Jootje in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jootje78, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wat zijn jullie toch een lieverds!
    Erg he? Die onzekerheid, bij de eerste keer had ik dat minder omdat ik toen ervan uitging dat het gewoon niet mis kon gaan, nu hebben we ervaren dat het dus helemaal niet goed hoeft te gaan en zijn we bang dat we alleen nog maar teleurstellingen te verwerken krijgen..

We gaan er saampies voor wij 3-en en wij zijn dadelijk gewoon de 3 zwangere musketiers!

Dikke kus

2. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Heel veel geluk!

Liefs Schaapje

3. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hee jootje
    ik wil je even laten weten dat ik je nog steeds aan het volgen ben ook al laat ik niet al te vaak iets horen.
    succes morgen met de eerste echo , ik hoop dat alles in orde is en er snel een punctie zal gaan volgen.
    kuzz

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ook ik kom je even een hart onder de riem steken.
    Succes met je eerste echo.

Liefs Hope

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Succes met de echo Jootje, hoe laat moet je of ben je al geweest?!

Knuf Daffie

6. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik duim voor een hele mooie echo :thumup: :thumup:
    en de 3 zwangere musketiers :D :D :D
    dat klinkt leuk :D :D :D
    Groetjes Flam ;) ;)

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vandaag de eerste echo! Ik kom duimen voor goed nieuws!

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Vanmiddag om half 3 hadden we de echo. Ik kon niet eerder schrijven, moest ook nog even stofzuigen en de huisvrouw uithangen..hihihihi.. (jakkie)

Bij de echo was alles goed dus we gaan straks beginnen met Gonal en weer eitjes kweken! We hebben ook meteen gevraagd naar de pregnyl. We hebben een mooi nieuw heel ampulletje meegekregen.. pfui... weer een zorg minder.
    Ook hebben we gevraagd of het mogelijk was foto's te krijgen van de echo met folli's en van de embryo. Van de folli's kon wel maar ons ziekenhuis maakt geen foto's van embryo's helaas..

Weer een stappie verder en ik ben blij!

6 mei de eerste fm!

xxx

9. goed nieuws!
    succes met de Gonal!
    leuk dat ze jullie printjes van de echo's mee kunnen geven.

jammer van die embryo. maarja, hopelijk kan je 9 maanden later veeel mooiere foto's maken ;)

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Gisteren eerste gonal spuit weer gezet. Ging eerst nog even beetje mis.
    Ik zette hem in mijn buik en een pijn dat dat deed....oehhh... Dat gebeurt wel eens vaker maar als je dan de naald doorduwt dan is er niets aan de hand. Deze keer wel.. ging steeds zeerder doen en branden.. dus ik dacht: bekijk het maar en heb hem er weer uitgehaald.
    Nieuw naaldje gepakt en hem er op een andere plek in mijn buik weer ingestoken en toen had ik nergens last van.... zo maak ik weer wat mee he?

Ik word overigens wel beetje moe van de hoofdpijn. Vannacht er wakker van geworden dat mijn hoofd bijna uitelkaar spatte van de hoofdpijn.
    Vanochtend om half 8 maar opgestaan (en dat op mijn vrije dag...) en meteen 2 paracetamolletjes genomen.. Op zich trok de hoofdpijn wel beetje weg maar toen kreeg ik er ook nog een beginnende migraine bovenop.. .aaaaahhhhh
    Ik heb toen de bijsluiter maar niet opgevolgd en heb er nog 2 paracetamolletjes bijgeslikt en nu gaat het weer gelukkig...

Hopenlijk dat de gonal die hoofdpijnen wel doet verminderen.

En nu ben ik aan het genieten van een vrije dag. Mijn mannetje ligt nog te slapen en ik heb al broodjes klaarliggen en koffie gezet... ik ga hem zo maar eens wekken..hihihi..

Allemaal fijne koninginnedag!

xxxx

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Jootje,

Ik snap wat je bedoeld met die hoofdpijn hoor....had er gisterenavond ook weer last van. Nu gaat het wel weer, maar ik hou een zeurend gevoel in mijn hoofd. Ik hoop ook dat het na vrijdag minder wordt, want dan ga ik de puregon erbij spuiten en dat schijnt te helpen.

Fijne koninginnedag, ik mag vanmiddag lekker werken :(
    Kreeg trouwens net te horen dat een oom van mij is overleden, dus de dag heeft wel een iets andere dimensie gekregen nu....

Liefs Daffie

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Jootje,

Hoe issie? Is de hoofdpijn al wat minder? Ik had juist veel hoofdpijn van de Clomid, niet van Menopur.
    Ik lees dat je weer bent begonnen met Gonal F. Succes op 6 mei, je eerste meting!

Fijne dag nog!

Lifes Nikkie

13. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Meestal als je een paar dagen het 2e hormoon spuit
    is de hoofdpijn voorbij. Bij mij was het toen over en
    hopelijk heb jij hetzelfde ;) ;)
    Fijne koninginnedag :) :D
    Groetjes Flam ;) ;)

14. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Jootje.

Hoe is het nu met je hoofdpijn?
    Wordt het al minder.

Liefs wolly :)

15. jootje van de hoofdpijn is naar joh! hoe gaat het nu?
    ik had ook soms dat de ene plek met deca meer pijn deed als de andere.

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    het gaat weer wat beter met de hoofdpijnen hier... Ik denk dat de Gonal het weer allemaal opheft! gelukkig maar.
    na wat emotionele dagen gaat het nu weer goed.

Ben vanochtend al heel sportief bezig geweest. Ben met een vriendin lekker gaan tennissen!

Zo meteen ga ik lekker shoppen, helaas zie ik wel wat donkere wolken aankomen..hmmm

xxx

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Alweer 5 x Gonal gespoten en vanavond gaat de 6e erin! Ik voel alweer van alles van binnen ontstaan. .hihi.. alsof ik bubbels heb ofzo...en voel me voller.. dus ik vermoed dat ik druk aan het kweken ben.

Dinsdag mag ik voor de folli-meting.. dus ik ben heel erg benieuwd. Ben wel steeds bang dat het er nu teveel zijn ofzo... maar probeer daar maar niet teveel aan te denken, vorige keer ging het ook gewoon goed op dat gebied.

Nou ja.. kaarsjes branden en ik hoop dat het deze keer wel het beoogde effect heeft.

het is zelfs zo erg, we hebben ongeveer 10 noveenkaarsen gekocht. Dat is dus goed voor ongeveer 90 dagen.. we hebben namelijk besloten dat als ik zwanger zou raken we kaarsjes blijven steken tot de bevalling!

xxx

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Dus als jij de FM meting hebt dan heb ik de punctie :D
    Dat hebben we mooi uitgemikt :) ;)
    We duimen gewoon voor elkaar en
    voor Schaapie en zo slepen we elkaar
    er doorheen ;) ;)
    Groetjes Flam ;) ;)

19. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    succes morgen jootje!
    ik pb je morgen even.
    kuzz

20. lieve Jootje,
    als je te bang bent dat het er (te) veel zijn, helpt het misschien om heeeel veel te drinken (niet alleen water, maar ook sap). mijn gyn zei dat dat overstimulatie tegengaat, omdat de hormonen wat sneller afgevoerd worden.
    ik duim voor je dinsdag!

Deel Deze Pagina