Hey lieve Jootje, wat spannend he meis, dinsdag alweer de 1ste FM. Ben benieuwd hoor hoeveel je aan het kweken bent. Heel veel succes alvast, mijn duimen draaien voor jullie! Ik ben ook zo bang voor overstimulatie, zeker omdat ik meer puregon moet spuiten als voorgaande keer....probeer er maar zo min mogelijk aan te denken! Heel veel liefs xxx Daffie
Hey Meiden, Nou vanmiddag de 1e fm gehad. Alles was goed. Rechts zat één mega-folli en 9 kleintjes (varierend van 8 mm tot 14mm) en links zaten er ongeveer 5 a 6 van 10 tot 14 mm. Dus goed resultaat. Die ene grote die laten ze gaan. Die is niet interessant omdat die tegen de tijd van de punctie overrijp zal zijn. Ze focussen zich op de kleinere. Nu dus gewoon lekker doorspuiten en nu donderdag weer een meting! Al met al ben ik zeer tevreden! xxx ps. en hoe is het de zwangere meiden? Wolly en marisha.. hoe is het?
Nou dat is een mooie score Spuitse nog even en succes donderdag, ben wel benieuwd! Hier gaat alles goed, nog steeds niet overgeven gelukkig het blijft alleen bij kokhalzen gelukkig. Volgende week weer een echo, heb er weer zin in.
Klinkt als een goede score Jootje, daar doen we het voor he! Hopelijk groeien ze goed door! Liefs Daffie
Ja ik ben wel blij! Wel inderdaad beetje vreemd van die ene, maar blijkbaar gebeurt dat wel vaker. Als ze zich daar op focussen dat heb ik maar één eicel-mogelijkheid. Nu gaan ze zich dus focussen op de rest, dan wordt deze alleen dus overrijp en waarschijnlijk zit daar dan geen goeie eicel in. Ze zullen hem wel aanprikken... Ach ik vind alles best als het "anders" gaat dan de vorige keer. De vorige keer werd niks, dus wellicht dat dat wat zegt over deze poging, toch? Laat ze maar wat langzamer groeien, dan krijg ik deze keer vast meer rijpe eicellen, aangezien de vorige keer maar eentje bleek te zijn! xxx
Dat lijkt me ook Jootje, laat het maar anders zijn hahaha. Even een vraagje, heb jij ook steken in je onderbuik? Ik ben nu 5 dagen puregon aan het spuiten, maar voel steeds meer steekjes....gelukkig vrijdag de eerste echo, maar ben wel benieuwd! Dikke knuf en succes weer morgen... xxx Daffie
Klinkt goed Jootje Ben benieuwd naar de volgende meting Donderdag maar zo te horen zit er genoeg Groetjes Flam
Daar ben ik weer! Nou, zojuist de 2e fm gehad en alles zag er goed uit. Een stuk minder follikels dan de vorige keer maar ik en het ziekenhuis zijn daar juist blij mee, ze zien liever dat het wat langzamer gaat dan zoals bij de vorige keer dat ik eigenlijk in een week al genoeg grote folli's had. Echter zat er toen maar 1 rijpe eicel in. Nu heb ik rechts 4 mooie folli's', die ene hele grote (is nu 24 mm...) en nog wat kleintjes die niet noemenswaardig zijn. Links heb ik 3 mooie folli's en nog wat kleintjes. Ze willen alleen dat ze nog even ietsjes groter worden. Morgen moet ik weer terugkomen en ze willen de punctie afspreken voor zondag of maandag (ligt aan hoe mooi ze gegroeid zijn morgen). Dus oehhhhh het komt weer dichtbij. Ze zijn op zich heel positief in het ziekenhuis en dat probeer ik dan ook maar te zijn. 7 folli's klinkt niet als heel veel, maar ja vorige keer hebben ze er 20 aangeprikt maar was het uiteindelijk ook een flop dus ik heb liever wat minder. Liever kwaliteit dan kwantiteit..hihhi. Op naar morgen! xxxx
Spannend weer zeg voor jou en je mannetje! Er is uiteindelijk maar 1 goeie nodig, hoop zo voor je dat het nu gaat lukken. Ik ga super hard voor je duimen. Heel veel succes. Liefs wolly
Wauw Jootje, dat klinkt alweer goed. Ik ben stiekem een beetje jaloers, hahaha Ik wil ook.......hihi Maar ik ben echt blij voor je dat het zo goed verloopt. En idd liever kwaliteit dan kwantiteit. Mijn duimen draaien en ik denk aan je. Liefs Hope
Hey Jootje, Dat klinkt goed meis! Laat ze inderdaad maar rustig groeien, als het resulaat er dan maar naar is over 9 maanden...dan klagen we nergens meer over he?! MOrgen ook ik e 1ste FM, dus we lezen het weer van elkaar. Succes xxx Daffie
Vandaag de 3e fm en ik dacht de laatste maar niet dus..hihi Alles was mooi doorgegroeid, de kleintjes waren zelfs al zo groot (nou ja groot... ongeveer 12 mm) dat ze ook nog mee gaan doen waarschijnlijk. Nu telde ze er ongeveer 15 waarvan dus wel nog een aantal wat klein. Morgen dus nog een keer terugkomen en dan waarschijnlijk maandag de punctie! Ik ben heel blij, want alles groeit mooi geleidelijk en ziet er allemaal goed uit. Vorige keer ging het waarschijnlijk gewoon veel te snel in mijn lijf! Morgenvroeg om half 11 mag ik weer! xxx
Dat is goed nieuws dat alles goed doorgroeid, Hopelijk heb je morgen de laatste FM en kun je maandag voor de punctie. Liefs wolly