gelukkig jootje eindelijk komt de ongi eraan. dus deze week beginnen met poging 2 ?. ik ga de komende weken dus weer heel trouw voor je duimen en de kaarsjes aansteken. hoe gaat het verder met je? kuzz
Joepieeee, gek he dat je daar blij van kan zijn, heb het zelf ook wel eens gehad dus weet precies hoe jij je nu voelt. Nu kun je eindelijk weer verder. Liefs wolly
Hey lieverds. Nou vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik heb de data doorgekregen hoor! pfff eindelijk die ongesteldheid... het voelt ook echt alsof ik een ei moest leggen... pff Zaterdag mag ik weer aan de pil, 2 weken later aan de decapeptyl en dan 29 april de 1e echo (om te kijken of alles goed is) en dan aan de Gonal.. dus we gaan er weer voor! Verder gaat het goed met ons. Mijn zus heb ik beetje losgelaten, ik heb met haar afgesproken het alleen over leuke dingen te hebben en niet over hun problemen. Dus dat scheelt. Verder geniet ik met volle teugen van de kleine van mijn beste vriendin, wat een scheetje is dat zeg! Dus hier alles wel okidoki. Bedankt voor al jullie steun! xxx
Goedemorgen Jootje! Wat fijn dat jullie eindelijk weer jullie behandelplan te pakken hebben! Nu gaat het wss weer als een trein eens je eenmaal bezig bent! Deze ronde wordt het!
oke! je gaat dus over 2 weken weer beginnen? ik loop dus 2 weken voor, en we spuiten hetzelfde! succes!
He Jootje, wat fijn dat je weer mag beginnen... Ik ga heel hard voor je duimen, gun het jullie ontzettend Ik hoop maandag ook weer het startsein te krijgen. Heb dan een telefonische afspraak met de gyn. Volgende week zondag moet de ongi komen, dus ik hoop dan te mogen starten met de pil. Wat goed dat je de problemen van je zus een beetje links laat liggen. Je kan niet alles op je schouders nemen he meis! Hele dikke knuffel van Daffie
Fijn zeg dat de ongi toch doorgebroken is, nu kun je eindelijk weer aan de gang. Heel veel succes deze ronde hoop zo voor je dat dit de goeie ronde wordt. Mijn duimpjes draaien he Liefs wolly
Vanochtend weer de eerste pil genomen! We zijn weer gestart! Gisteren lekker naar concert van Anouk geweest.. heerlijk zeg, en wat een superstem heeft ze toch. Nu wel beetje brak en mijn stem wat overbelast..hihi.. vreemd. Fijn weekend allemaal xxx
Lekker hoor Jootje, dat je weer bent begonnen! Heel veel succes alvast en hopelijk volg ik je snel... Dikke knuf Daffie
Hey Jootje, Super joh dat je weer aan een nieuwe poging bent begonnen! Ik begin vast met duimen voor je
Hee, Heel veel succes deze keer he! Ik ben waarschijnlijk wat minder online de komende tijd, maar ik kom wel af en toe voor je langs om even te checken of alles ok is. Bij deze beloofd! Dikke kus!
Lieve Jootje, Ik ga je weer volgen hoor eind van de week. De eerste keer kwam ik er ook achteraan, dus nu maar weer Jij bent gewoon alweer begonnen.... Wens je heel erg veel succes... Dikke knuffel Daffie