Lieve schat, het gaat gewoon zo raak zijn deze keer voor ons Ik voel het aan mijn eierstokken hahahahaaaa. Ik heb ook van die gevoelige borsten van de progestan denk ik... Dikke knuf en tot morgen Daffie
Gevoelige borsten had ik de vorige keer ook, maar nu ook opgeblazen.. maar ja.. vandaag weer steeds een drukkend gevoel gehad in mijn onderbuik, hoop dat het mijn darmen zijn en niet een ongi-gevoel.. Ik probeer positief te blijven hoor! Dat ben ik op zich namelijk ook, maar op een gegeven moment ga je achter elk ding wat je voelt wat denken.. Zo ben je volgens mij bijna schijnzwanger of schijnongesteld, omdat je daar op dat moment aan denkt... Probeer er maar niet teveel op te focussen.. nog 9 nachtjes slapen... aaahhh wat zijn dat er nog veel.. xxx
Moed houden Jootje. Ik voel ook van alles. Maar heb naar 3 dagen ook zeker steekjes gevoeld. En 1 keer s'nachts ook een beste steek. Ik had ook zoiets van, mooi zo, dat was een innesteling. Heb nu in de laaste wachtdaagjes gevoelige kriebelige tepels en soms een beetje buikpijn ,soms weer niet. Vind het ook zooo spannend, het is gewoon raak, denk ik dan maar heel positief Ben keihard voor je aan het duimen Groetjes Flam
hee jootje die verschijnselen horen erbij hoor, je lijkt alles wel te voelen in je lichaam en alles kan er op wijzen dat het goed zit. Ik had het ook elke maand weer en net als je het niet verwacht.... nou ja je kent mijn verhaal. Positief blijven meid ook een ongigevoel kan goeds betekenen (ook al denk je nu misschien van niet)). Ik dacht in januari ook ongesteld te gaan worden maar het was toch echt mijn baarmoeder die al aan het groeien was. heel veel succes en zorg maar voor genoeg afleiding, ik ben volop aan het duimen voor jullie en hoop echt dat dit jullie maand is . hele dikke knuffel
Dankjewel meiden En flam: wij gaan gewoon positief testen joh! Die steken had ik ook dus onze emmy's hebben zich lekker ingenesteld! En trouwens... ik ben straks ontzettend naar de wc geweest en nu is dat drukkende gevoel weg...hihihi ik moest dus gewoon heel erg p**pen...hihihi... xxx
hahaha Dat scheelt dan weer Jootje....weer een probleem opgelost Ik voel dus helemaal niets he, maar dan ook echt niets...... Misschien dat het nog komt, je ligt natuurlijk ook 3 dagen op me voor Gaat het verder een beetje meis? Ik denk elke dag aan je hoor! En hoop zo dat je een positieve test in handen mag krijgen (dat hoop ik voor iedereen trouwens en ook voor mezelf ) Ciao Daffie
En weer een nachtje voorbij.... poeh wat gaat dat toch langzaam...hihi.. Morgenavond ga ik lekker uit eten naar de Griek, afscheid van een collegaatje.. dan ga ik weer lekker bufferen..jumjum.. We hebben gisteren besloten dat we het weekend van 31 mei (dus na DE test) 2 daagjes naar Vlissingen gaan! Mijn schoonouders staan daar tot 31 mei met de caravan, de caravan laten ze staan en dan kunnen wij het weekend er nog in samen met onze hond! HEERRRRLIJK. Stel dat het raak is, dan is het helemaal fantastisch om die wolk meteen lekker door te brengen in Vlissingen! Stel dat het niet raak is dan is het fijn om er even uit te zijn! Dus met andere woorden, altijd GOED! En tot die tijd blijven we maar gewoon WACHTEN WACHTEN WACHTEN...aaahhhh... Dikke kus
