hey jootje. wat leg je alles toch leuk uit aan de twins ik weet zeker dat ze zullen blijven zitten als je alle dagelijkse dingen verteld en ze al laat zien wat ze een mooi leventje zullen krijgen. zo te horen ben je er goed aan of niet? als je de komende 2 weken zo positief blijft hebben ze ook geen reden om niet lekker bij hun mamma te blijven zitten. ik wens je een heel fijn weekend met alle feestjes, laat je maar lekker afleiden. kuzz
Dat is goed, dat praten tegen de twins. Dan voelen ze zich nu al welkom. Ik doe dat ook tegen de emmy's en ben in gedachten de kinderkamer al aan het inrichten. Het gaat gewoon goedkomen Groetjes Flam
Hey Flam, Ik heb ze ook al verteld wat ons idee van de babykamer is... volgens mij zijn ze het er wel mee eens..hihihi.. Jij mag over een weekje al testen he? OEHHH.. ik blijf gewoon enorm duimen voor je! Mijn man geeft iedere dag 2 kusjes op mijn buik, voor allebei eentje.. maar dan stellen we ons voor dat er misschien wel 1tje allebei de kusjes heeft gehad omdat ze erom aan het vechten zijn in de buik..hihihi.. xxx
ah wat een lieve verhalen ben jij aan het vertellen Jootje Vooral dat rondje met de hond vinden ze vast heel erg leuk, samen met mama, en papa gaat soms misschien ook wel mee!
Als ik jouw verhalen zo lees, wil ik ook wel bij jullie komen wonen Jootje, het klinkt errug gezellig allemaal
Zijn net terug van een schandalig "buffer" etentje! Ik heb wel zeker voor 3 gegeten.. (dat wilde de twins graag, kwam echt niet door mezelf hoor.. ) Mijn buik was al een beetje opgezet van alle hormonen en de punctie etc etc, maar nu is ie helemaal bol..poeh.. dus zo ziet het eruit als je zwanger bent..hihihi... Weer een dagje voorbij, nu zitten ze er 3 dagen.. Hopenlijk komen ze er pas over heeeeel veeeeel daagjes pas uit! xxx
Hey Jootje, Zo te lezen gaat nog alles goed. En je houdt de humor er goed in, leuk hoor. Die twins van jullie hebben het echt wel naar hun zin, dat weet ik zeker. Succes met alles, liefs Hope
goed zo, als ze het er gezellig hebben, willen ze er zeker niet uit! ik bedoel, wie wil dat nou niet: een all-inclusive oord, warm, gezellig, voorzien van alle gemakken, en gratis verblijf voor 9 maanden en nog eens een super lieve gastvrouw
Wat lief van jullie...! Vannacht en vandaag wat steekjes in mijn buik gehad. Ik hoop stiekem dat ik de innesteling voel... Maar het blijft afwachten. XXX
Dat zou best kunnen ja, ze hebben zich nu lekker genesteld en blijven daar gewoon zitten..9 maanden Groetjes Flam
Ik heb nog een leuk nieuwtje De Mopspups zijn geboren Het zijn 2 jongens en wij gaan er hier 1 van uitzoeken. Of zal ik ze maar gewoon allebei nemen Ze staan in mijn album geupload Groetjes Flam
Hey Flam, Wat een leuk nieuws! En wat een scheetjes die moppies in je fotoalbum! Ik zou ze allebei nemen hahaha.. Even een raar vraagje. Ik ging zojuist poepen.. (hmmm lekker verhaal) en daarna werden de steekjes in mijn onderbuik ineens steken.... hmmm wat zou dat betekenen? Zou dat DE innesteling kunnen zijn? Dat p**pen zou geen kwaad moeten kunnen toch? Vorige keer heb ik dit niet zo heftig gevoeld, die krampjes.. dus ik ga er maar even vanuit dat dat dan dus goed is, want vooralsnog gaat alles anders dan de vorige keer, dus voor mijn gevoel beter! Nou ja, ik ga maar eens slapen, moet morgen helaas weer werken. xxxx
Das een prachtig plaatje Rach... Poepen moet kunnen hoor Jootje, misschien tegelijkertijd andere steken, dat zou kunnen (innestelingssteken...weet niet of ze bestaan, maar anders heb jij ze uitgevonden ) Knuf Daffie ik kom eraan hoor naar die bank, hoe laat ben je terug van je werk
Hey Rach! Dat is een PRACHTIG plaatje.. ik hoop dat wij ook ooit zo'n plaatje in handen krijgen en dat het van ons is (ook voor jullie hoop ik dat dus he?... ) Maar met 1 ben ik ook al heel blij, ik zal gewoon echt een gat in de lucht springen als ik ooit een mensje op de aarde zal kunnen zetten! Verder gaat het goed hier hoor.. ik blijf beetje last houden van allerlei steekjes. Het kunnen niet mijn darmen zijn, want die voel ik altijd hoger.. nu zitten de steekjes echt in de plooi van schaambeen naar buik zeg maar... dat heb ik anders echt nooit, ook niet als ik ongesteld wordt.. ik ga er vooralsnog vanuit dat dit heeel positief is! xxx
Hee Jootje, wat spannend allemaal! Jammer he, dat je niet alvast kunt kijken hoe ze aan het stoeien zijn voor die kusjes Wel superschattig in ieder geval Lieve hondjes ook Flam! Ik zou ze ook allebei nemen als ik jou was Wij hebben de kinderkamer ook al heel vaak in ons hoofd ingericht. Het lijkt me zo gaaf als het eindelijk echte meubeltjes zijn xxx
Oooh Jootje, spannend hoor! Ik hoop dat je idd de innestelling hebt gevoeld! Ikzelf ben een keer 's nachts ook wakker geworden van een pijnlijke steek en ik dacht ook meteen... innestelling! Wie weet klopt het Het klinkt iig heel positief voor je dus ik ga heel hard voor je duimen!
Vandaag geen steken gehad... Mijn borsten voelen wel wat opgeblazen nu. Gevoelig waren ze al van de hormoontjes, maar nu ook gewoon opgeblazen, had ik vorige keer ook niet.. Oh ik hoop zo heel erg dat het niet is van de hormonen enzo en dat het wel wat betekent...... xxx