wat fijn dat jullie lekker hebben genoten daar! (met uitzondering van het bed dan) tja en zo'n tweeling dat is wel wat he
Wat fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Op naar een nieuwe poging zullen we maar zeggen. Liefs wolly
hee jootje ben blij dat jullie een leuk weekend hebben gehad en er weer tegenaan kunnen. en wat betreft de tweeling ik ga er gewoon heel hard voor duimen. kuzz
Hey Jootje, wat fijn dat jullie jezelf zo verwent hebben. Dat mag ook wel eens. En nu idd alle energie storten op een nieuwe poging. Ik zie de laatste tijd ook best veel tweelingen en raak dan ook echt vertederd. Bij ons zouden ze ook welkom zijn. Ik ga je iig weer supporten als je weer gaat starten. Liefs Hope
Nou.. zo'n weekendje weg en hoofd leegmaken is gisteren weer lekker de grond in geboord. Momenteel loopt mijn hoofd weer over van zorgen en heb ik barstende hoofdpijn. Ik heb al eens gezegd hier dat mijn zus haar leven niet op orde heeft. Niemand durfde daar iets over te zeggen tegen haar.. maar ik dus wel. Ik zal niet op de details ingaan, maar nu blijkt haar man geen werk meer te hebben en ze mega veel schulden hebben.. Fijn.. Dat past er ook nog wel bij in mijn hoofd. Nu is gisteravond mijn opa ook nog opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 83, diabetespatiënt, hij had al maar 1 nier en die werkt nu ook niet meer.. dus zeer waarschijnlijk leeft hij niet lang meer.. Tsja kom er maar bij in mijn hoofd. En toen zei mijn moeder ook nog eens heel fijn dat ze me wel zou smsen als ze meer wist maar niet bellen want anders ging ze over haar beltegoed heen. Dus ik zei dat ik dat ook altijd heb dat ik eroverheen ga zegt ze doodleuk, ja maar wij kunnen dat allemaal niet ophoesten. Dus ja hoor, praat mij maar een schuldgevoel aan dat wij het financieel goed hebben.. mag er nog iets meezitten? Mijn man werkt kei hard voor zijn geld en ik ook! AAAHHHHH mijn hoofd barst nu weer ff uit elkaar... Ik moet echt dingen minder aan gaan trekken en het ene oor in en andere oor uit laten gaan! ha... dat ben ik kwijt.. zo lekker ff hier alles eruit gooien! xxxx
Hee Jootje, wat een familie! Jij bent niet verantwoordelijk voor hun geldzorgen hoor, laat je dat vooral niet aanpraten! Je hebt sowieso al genoeg aan je hoofd... Het is raar, dit soort babystress is de ergste die ik ooit gehad heb, en dat geldt voor jou waarschijnlijk net zo goed. Maar het is niet zichtbaar, het is niet op te lossen (tenminste, niet zolang je niet zwanger bent) maar dus voor andere compleet onzichtbaar. Wat je ouders betreft, dat weet ik niet, maar zeker je zus is zelf verantwoordelijk voor haar problemen. Je hebt al heel wat gedaan door er wat van te zeggen! Bij deze een opdrachtje voor je: doe je ogen dicht, denk aan Namen en haal diep adem! Je was zo blij maandag, dat gevoel mag je je door niemand af laten nemen, je hebt het zo verdiend! Dikke positieve knuffel!
Hey lieve Jootje, Dat kan er toch allemaal niet in in je hoofd. Dus inderdaad het ene oor in en het andere uit Das makkelijk gezegd he! Wat een ellende meid, Opa in het ziekenhuis...ik weet niet of jullie een goede band hadden, maar het blijft altijd verdrietig als het gaat gebeuren. Maar oude mensen zijn soms sterker dan je denkt hoor, ik werk op een MC waar heel veel oudjes liggen en die zijn vaak taai hoor als het op leven aankomt Je zus in de schulden, man geen werk....was zij nou degene die zwanger was of niet? Weet het even niet meer Wat een narigheid, maar het is toch hun probleem en niet die van jullie, Je zegt het zelf al...jullie werken allebei hard voor je geld en kunnen met geld omgaan,....dat kun j van veel andere mensen niet zeggen en je moet je niet door die mensen een schuldgevoel aan laten praten. En als je een mobiel hebt, kun je lijkt mij ook gesprekskosten betalen...niet dat ik in andermans portomonee kan kijken hoor! Meid, denk idd aan Namen en droom daarbij maar lekker weg... Dikke knuf Daffie
Dankjewel meiden! Dat had ik ff nodig! Ik heb maar 1 zus dus ja dat is ook nog eens diegene die zwanger is... hoe oneerlijk he? Ik probeer inderdaad het gevoel van van het weekend vast te houden! hé SRB zie ik nu dat je één dag overtijd bent? Heb je al getest? oehhh spannend... en Daffie, mijn band met mijn opa was slechter sinds mijn oma er niet meer is en hij een vriendin kreeg, maar laatste tijd weer wat beter.. hoop in ieder geval dat ik hem nog wel ooit mag vertellen dat ik zwanger ben... xxx
Oh Jootje, kan me voorstellen dat het je even allemaal teveel werd... geluk en rust is zo broos he? Ik trek me ook altijd alles aan maar we moeten beseffen dat iedereen voor zijn eigen geluk verantwoordelijk is. Het is dus niet jouw fout als jouw familie geld problemen heeft... het is juist door jullie harde werk dat het bij jullie wel goed gaat! Probeer dus uit zelfbescherming je af te schermen van deze negatieve boodschappen! Hopelijk komt je opa er nog door en mogen jullie snel het goede nieuws van jouw zwangerschap vertellen! Een dikke knuffel meis!
