Jootje in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jootje78, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Als het goed is, heb je nu je 2 emmy's lekker warm bij je zitten!
    Succes met de wachtweken en ik duim voor je!

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    De twins zitten op hun plaats hoor! We hebben ze maar weer een naam gegeven. Ze heten nu "de twins" hihihi..!

1 topembryo, beter kon die niet zijn! de andere had een mindere kwaliteit, die was te snel gegaan. Schijnt blijkbaar slechter te zijn Die was in één dag van 6 cellig naar 11 cellig gegaan en dat was minder goed, maar dat wilde niets zeggen.
    OEHHHHH spannend man.

30 mei mogen we testen, dus nog 1 dag en twee weken wachten..aaahhhh.. zo spannend!

Ik hoop zo dat de twins blijven zitten!

Maar voorlopig mag ik me toch gewoon een 2ling-embryo mama noemen want dat ben ik in ieder geval! :D

bedankt alvast voor jullie steun en kaarsjes en duimpies!

xxxxx

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhh wat spannend hey, hoop dat ze goed blijven zitten!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat ontzettend spannend zeg! Dat wordt dus 15 dagen keihard voor jou en je twins duimen :). Probeer je er niet constant elke seconde mee bezig te zijn? (is lastig, ik weet het, maar toch).

Hele dikke knuf!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey twinsembryomama,

Leuk woord voor galgje hahaha.
    Succes met de wachtweken meid!
    Mijn duimen draaien en kaarsjes branden voor jullie!

Liefs Daffie

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wow 2 emmy's
    spannend meid
    hopelijk blijven ze lekker zitten en test je over 2 weken positief
    heel veel succes met de ww ;)

7. hey twins-embryo- mama (want dat ben je zeker!) wat nog laang wachten! houd je dat vol, of gaan er een paar illegale testjes volgen?

je bent zeker super blij :D

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh Jootje, wat een super nieuws hier zeg!

Vertroetel die emmytjes maar goed... dan blijven ze zeker nog 8,5 maanden in je buikje zitten! ;)

9. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ook ik duim voor je! :p

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    DANKJULLIEWEL :D

Ik ben echt kei blij met jullie steun! En ik geloof dat de twins mij inseinen dat ook te zijn :)

Rach: Ik ga niet eerder testen, het wachten is moeilijk maar ik wil gewoon zeker zijn dat ik op de goede dag test en niet te vroeg of iets.. dat schept alleen maar onzekerheid. Stel dat ie positief is dan ben je bang dat ie paar dagen later alsnog negatief is, andersom wordt je ook onzeker denk ik.. wordt ie nog positief of blijft ie negatief.. door dit soort onzekerheden blijf ik liever in het ongewisse tot het juiste moment.. Moeilijk maar voor mij wel beter.

Wij hebben laatst een stuk of 15 noveenkaarsen (die branden minimaal 9 dagen als je ze continu laat branden) gekocht. Die branden al sinds we aan het spuiten zijn (één voor één, niet allemaal tegelijk).. Ik hoop dat het helpt..
    We hebben al besloten dat stel dat ik zwanger ben we er dan bij gaan kopen en dan tot na de bevalling kaarsjes blijven branden... hoezo bijgelovig? ;)

xxxx

11. wolly

wolly Niet meer actief

Joehoeeeeeeeeee Jootje wat lees ik nu :)

Geweldig nieuws zeg.

Ik ga flink voor je duimen dat de 2 emmy's blijven zitten.

Nu krijg je het vervelende wachten, maar ik hoop dat dat beloond gaat worden.

En die brandende kaarsjes hebben je tot nu toe best geluk gebracht dus dat moet nu ook gewoon gebeuren ;)

Ik ben super blij voor je \:D/

Liefs wolly :)

12. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Blijven jullie maar lekker die kaarsen branden, want deze gaan geluk brengen!

Liefs Schaapje

13. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Nou, ik ga me suf duimen voor de twins.
    Dat ze maar lekker bij hun mama blijven zitten :) :thumup: :thumup: :thumup:
    Groetjes Flam ;) ;)

14. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Twinsembryomama, coole naam!
    Duim hard voor je dat je straks een zwangere twinsmama bent!

:thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Liefs,
    Viola

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    de twins zitten nu één dagje op hun plekkie en volgens mij weten ze nu wel waarom ze zouden moeten blijven zitten, althans ik heb ze dat uitgebreid verteld.. nu maar hopen dat ze ernaar luisteren he?

Dit is mijn laatste ziektedag, maandag mag ik weer aan de slag. Ik heb er weinig zin in moet ik zeggen, maar wat afleiding is op zich wel goed, anders duurt het wel heeeel lang voordat het 30 mei is he?

xxxxx

16. hoe heb je het uitgelegd aan de twins Jootje? ;)

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) :)

Rach, volgens mij vertelt ze de hele dag dat ze een ontzettend lieve, begripvolle en altijd aardige moeder zal worden...en dan later heel streng zijn! :) :) :) In de hoop natuurlijk dat de twins erin trappen!

Grapje hoor Jootje! :D :p

xxx Daffie

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Jootje,

Maandag moeten we samen weer aan de slag he :) Ik heb ook helemaal geen zin. Je went er toch aan he, beetje uitslapen, beetje forum-lezen en schrijven, Oprah kijken :)

Heel goed van je dat je ze vast verteld hebt wat ze moeten doen, je twins. Dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen.

Ga je nog iets leuks doen het weekend?

Knuf!

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Tsja wat vertel ik mijn twins. Dat ze ontzettend leuke, lieve en knappe ouders krijgen. Hele leuke opa's en oma's, een leuk hondje en mooi huis.
    Ik heb ze de kamer die babykamer zal worden al laten zien (hebben bij de verhuizing (in september al) namelijk op onze slaapkamer na, de kamers nog leeggelaten). Ik heb ze tijdens een wandelingetje verteld dat we zo altijd het hondje uitlaten en dat zij dan in de toekomst mee mogen.

Ik heb ze de Jumbo en AH al laten zien voor de babyhapjes en dergelijke.

Dat soort dingen eigenlijk. Momenteel kijken ze ook mee als ik aan het typen ben dus ik heb ze ook over jullie verteld! :D :D

Al met al praat ik nogal veel in het niets, bedoeld voor de twins.. is dat heel erg?

Van het weekend heb ik genoeg te doen. Vandaag is mijn zwager (man van zus van mijn man) jarig dus daar gaan we vanavond heen. Morgenavond gaan we uit eten met mijn ouders en mijn oom en tante en zondag viert mijn neef zijn verjaardag en daar gaan we ook heen. Dus zo maakt de twins dit weekend ook meteen kennis met de familie!

Oh ja, en natuurlijk op de wachtbank rondhangen!

Jullie nog wat leuks op het programma?

xxxx

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik kan me niet voorstellen dat ze nog weg willen uit jullie leven Jootje ;) Na al die verhalen willen ze dat over 9 maanden vast allemaal in het echt zien....
    Heerlijk dat je zo'n druk weekend hebt, gaan de dagen lekker snel voorbij.
    Ik heb dus eigenlijk geen donder te doen het weekend, behave wachten op dat ene telefoontje. Morgen maar even de stad in denk ik, zijn we in ieder geval overdag weer een beetje onder de pannen...

GO TWINS!

Daffie

Deel Deze Pagina