nog maar een paar uurtjes en dan eeen dikke vette dubbele positieve test ! ik ben zo nieuwsgierig maar je hebt alleen maar positieve berichten van jou kant dat het eigenlijk wel goed moet gaan toch? ik ga nog even een kaarsje aan steken voor jullie voor de laatste paar uurtjes. heel veel succes en als ik morgen wakker ben kom ik eerst ff kijken hoe het gaat. kuzz
Dan kan ik orgen als ik wakker wordt meteen achter de laptop om te kijken of die vet positief is! Schat, ik duim heel hard door.... Liefs en succes met de laatste 10 uur Daffie
Jootje, oohhhhh....wat ongelofelijk spannend! Hier word er geduimd voor een super positieve test! Nog....uur...... Liefs Schaapje
Dat wordt een kort nachtje voor jou Jootje Hoop dat je een beetje kan slapen...succes voor morgen meid!
Meid succes morgen met testen en ik hoop zo dat de test dan posi is. Het is je enorm gegund. Knuffelssss
WHOOOOOPPPPPEEEEEE Ik kan het gewoon bijna niet geloven, maar we hebben 2 verschillende testen gedaan en ze zeiden allebei hetzelfde!! Die van clearblue kreeg zelfs al de positieve kruis voordat de urine bij het controlestreep-vakje beland was! was voor mijn mannetje niet zo leuk want daardoor zag ik het al toen ik de test uit de urine haalde... Nou de nodige emo-traantjes zijn al gevloeid hoor! OH IK BEN ZO BLIJ! Nu gaan mijn duimpies nog op volle toeren draaien voor julliehoor! Vanmiddag nog naar het ziekenhuis voor nog een test (doen we toch maar even, hoeft niet persé maar toch...) HELE DIKKE ZOEN van een blij jootje! En meiden... jullie steun en duimpies hebben dus prima geholpen DANKJEWEL! ps. de tests staan in foto-album
De testen zeggen genoeg. JOOTJE is zwanger! Gefeliciteerd meis, geniet van je zwangerschap. Liefs, Elvira
Wat een geweldiggggggg nieuws zo op de vroege morgen JOOTJE IS NU GEWOON ZWANGERRRRRRRR Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je over 8 maanden een prachtige baby in je armen mag hebben (of miss wel 2) Ik ben zo blij voor je, het is je echt gegund. De kaarsjes hebben geholpen. Geniet er lekker van he Knuffelsssssssss van wolly
de testen zeggen inderdaad genoeg.....dat zijn nou nog es vette positieve testen... gefeliciteerd......
Wat een supernieuws zeg.... Van harte gefeliciteerd en wat een prachtige testen!!! Dit noem ik echt goed nieuws bij het opstaan... Lieverd, geniet ervan en geef je husband een knuffel van me, vindt het helemaal leuk voor jullie samen! Liefs Daffie
Woehoew! Dat is nu fantastisch nieuws om de dag mee te starten zeg! Gefeliciteerd meis! Geniet er maar van want die testen zijn echt super positief! Jullie weekend kan niet meer stuk volgens mij
hey Jootje, gefeliciteerd! ik kon dit topic niet zo snel vinden dus ik sjees door naaer het ivf/icsi en daar zag ik pas wat toen ik de lijst bekeek! de testen zijn overduidelijk! liefs rachel
super wauw niet te geloven onze duimpjes hebben geholpen, ik ben zo blij voor jullie, eindelijk is het zover. geniet ervan jullie hebben het verdient. een hele dikke knuffel ook voor je mannetje. kuzz
JIPPIE HIER HAD IK ZO OP GEHOOPT! BEN ZO BLIJ VOOR JE GEFELICITEERD Geniet er maar heerlijk van! Had je al het idee dat het raak was of was er geen enkel teken? Jij zweeft vast meters boven de grond! Groetjes Flam