En aangezien je zelf volgens mij geen eigen topic hebt. hier de dagelijkse opsteek-knuffel terug! Het gaat hier op zich wel goed hoor. Mijn moeder heeft vanmiddag gesprek gehad met arts van opa en hij gaat vooruit! Waarschijnlijk mag hij woensdag naar huis en dan is het weer afwachten. Ik heb voor de rest mijn hoofd geleegd en besloten me niet overal iets van aan te trekken! Nu is het afwachten geblazen wanneer ik ongesteld word. Dan mag ik weer beginnen! En eigenlijk heb ik daar heel veel zin in! xxx
Ooh Jootje, wat fijn dat je opa weer aan de beterhand is! Hopelijk komt het helemaal goed! Ik duim dat de de ongi ook weer snel door komen zodat je weer van start kan gaan!
He Jootje, Ben ik ook weer eens Fijn dat het wat beter gaat met je opa en goed dat je besloten hebt het je allemaal niet zo aan te trekken wat er gezegd en gedaan wordt in je omgeving...We worden met zijn allen soms wel verstandig Wanneer mag je weer beginnen, of is het afhankelijk van wanneer je ongi komt? Ik ga heel hard duimen voor een geslaagde poging. Hij of zij wacht ergens op jullie en ik ga hem/haar influisteren dat het wel heel erg tijd wordt dat ie nu komt Meis, dikke knuffel van mij... Daffie
Goed nieuws zeg! Ben blij voor je. En heel goed van je dat je er weer zo positief tegen aan kijkt. Het is nu begin maart he, dus het zou allemaal weer zo'n beetje moeten beginnen dus. Hoop dat Daffie's influisteren werkt Ik duim mee in ieder geval! En zo ja: kom je het bij mij ook doen, Daffie? Dank je voor de terugknuffel ook. Komende maandag is mijn eerste fm, dan beginnen de spannende dagen weer dus. Knuffel!
Dankjewel meiden voor jullie steun! Nog ongeveer 2 weekjes (als mijn cyclus meewerkt) en dan ga ik weer aan de pil... heb er wel weer zin in eigenlijk. Het stomme is dat de mislukte poging nu alweer lang geleden lijkt, terwijl dat pas 3 weken geleden was. @ Daffie Hoe gaat het met je voet? al vooruitgang? @SRB Ik ga jou nu ook volgen in je eigen topic xxx
hee jootje! jeetje je heb gelijk wel weer een heleboel aan je hoofd na dat lekkere weekend wat vervelend van je opa zeg maar wel fijn om te horen dat het nu wat beter gaat. en wat je zus betreft tja sommige mensen kun je niet steunen of helpen hoe graag je dat ook wil maar ik snap wel dat dat even heel moeilijk is laat je niet gek maken sommige dingen moet je idd het ene oor in en het andere uit laten gaan knuffel anna
Hey Jootje. Fijn dat het al iets beter met je opa gaat, is hij al weer thuis? Heerlijk he dat je zo weer kunt beginnen met je nieuwe poging. Heel veel succes. Liefs wolly
Twee weken zijn vast zo voorbij. En dan begin je met de pil? De gewone pil? Hoe werkt dat precies? Ben blij dat je ook bij mij langs komt Gezellig! Knuf!
Ja de gewone pil.. Klinkt heel debiel he? Zo ging het de vorige keer ook. het ziekenhuis wil alles zelf in de hand hebben daarom leggen ze alles stil. Eerst dus weer 2 weken de pil en dan de spuiten erbij... Ik heb er wel weer zin in om aan te beginnen.. dus laat mijn ongi maar komen hoor! Momenteel zijn mijn mannetje en ik echt snot en snot verkouden.. Heel mijn hoofd zit dicht met snot.. maar ja ach dat gaat ook vanzelf wel weer over he? xxxx
Hoi Jootje. Dat klinkt echt raar, eerst wil je met de pil stoppen omdat je zwanger wilt raken en nu MOET je aan de pil echt zo raar lijkt me dat. Ik hoop voor je dat de snel komen zodat je weer kunt beginnen. Sterkte en beterschap met jullie verkoudheid. Nu hoeft je iig niet bang te zijn dat jullie elkaar aan gaan steken zodat de ander ziek wordt Liefs wolly
Mijn moeder roept in dit soort gevallen altijd: "Echinaforce!" (voor je verkoudheid dus). Helpt altijd Ja, inderdaad een raar idee, maar wel fijn dat je weer onderweg bent! Geniet je er wel nog even van dat je nog hormoonvrij bent...
He Jootje, wil je alvast veel succes wensen met de nieuwe poging. Weet niet wanneer je precies begint, maar aangezien ik vanaf zondag 8 dagen op vakantie ga, ga ik vast het een en ander missen...Ik duim heel hard voor je! Hele dikke knuffel Daffie
Dankjewel meiden! Mijn verkoudheid is alweer op de terugweg dus dat valt wel weer mee. 2 dagen wat beroerd maar nu weer beter. Net lekker naar de kapper geweest, weer een stukkie eraf om het weer wat mooier lang te kunnen laten groeien. (tsja ik weet steeds niet wat ik met mijn haar wil..aaaahhh) Het is lekker weer weekend.. waarschijnlijk nog een week en dan mag ik weer beginnen! xxx
hee jootje. nog een weekje meid en dan weer beginnen!. ik hoop dat die ongi snel komt zodat jullie weer vooruit kunnen. Ik blijf meelezen al schrijf ik niet elke keer wat maar ik denk aan je. Hier verder geen nieuws alles gaat goed morgen moet ik weer gaan werken na een vakantie van 2 weken , maar er moet toch geld binnen komen he!. succes. kuzz
vond dat wachten tot wanneer je mag beginnen zoo lang duren! dus dat zal jij nu ook wel hebben maar nog even en dan mag je er weer voor gaan!
Ik ben even wat minder online geweest.. heb geen nieuws, nog niet ongesteld en dus heb ik vrij weinig te melden ... Ik kan bijna niet wachten tot ik ongesteld word... dus daar duim ik maar eerst voor! Ik denk aan jullie hoor en ik probeer iedereen wel bij te houden! xxx
Nog maar even he, je bent er bijna. En dan begint het lange wachten opnieuw natuurlijk Ach ja. Wel lief van je dat je aan ons denkt hoor! Knuffel!
Nou... ik zou volgens het ziekenhuis gisteren ongesteld worden en dan kon ik beginnen.. maar helaas nog niet ongesteld! Ik voel eerlijk gezegd ook nog niets aankomen dus het zal wel weer een lange cyclus worden, dat heb ik al vaker gehad... Dan kan ik het ziekenhuis weer bellen om alles weer te verzetten.. wel een beetje balen hoor.. xxx