aaarrrggghhhhhhh Voel me net zo Jootje, het duurt zoooo lang en ik ben pas 4 dagen verder Ik voel nog steeds bijna niets, had alleen vanmorgen het idee dat mijn borsten wat voller zijn en heb het even aan manlief gevraagd en die vindt het ook...zijn handen worden beter gevuld zegt ie Zal dat een teken zijn dat Topppertje zich lekker voelt daarbinnen... en jij hebt gewoon twins, dus dan zwel je nog meer op Heb je nog steken gehad ondertussen? Je bent al wel een week verder Jootje, wanneer mag jij stoppen met de progestan? ik moet tot en met dinsdag, maar dat is volgens mij ook in elk ziekenhuis anders! Knuf Daffie (ik hou je vast op die bank hoor, wil je niet kwijt )
zo raar, ik hoor dat hier op het forum inderdaad vaker dat je al voor de test mag stoppen met progestan (in mijn geval nu utrogestan, is hetzelfde, ander merknaampje). Ik moet dus (moest ik vorige keer ook trouwens) gewoon doorgaan met 3 keer daags 2 bolletjes inbrengen tot aan de test. Als het negatief is mag ik stoppen als het positief is moet ik er nog een week mee doorgaan.. Echt raar.. jij mag er dus al voor de test mee stoppen? Krijg je dan nog wat anders als je zwanger blijkt te zijn? hmmm.. Verder hier alles goed.. nog steeds opgeblazen en gevoelig boobies (vorige keer stopte die gevoeligheid na een weekje ofzo.. dat is nu niet het geval dus ik krijg daar eigenlijk wel een blij gevoel van!) maar verder voel ik niets, alleen mijn darmen die wat van slag zijn.. Waarom krijg je geen teken he? aaaahhhhh maar goed we wachten vrolijk verder... alweer bijna een dag voorbij! xxx
Hey, ik heb ook die utrogestan hoor, maar noem gewoon het andere naampje haha Ja, vindt het ook echt vreemd dat het bij iedereen anders is en bij mijn weten krijg ik niets anders. Denk dat ze ervanuit gaan dat als je zwanger bent, je eigen hormonen het overnemen.... Kwam trouwens net thuis en toen voelde ik ineens steken onder in mijn buik....arggggggghhhhhh, wordt er gek van en moet nog zo lang wachten! Knuf van mij
Dat had ik ook op dag 4 ongeveer! Wauw... misschien betekent dat toch echt de innesteling... ik aaargggghhh lekker met jou mee Zo meteen lekker Grieken! xxx
Lekker gegriekt? Het wordt steeds spannender hè. Nog een weekje... Lukt het je om te wachten met testen? Of wil je t stiekem wel al eerder proberen? Dikke knuffel!
Hey SRBtje.. Nee ik ga niet eerder testen. Ik ben van mening dat dat alleen maar onzekerheid met zich meebrengt. Bij negatief hoop je stiekem dat ie nog positief gaat worden en bij positief ben je weer bang dat het later misschien toch nog negatief is.. dus ik wacht netjes... aaaarrrrggghhhh... xxx
Nog maar een weekje Jootje Het is zoooo voorbij (maar niet heus)!! Sorry hoor, ben een beetje flauw vanmorgen... Hoe voel je je? Mijn kaarsje brandt weer voor ons xxx Daffie
Oh Jootje, wat gaat dat snel! Ik hoop het toch zo voor je. Ik duim me suf Ik neem na mijn 3e mislukte ICSI poging afscheid van de MMM. Ik blijf het algemene ICSI/IVF forum volgen en je kunt me natuurlijk altijd een PB-tje sturen. Ik ga je niet vergeten hoor! Groetjes Flam
Hallo lieverd! Heel verstandig dat je niet te vroeg gaat testen. Ik denk dat ik deze wijsheid ga proberen te volgen deze ronde, het helpt ook echt niet natuurlijk, je wordt er niet zwangerder van als je te vroeg test... Voel je je nog wel altijd goed? Ben echt zo benieuwd hoe het met je twins gaat! En nu komt het ook echt dichtbij he. Dikke knuf!