Jootje in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jootje78, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He, ik ben er zeker van dat het spuiten een fluitje van een cent gaat zijn ;)
    De 1e keren is wat onwennig maar je zal zien dat het al heel snel gewoonte wordt :D

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Goeiemorgen.

Zo eindelijk zitten alle verjaardagen erop deze week! Heb er 3 gehad dus kan wel weer even..

Gelukkig bij mijn schoonfamilie, daar zijn we de jongste dus geen zwangeren enzo... Dan gaat het er ook niet over..

Gisteren smste mijn zus me dat ze een bloeding had en een echo kreeg om te kijken of het allemaal in orde was..
    Ik ben toen vanuit mijn werk niet naar huis gegaan, maar eerst naar Ikea geweest, want stel dat het mis was dan zou ze misschien wel meteen naar mij toekomen omdat ik altijd om half 3 thuis ben, maar daar had ik even helemaal geen behoefte aan.
    Ik kreeg rond half 3 een smsje dat het loos alarm was en dat alles goed was.. dus toen kon ik naar huis.
    Schaamde me er wel voor, maar kan zoiets er gewoon ff niet bijhebben....Ik heb besloten me gewoon te concentreren op mijn leven en situatie en me niet meer druk te maken om haar situatie (als nomaden leven enzo..).

Sorry voor het gezeur op de vroege ochtend maar ik ben het nu wel kwijt ;) hahaha..

xxxx Jootje

ps. nog een week en een dag en de spuit gaat erin..!

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Schaamte is niet nodig meid, sterker nog, ik denk dat ik mezelf zou betrappen op nog veel ergere gedachten, ik heb wel eens bij iemand gehoopt dat het mis ging, terwijl ik diegene het ook best gunde, puur eigen jalouzie! Nee hoor meid, wat jij doet is prima zo! Niemand kan je iets kwalijk nemen want je doet niets fout!

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Stienke: Dank je wel voor je woorden!

Ik herken het wel... ik heb dat ook hoor, die nog ergere gedachten! Weet je wat het is? Mensen die er helemaal klaar voor zijn, zoals wij zijn er in ieder geval bewust mee bezig. Andere waar het allemaal vanzelf bij gaat beginnen ook aan kinderen als ze er helemaal niet klaar voor zijn en dat frustreert gewoon enorm!

Maar... bij ons meiden hier komt de tijd ook nog wel en dan zullen wij het veel beter doen dan wie dan ook, omdat wij weten waar we aan beginnen!

xxxx

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    En zo is het! :)

6. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik zou ook hetzelfde gedaan hebben Jootje. Je hebt al genoeg aan jezelf, daar hoef je de lasten van een ander écht niet bij te hebben. Ook niet als het familie is.

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jootje, ik herken het goed hoor, je verhaal dat je even niet altijd klaar wil staan voor anderen, maar eens aan jezelf denkt!
    Heel goed! Doe ik ook.
    Aleen nu weet ik het even niet meer. Ik heb eind van de week een begrafenis. Ik hoor morgen of deze vrijdag of zaterdag is. Is een vader van mijn collega. Ik wil er zijn voor haar. Maar ik vrijdag ook een sam.test en die wil ik hiervoor niet laten schieten! Erg he! Daar voel ik me wel een beetje schuldig over, maar goed.

We moeten ook aan onszelf denken toch? Anders werkt het voor onze beeb in wording, ook niet positief, toch?

Succes strakjes als je mag starten met spuiten, ik ben benieuwd!

Liefs Nikkie

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nikkie: is inderdaad wel een vervelende situatie.
    Maar als je gewoon een persoonlijke kaart stuurt is het toch ook al voldoende?
    Ze weet toch niet hoe jij in je tijd zit enzo? Misschien kan je wel gewoon niet.

Je ziet haar toch op het werk, dan steun je haar daar al genoeg lijkt mij!

Sterkte

xxxx

9. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Lastig, het anderen gunnen maar ook eigenlijk niet.
    Ik vind dat je best een beetje aan jezelf mag denken.
    Jij bent ook belangrijk!
    Dan maar eens even jezelf op de eerste plaats en dan
    de anderen. Geeft niet hoor, dat mag best :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dankjewel !
    Zo fijn om dat hier gewoon te kunnen uiten en dan jullie woorden erover te zien!

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en weten hoe het voelt.. gelukkig kunnen we elkaar daar in steunen en begrijpen we elkaar allemaal!

xxxx

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Gisteren weer naar de accupunctuur geweest. Ze voelde wel dat ik gehaaster was dan normaal.. maar ik ben ook nog niet echt lekker thuis geweest de afgelopen week en mijn mannetje heb ik ook niet echt veel gezien.. (het lot van een getrouwd stel waarvan beiden hard werken... ik iets minder hard ;) )
    Ze heeft me wat langer laten liggen dan normaal. Was op zich wel fijn, op het einde (na zeker een uur) was ik toch wel blij dat ze ze er weer uit kwam halen, want de hele tijd in dezelfde houding liggen is na een uur niet meer zo fijn..hahaha.

Vanavond ben ik weer niet thuis. Ik ga mijn gedachten maar weer eens ergens anders op zetten. Ik ga namelijk met mijn mannetje naar de Lama's! Ik heb daar echt zo'n zin in.
    Ze komen in het Parktheater in Eindhoven. Ik ben begin dit jaar ook al naar ze wezen kijken in Tilburg en dat vond ik ook al zo leuk.. dus ik ga helemaal voor een lekker zorgeloos melig avondje!

xxxxxxxx

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

De Lama's, wat zal jij gelachen hebben vanavond...vindt ze altijd zo keigoed he! :) :) :)
    De ontspanning is goed voor je, dus hartstikke goed dat je leuke dingen uitzoekt!

