Hey Jootje, je bent weer begonnen, wauw geweldig. Heel veel succes deze ronde. Ook ik support je weer. Ben wel een beetje jaloers, hoe was het bij anouk? Lijkt me helemaal te gek. Liefs Hope
Fijn dat ik weer een "steun"clubje om me heen heb zeg! Dat voelt altijd goed Ik heb alweer 4 pillekes geslikt en het gaat goed! Vorige keer was ik helemaal down van "de pil" maar nu nog geen last. Hopenlijk dus dat dat zo blijft! Op het werk alleen maar gezeik de laatste tijd, dat is wat minder. De sfeer is er op zijn zachtst gezegd K*T! Ik ben langzaamaan aan het kijken of er iets anders is wat ik kan gaan doen en dus ook eventueel kan blijven doen als ik zwanger/bevallen ben.. ook al heb ik geen zekerheid kan er toch maar beter rekening mee houden..toch? xxx
Hallo lieverd, Ja, je moet goed voor jezelf zorgen. En van het positieve uitgaan, dus het kan zeker geen kwaad om om je heen te kijken volgens mij. Uit ervaring weet ik wel dat een nieuwe baan alleen vaak ook wel weer veel stress met zich mee brengt. Alles op zijn tijd... Heel veel succes de 29e en daarna! Ik ben de komende tijd niet meer zoveel online, moet echt even afstand nemen, maar ik zal je missen! Stuur je me een pb'tje als je nieuws hebt? Of als je je heel rot voelt? Dan kom ik even terug voor een knuffel. Nu dus ook nog een hele dikke knuffel! xxx
Hey lieve Jootje, Ik ben ook aan het kijken naar een andere baan haha, wat een toeval toch he! Ik wil iets waarbij ik minder hoef te staan en te lopen, want anders blijf ik denk ik met klachten zitten die terugkomen. De hele dag staan en lopen is toch wel zwaar voor mijn 30+ lichaam En wil ook wel iets regelmatigs voor in de toekomst...Stephan wil misschien in de toekomst toch wel weer gaan varen in de binnenvaart en is dan langer van huis weg. Als ik dan onregelmatige diensten heb en we hebben in het gunstigste geval een kindje, dan wil ik regelmatig werken met het ook op kinderopvang. Waar je allemaal al niet mee bezig kan zijn he! Knuf Daffie
Ik doe dat ook steeds. Rekening houden, met: stel je bent zwanger! Ik denk dat dat normaal is. Maar als het dan tegen die tijd niet zo is, denk ik: verdorie, waarom heb ik er rekening mee gehouden, nu ben ik nog niet zwanger. Maar eens komt de dag......................... Liefs Hope
hoi hoi! fijn dat je nu niet zo down bent van pil het is ook zo tegenstrijdig voor je gevoel! jammer dat het op je werk niet zo lekker gaat je hebt al genoeg om over na te denken he wie wat wat voor leuks je tegen het lijf loopt! groetjes
Heey Jootje hoe gaat het met je meis? Ik zie dat je begonnen bent met de volgende ronde. Ik hoop dat deze ronde heel veel geluk voor jullie mag gaan brengen! Wel lekker dat je nu niet zo veel last hebt van de pillen. Balen als het op je werk niet lekker gaat! Ik kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar iets anders! Liefs Nikkie
Helaas is het weekend weer bijna afgelopen! Ik ben wel alweer een week aan de pil. volgende week zaterdag begin ik weer met de decapeptyl.. we duimen en hopen dat het deze keer de laatste keer is dat dat hoeft (voorlopig..) xxx
Wat gaat dat snel allemaal he, al weer een week aan de pil. Hopelijk is het echt de laatste ronde voor jullie. Succes meid nog eventjes volhouden je kunt het Liefs wolly
Hey lieverd, Gaat het goed met je? Gelukkig weer gestart he met de 2e poging! Als alles goed gaat, ga ik de 18e beginnen met de decapeptyl en dan 2 mei de puregon erbij. 9 mei heb ik dan de 1ste FM, dus loop wel wat achter op je haha....ach liep ik vorige keer ook he! Ik ga weer volop voor je duimen en kaarsjes branden hoor... Knuffel Daffie
Super zeg! Eindelijk weer begonnen! Bijna weer de decapeptyl erbij en dan zijn jullie echt vertrokken! Succes!
En vandaag is de dag van de eerste spuit. Ik zet hem pas als ik naar bedje ga dus dat duurt nog wel even. maar ik ben wel dat we nu weer een stappie verder zijn! Dit keer wel wat last van bruinverlies gehad tijdens de pil, maar dat kan gebeuren dus geen man over boord.. alleen beetje vervelend, loop al 2 weken met inlegkruisjes in. Ik houd jullie op de hoogte! xxx
Jootje, succes vanavond Dan ben je straks echt begonnen he meis! Ik volg je over 6 dagen haha.. dikke knuf Daffie
gisteren is mijn eerste spuit weer gezet! het was weer even vreemd om te moeten doen maar het ging heel gemakkelijk! Dus weer een meevaller.. We gaan er weer voor! xxx