YYYYYEEEEEAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Oh wat ben ik blij voor je Jootje! Van harte gefeliciteerd! JJOOEEEHHHHOOOEEEEE Hi Dikke kus
Joehoeee van harte gefeliciteerd meid! Dit is toch (tot nu toe) het mooiste gevoel dat er bestaat Het allermooiste natuurlijk als je je baby in je armen houdt, maar hier doen we het allemaal voor....super hoor! Geniet ervan meid!
Wat zijn jullie superlief zeg! Zo leuk jullie reacties, zeker gezien het feit dat jullie tot nu toe nog de enige zijn die het weten..hihihi.. Vanavond mijn ouders, morgen mijn schoonouders, want die zitten in Vlissingen waar wij morgen heengaan! Oh.. het gevoel is echt zo fantastisch! Ik hoop zo dat het voor de andere op het bankje en die nog op het bankje komen ook raak mag zijn! Over kwartiertje naar het ziekenhuis ... maar ik ben echt niet bang dat die niet posi zal zijn! xxx
Wauwie Jootje is zwanger! Gefeliciteerd meid. Geniet er maar van. En als de duimpjes jou zo goed geholpen hebben, dan hoop ik dat ze voor mij en de andere meiden ook helpen. Liefs Hope
en...ook in het ziekenhuis was ie positief! Het zou ongeveer 3 minuten duren zeiden ze, maar na 15 seconden was ie al vet-positief! hihihihi... wij kunnen ons geluk echt niet op. Ben benieuwd hoe mijn ouders vanavond reageren... Dikke knuf!
Jootje, proficiat meid! Het is jullie van harte gegund. Staat je mooi die rose wolk! Veel plezier vandaag om het je ouders te vertellen! Liefs Nikkie
wat fijn dat jullie nu ook bevestiging in het ziekenhuis hebben gehad. enne al een afspaak staan voor de eerste echo? (ging bij mij toen heel snel in het catharina) heel veel plezier vanavond bij je ouders er zullen vast heel wat traantjes van geluk gaan vloeien. kuzz
was ik even helemaal vergeten te vertellen ja.. de 1e echo staat gepland op 16 juni om half 4. Eigenlijk zou de echo over 2 weken gepland worden, maar dat werd dan vrijdag de 13e... ik heb dus gevraagd of het ook maandag de 16e mocht.. en dat mocht ze begrepen me volkomen! Dus nu wordt het weer aftellen tot aan 16 juni. oehhh.. Ze maakten ook nog een opmerkinkje...: de test werd zo snel heel erg positief dus vroegen ze of ik er 2 teruggeplaatst had gekregen. en ik zei dus ja.. toen zei ze zo zachtjes.. tsja.. dan zou het kunnen dat gezien de hoeveelheid hcg.. aaaahhhhh... dus spannend de 16e..hihi.. xxxx
hoi jootje, ik heb hier nooit geschreven, maar wel een beetje gevolgd, en ik zag bij srb dat je zwanger bent, geweldig! Van harte gefeliciteerd, en geniet er lekker van! liefs wies
hey jootje. ook hier van harte gefeliciteerd op naar een prachtige echo! waar dus mogelijk twee hartjes te zien zullen zijn...gaaf! stiekem hoop ik daar zelf wel op lijkt me zo leuk, een tweeling. geniet van je zwangerschap in ieder geval!
Dat zat ik me nog af te vragen, of je nu ook zeker zwanger bent van een tweeling. Dat is nog spannend nu dus! xxx
Het zou dus een tweeling "kunnen" zijn. Aangezien je niets merkt van het feit dat er één blijft zitten en één niet kan het er ook eentje zijn. Dat blijft nog even een verrassing tot de echo dus.. Twee zijn VAN HARTE welkom, we hebben ruimte zat (op onze slaapkamer na zijn alle slaapkamers nog leeg)! Maar ik ben al heeeeeeel blij met eentje! Mijn ouders hebben we het zojuist verteld, die schrokken wel hoor..hihihi.. we hebben ze namelijk verteld dat we maandag mochten testen..gnagnagna... Mijn man had een mooi doosje gemaakt voor de 3 testen en ze daarin gedaan, heel schattig, die kunnen we nu mooi bewaren. Dat doosje hadden we gegeven onder het mom van "we hebben nog een kleinigheidje voor jullie" Mijn moeder tilde de deksel op en schrok... ze zei "is het echt waar?" en begon te huilen... lief he? Ik dus ook weer wat traantjes weggepinkt..hiih.. Lieve kusjes
Wat een lief idee zeg, die ga ik onthouden. Ik word echt helemaal blij als ik je nieuwe banner zie. Vind het trouwens ook wel een idee om tegen mensen een latere datum te zeggen. Ik heb het tegen best veel mensen gezegd dat we de 10e mogen testen, maar dat betekent natuurlijk ook dat iedereen het dan direct gaat vragen en dat is eigenlijk heel naar als het dan niet zo is... Onthoud ik voor de volgende keer, mocht die komen. Nu kan je eindelijk weer lekker slapen he trouwens. Doen hoor, je moet nu echt heel goed voor jezelf & de twins blijven zorgen! xxx
Zo de eerste "zwangere" nacht zit erop Ik heb zeker beter geslapen als andere nachten.. maar toch wel weer vroeg wakker. Tsja die adrenaline he? Vandaag gaan we lekker naar Vlissingen en gaan we het mijn schoonouders vertellen! Heb er zin in! xxxx