Liefs Daffie

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    IK ben dus gisteren naar de lama's geweest en heb weer een avondje niet aan het hele gedoe hoeven te denken! Wat is dat toch heerlijk he? Van die onbezorgde avondje waarin je alleen maar hoeft te lachen!

We hebben er in ieder geval echt van genoten met zijn tweetjes..

Wat zijn die mannen toch ook mega-melig he?

We waren wel wat laat thuis, want de show begon pas om half 10 savonds en we liepen pas om 12 uur naar buiten.. Dus ik sliep weer niet voor 1 uur en om half 6 toch weer die verdomde wekker..

Gelukkig nog maar 3 uur werken en dan is het weer weekend!
    Heb best een leuk weekend voor de boeg. Vanavond een verlate sinterklaasviering met collega's, morgenavond tennistoernooi en zondag helemaal NIETS! lekker met zijn tweetjes de kerstboom opzetten en op de bank hangen!

xxxxx

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    trouwens nog even een vraagje:

Hebben jullie ook gehad dat toen je weer met pil begon je van alles voelde? Lijkt wel beetje hetzelfde gevoel als een ovulatiesprong ofzo... weet niet, maar voel van alles....

xxx

15. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Jootje, jij hebt een leuk weekend voor de boeg zeg! Wij vieren morgenavond Sint.

De Lama's zijn gewéldig! Ik heb een x 4 uur lang de Lama's gekeken. Was op 101 te zien. Ken je dat? Da's humortv, noem ik het maar.

Fijn weekend Jootje.

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ken 101tv wel ja! Op de pagina van de lama's zelf kun je ook alle oude afleveringen bekijken en ik heb geloof ik 3 dvd's... tsja hoe erg kan het zijn he? hahahaha.
    Ik houd enorm van melige humor.. dus lama's is het voor mij helemaal!

Jij ook fijn weekend Lina!

Dat je maar flink verwend mag worden door de verlate Sint!

xxxx

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Helaas het weekend is weer voorbij.

Het is wel al bijna donderdag en dan mag ik beginnen met Decapeptyl! Eindelijk begint er schot in te komen! Ik heb er ook echt zin in. Klinkt heel suf dat je zin gaat hebben in spuiten.. maar goed jullie snappen wel wat ik bedoel!

Afgelopen zaterdag nog een mega-dip gehad. Door alle emotionaliteit ben ik 5 kilo aangekomen, gewoon omdat ik niet oplette. Ook heb ik de afgelopen tijd geen moment vrije tijd met mijn mannetje gehad en had ik het idee dat juist nu we veel samen moeten doorbrengen we juist verder van elkaar af gingen staan, door omstandigheden, niet door ons zelf, maar door hobby's, verjaardagen en werk...
    Het was me ineens allemaal teveel!

Mijn mannetje vroeg waarom ik chaggi was en toen kwamen de tranen! Ik voel me te dik ben niet blij etc etc etc...
    Mijn mannetje voelde zich compleet machteloos... Dat snap ik wel, hij kan er ook niets aan doen en hij is er wel altijd voor mij en we houden enorm van elkaar maar de drukte werd me gewoon wat teveel.

Gisteren hebben we dan ook een baal-ontspanningsdag gehouden. Geen bezoek geen telefoon, alleen wij zelf, kerstboompje optuigen en savonds gegourmet! HEEEERRRRLIJK.. dat moeten we dus echt vaker doen!

En nu kan ik er weer helemaal tegenaan!

xxxxxx

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goed zo Jootje. Je moet natuurlijk wel aan jezelf denken. Spannend hoor, donderdag beginnen met de deca.

Heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Tsjonge wat is het toch fijn om de pil te slikken! :cry:

Vroeger had ik een heel lichte pil en had ik helemaal geen bijwerkingen.
    Deze pil is denk ik stukke sterker want ik heb overal last van.

Ben ik eens gisteren de bijsluiter gaan lezen en ja hoor... het zijn de bijwerkingen.
    Ik heb heel lichte roze bloeding gehad 2 dagen, ik ben mega-depri, heb af en toe buikpijn... heel fijn allemaal! Zie nu wel beetje op tegen de decapeptyl omdat daar natuurlijk zwaardere bijwerkingen kunnen optreden.... zal ik dan wel weer "last" van hebben.

Gelukkig weet ik waar ik het voor doe!

xxxx

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Jootje, niet fijn dat je zo veel bijwerkingen van die pil hebt :( gelukkig is het bijna donderdag en mag je met de deca beginnen... moet je dan die pil nog doornemen of mag je stoppen zodra je begint te spuiten? Ik hoop dat je niet te veel bijwerkingen zal hebben van het spuiten!

Fijn dat jullie eens een lekker aso dagje genomen hebben met alleen jullie tweetjes. Wij hebben dat zaterdag ook gedaan omdat we ook voelden er enorm behoefte aan te hebben. Met de drukke kerstperiode van de deur zullen we onszelf weer voorbij lopen en dan is het beter om even op voorhand stil te kunnen blijven staan!

Gr,
    Marisha

Deel Deze Pagina