Jehhhhhh goed hoor! Wat fijn dat je nu kunt beginnen en dat het mee is gevallen zeg, zal wel een gerustelling zijn Nu op naar de 22ste! Succes met spuiten. Liefs wolly
wow, het schiet al aadig op jootje. de 29e is het zo, nog ff volhouden meid. ik ga voor je duimen dat alles goed gaat verlopen voor jullie. succes kuzz
Dankjewel meiden! Super zoals er met me meegeleefd wordt! Echt fijn! Even voor de meer ervaren mensen onder ons: Hoe lang duurde het voor je iets voelde van het feit dat er eitjes aan het ontstaan zijn? Ik ben daar namelijk heel benieuwd naar... Vanavond maar weer eens lekker lek laten prikken bij de acupunctuur.. ff ontspannen.. heerlijk! xxx
He Jootje, het is nu echt begonnen he! Eitjes aanmaken hihi. Als ik het zo uitreken kom ik wrs toch wel redelijk op dezelfde tijd uit voor punctie. Ik ga morgen of overmorgen beginnen met spuiten (afhankelijk van wanneer die ongi echt doorbreekt, zit nu te prutten namelijk) en dan ca. 12 dagen later ongeveer de punctie. Ik heb een kort schema namelijk! Succes en ik weet niet hoe het voelt, dat moet jij me maar vertellen over een paar dagen Liefs Daffie
Hoi Jootje, bij jou was alles ook schoon dus ook door voor de volgende ronde. Ik moet de 25e terugkomen om te kijken wat er al groeit. Ik merkte volgens mij na zo'n 5 dagen dat er wat groeide en er groeide ook aardig wat toen 3 dagen voor de punctie kreeg ik last van mijn zij Groetjes Scat en leuk dat we elkaar op de voet volgen Groetjes Scat
Ik heb sinds gisteravond een opgeblazen gevoel. beetje alsof ik een ongesteldheid nader ofzo.. ik denk dat dat de hormonen zijn.. Zou wel snel zijn toch? Dat ik er al wat van merk? Nou ja, misschien heb ik ook wel gewoon wat gegeten waardoor ik wat "winderig" (smakelijk zeg ) word.. xxx
He Jootje, hoe gaat het met spuiten? Voel je al wat? We gaan vanaf nu gelijk op hoor...ik krijg woensdag de echo! Handig zo'n kort schema...hahaha Dikke knuffel Daffie
Jootje, succes de 22 ste met je echo! Ik hoop op mooie eitjes voor je! Ennuh, misschien ben je wel winderig door je grote eieren, haha! Ik duim voor je meid! Liefs Nikkie
Dankjewel meiden! Ik ben zeer benieuwd dinsdag, houd jullie op de hoogte en dan ik houd jullie ook zeker in de gaten! xxx
Zo... helaas het weekend weer voorbij. Vandaag is mijn mannetje jarig en dat vierden we gisteren. Kwamen er gisteren weer 2 vrienden met "het nieuws" : zwanger! aaaahhhh nu is het dus officieel zo dat wij nog de enige zijn die het niet zijn in onze vriendengroep! We hebben het dan ook maar verteld aan hun gisteren, want we hadden het er even moeilijk mee. Zelfs mijn man had trillende handjes want we hadden dat helemaal niet zien aankomen. Zij zijn daar helemaal niet mee bezig. Ze zijn allebei met hun carriere bezig en willen ook allebei niet minder gaan werken... ONEERLIJK he? maar goed.... wij mogen morgen voor onze fm en wij zijn binnenkort gewoon zwanger! (daar houd ik me maar aan vast). Op naar morgen naar de fm... ben heel benieuwd! xxx
Goh Jootje, toch erg dat ze altijd precies aan ons zulk nieuws moeten komen vertellen he? Wat goed dat je er toch positief bij blijft Deze keer is het idd aan jullie! Heel veel succes met de fm morgen
Jootje, dat opgeblazen gevoel heb ik ook een beetje. Hopelijk zijn er al een flink aantal follikels aan het groeien (niet teveel natuurlijk!) Ik ben erg benieuwd naar jouw echo en duim hard voor je Groetjes Scat
Hoi Jootje. Het is zeker ff schrikken als je nu de enige blijkt te zij die nog niet zwanger is. Wel goed van jullie dat jullie het hebben verteld, zal wel een flinke opluchting zijn geweest. Heel veel succes morgen bij de FM en hoop voor je dat er een mooi ei klaar ligt. Ik duim voor je! Liefs wolly