Hier ook maar even dezelfde vraag als ik ook al in ander topic vroeg: Ik heb 2 weken te horen gekregen dat icsi mislukt was en ik ben woensdags (dus precies 2 weken geleden) ongesteld geworden. Nu heb ik vandaag weer vaag bloed/bruin slijm... Kan ik alweer ongesteld worden? Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het maar weer eng.. want volgens mij is dit niet iets wat normaliter gebeurd? Anders morgen spreekuur van ivf verpleegkundige maar eens bellen... xxx
Hallo, Voel je je weer wat beter dan gisteren? Hoe is het met je opa? Geen idee of je weer ongesteld kan worden, sorry. Morgen maar gauw bellen in ieder geval, dan kunnen ze je vast wel gerust stellen. Ik heb gisteren niet positief getest, dus ik wacht nu maar tot morgen. Als ik dan weer negatief test, mag ik bloed laten prikken, voor een laatste bevestiging dat deze poging mislukt is. Maar goed, misschien is het zomaar goed gegaan, het kan nog best
IK DUIM HEEL HARD VOOR JE SRB! Ik heb het ziekenhuis niet meer gebeld, het is namelijk ook alweer opgehouden. Het zal wel nog een uitwerkinkje van de hormonen en de behandeling zijn. Nu dus maar wachten tot ik ongesteld... Bijna weekend! JOEPIEEE.. niet dat ik veel op het programma heb staan, maar gewoon niet hoeven werken vind ik altijd leuk! xxx
Dank je! Heb het nodig. Ik mag over 20 minuten bellen en ondertussen word ik gek! Vanmorgen bloedverlies en een negatieve test, maar sindsdien niets meer. Dat betekent vast dat mijn ongi nog niet op gang is gekomen, maar misschien ook niet. AAAH! Fijn dat het bij jou weer rustig is in je buik. Knuffel!
Helaas, geen goed nieuws hier. Had het ook wel aan zien komen, met die negatieve test, maar ik bleef toch hopen.
Hè Shit zeg! Ook al voel je het al beetje aankomen, het blijft gewoon kl*te nieuws! Neem toch maar de tijd om het te verwerken he? Kruip lekker tegen elkaar aan! Ik hoop dat jouw wens toch snel in vervulling zal gaan. Wat/wanneer is jullie volgende keer? Hier alles wel ok. Van de week bij opa in het ziekenhuis wezen kijken. Gaat op zich wel, maar wat hij niet weet en wij wel is dat ze hem nog ongeveer 2 maanden geven.. Mijn zus dat heb ik maar van me afgezet. Heb mijn mentale steun aangeboden maar heb niets meer van haar gehoord deze week, dus het zal me allemaal een worst wezen eigenlijk. Vanaf nu is het MIJN tijd en ga ik me focussen op mijn gezin! WEEKEND
Inderdaad, you go girl! Ben trots op je! HIer gaat het alweer een stukje beter. Maandag mag ik alweer beginnen met spuiten waarschijnlijk, daar richt ik me maar op. En inderdaad, ben wel blij dat ik niet alleen ben. Vandaag hebben we allemaal leuke dingen gedaan (misschien een beetje geforceerd, maar het hielp wel) en we gaan vanavond uit (weer eens drinken, dat doe ik altijd alleen maar de eerste 3 dagen van mijn cyclus), dus daar heb ik ook wel zin in. Sterkte met je opa ook trouwens. Misschien is het maar goed dat hij het niet weet, dat lijkt me zo zwaar namelijk, weten dat het bijna afgelopen is. Ik denk dat hij het heel fijn vindt om jullie te zien. Knuf!
Hoi Jootje. Heel veel sterkte met je opa. En dat van je zus, je hebt je hulp aangeboden toch nu moet zij maar bedenken of ze er iets mee wilt doen. Liefs wolly
Sterkte met je opa. Het valt dan wel koud op je dak als je terugkomt van een ontspannen weekend. Zeker de reactie van je moeder en de problemen met je zus. Wat het laatste betreft; goed van je om er iets van te zeggen. Je kan wel met z'n allen het 'struisvogelpolitiek' hanteren, maar daar help je haar ook niet mee. Nu is het even niet leuk, maar later zal ze beseffen dat je de beste bedoelingen met haar hebt.
Hee, hierbij nog even mijn (inmiddels bijna) dagelijkse opsteker! Dikke knuffel, zorg goed voor jezelf!