaagt dat ze liever een kind van 1 jaar heeft, zonder al die zwangerschapskwaaltjes en dat baby-gedoe. En dat plaatst ze doodleuk op haar hyves, waar iedereen het kan lezen terwijl ze weet waar wij mee bezig zijn... aahhhhh

Een andere kennis heeft vanaf het begin af aan gezegd dat haar man graag kinderen wil maar zij niet zo nodig en ja hoor, ook gewoon lekker zwanger....

En daar word ik wel echt boos om! Ik zeg tegen mijn man dan ook dat ik geen contact wil met k*tzwangeren....

xxx

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

adem in adem uit.... :D

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Jootje, heeeel herkenbaar hoor! Moet er wel altijd om lachen om dat eens van anderen te lezen, blij dat ik niet de enige ben! Ik herken het gevoel zo goed!
    Mijn zus is zwanger. En bij de eerste heeft ze er 7 hele maanden over gedaan! Nou, ze dacht dat er iets mis met haar was. Want ja, ik moest me maar eens voorstellen hoe dat is om 7 maanden geprobeert te hebben zonder resultaat ...aaarrrrrggg!

Ze weet dus niet dat wij al 18 maanden bezig zijn! Maar van binnen KOOK ik van pure gif!

Sorry, ik liet me weer even meesleuren.

Onze tijd komt, heeel snel, deal?!

Lifes Nikkie

Deel Deze Pagina