Heyhey ik kwam weer ff langs om te kijken hoe het gaat. Die onzekerheid is heel normaal hoor, het hoort er allemaal bij. Die krampjes wat je voelt is ook heel normaal, die heb ik nu nog steeds, zo af en toe. Het zijn de banden die oprekken en de baarmoeder die groeid. En zolang het geen ernstige krampen zijn en hevig bloedverlies is er niks aan de hand. (is mij verteld door de gyn) Ga lekker geniet van je zwangerschap meid Dikke knuffelsssss wolly
Sorry Jootje Hey Daffie alles goed meid? Zaterdag lekker op vakantie lees ik, heerlijk zeg. Geniet ervan!
Ik denk dat het wel goed gaat... Ik ben nog steeds onzeker hoor... Ik zal blij zijn als ik maandag de echo gehad heb! dan weet ik meer en dan durf ik hoop ik echt plaats te nemen op het wolkje.. Zo meteen komt er een mevrouw van Moeders voor Moeders langs. Ik vond toch dat ik dat "moest" doen. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft. Status aanpassen? Oh bedoel je in die lijst? Ik zal eens kijken of je dat bedoelt srb. HELE DIKKE KNUF
Ja, inderdaad, die lijst. Want daar sta je nog in de lijst met wannabe's en niet in de lijst van zwangeren. Zag ik vandaag toevallig. En heel goed van je, moeders voor moeders. Zonder hen geen pregnyl... En zonder pregnyl word ik zeker weten niet zwanger. Dus misschien zorg je nu indirect wel voor mijn volgende kans (alhoewel, zo snel gaat dat misschien ook niet). Maar toch, het is een mooi idee, vind je niet? xxx
Hopenlijk help ik veel vrouwen met mijn "plasjes"! Ze was vandaag dus langsgeweest, je mocht kiezen uit 3 kadootjes. Een dvd over de ontwikkeling van je kindje in je buik, een serviesje van dick bruna en een boekje. Nou boekjes heb ik al genoeg ondertussen, dick bruna zijn wij niet zo'n fan van, dus het is de dvd geworden.. Ik ben nu de trotse bezitster van 8 flessen die ik iedere dag eentje mag vullen. Volgende week woensdag worden ze dan weer opgehaald. Dit gaat zo door tot 20 augustus... Ze moest eerst nog een test doen van hen uit omdat die blijkbaar strenger is maar ze zei dat ik wel veel hcg had voor de tijd dat ik zwanger ben... dus overtuigd zwanger! Nu maandag maar eens zien wat er in mijn buikie groeit! xxx
Je staat er in hoor, in de zwangerenlijst (klik maar op het topic Iedereen in de MMM, staat nu vast onder jouw topic). Ik heb erbij gezet dat je in februari 2009 uitgerekend bent. Klopt dat? xxx
Hey Jootje, Ben er weer! Hoe is het met jou? Met mij gaat het wel, hebben een lekker weekje Turkije erop zitten...het was eigenlijk veels te warm en dan merk je toch wel dat je zwanger bent hoor.... Heb ook de hele dag het gevoel dat ik veels teveel gegeten heb, terwijl ik helemaal niet veel eet aangezien ik zo snel vol zit hahaha. Ook ben ik de hele dag moe, maar ook dat hoort erbij! Jij hebt gewoon al bijna de eerste echo, ik moet nog 2,5 week wachten tot ik die bevestiging krijg! Moeders voor moeders stonden ook op mijn voicemail, had me voor de vakantie via hun site aangemeld en moet ze nu even terugbellen. Zal dus ook wel de flessen mogen gaan vullen, maar dat doe ik graag! Hele dikke knuffel van je zwangere maatje.... Daffie
Jootje en Daffie, ik vind het zo leuk dat jullie nu samen zwanger zijn! zijn jullie ook beiden in dezelfde maand uitgerekend?
Hey meiden, Vanmiddag de 1 echo... EINDELIJK... dat leek zo lang te duren.. Dus ik kan me voorstellen Daffie dat het voor jou helemaal lang duurt! Ondertussen gaat het eigenlijk allemaal heel goed. Ik ben wel heel vroeg al heel moe, maar dat neem ik natuurlijk met alle liefde erbij. Ook heb ik af en toe beetje last van maagzuur. Ik had gehoord van een vriendin dat Augurken daar tegen helpen.. vandaar zwangere vrouwen en augurken. Maar het is nog echt waar ook! Na een augurkje zakt het zuur dan weer..hahaha. En sochtends boterhammen smeren vind ik ineens ook heel onpasselijk. Maar verder heb ik eigenlijk helemaal nergens last van. Oh en ik heb afgelopen weekend nieuwe beha's moeten kopen. Gewoon al een cupje groter! hahaha.. mijn man noemt mij af en toe Dolly (van Dolly Parton hahaha ) Ik laat jullie snel weten hoe het vanmiddag afloopt.. ik denk vanavond laat pas, want ik moet straks ook nog tennissen. Hele dikke knuf!
Hey Jootje veel succes vanmiddag en plezier natuurlijk want ik denk dat het allemaal wel goed zit Liefs wolly
HIEPHOI! Het is een eeneiïge tweeling! haha ik moest er gewoon om lachen. Ze begon met te vertellen dat maar één embryo het gered had. En toen ging ze ons ene babytje meten, maar die leek nogal groot voor zijn leeftijd, toen ging ze goed kijken en zag ze twee hartjes! Dus maar goed dat de 2e emmy het niet overleefd heeft, anders waren het er 3 geweest We hebben helaas nu wel meer kans op complicaties. Normaal gesproken heeft een eeneiige tweeling toch ieder een eigen vruchtzakje, maar die van ons vinden het zo gezellig, die hebben samen één zakje. Dan kan het zijn dat dat een "voedsel"probleem gaat worden. Daarom krijgen we over 2 weken alweer een echo. Er zijn genoeg kindjes geboren op deze manier en er hoeft op zich niets mis te gaan.. ze zijn alleen extra voorzichtig. Maar vooralsnog zijn wij DUBBEL blij! xxxx ps. foto's staan in mijn album