Jootje, allereerst gefeliciflapstaart met je mannetje! Ik vindt het ook altijd moeilijk als ze aan ons komen vertellen dat ze zwanger zijn en dan vooral de mensen van wie je het niet verwacht... De laatste weken ook weer 4 x gehoord dat er iemand zwanger was, dus ben het wel een beetje zat... Alvast heel veel succes met de eerste FM morgen, ik volg je woensdag Ik had gisteren en vandaag hoofdpijn, wat ik normaal nooit heb...Voel me niet gestresst en denk dat het door de Puregon komt. Heb jij dit ook gehad? Heb af en toe wat steken in mijn onderbuik, maar dat zal er wel bijhoren denk ik. Dikke knuffel Daffie enne....over 4 weken zijn er heel veel meiden zwanger hier...ik voel het aan mijn water
Hoi Jootje, Gefelciteerd met je man en alvast heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes morgen. Dat je eitjes maar mooi gegroeid mogen zijn. Zo`n nieuws komt altijd hard aan. Ik vind het ongelofelijk hoe mensen het voor elkaar krijgen. Merk jij ook dat als je mensen verteld van de MMM, dat ze echt geen idee hebben hoe ingewikkeld het allemaal is en dat ze echt niet beseffen wat voor een wonder ze gecreeerd hebben door b.v. snel en spontaan zwanger te raken. Ik sta er iedere keer weer versteld van. Maar wat je al zei, je gaat heel snel volgen. Liefs Hope
Veel succes met de fm! Enne Daffie....als jij dat aan je water voelt kan het niet anders dan gewoon zo zijn...jippieee
Heel veel succes vanmiddag Jootje, ik las net dat je vanmdiddag weer een belangrijke middag hebt, ik duim voor je en ik ben heel benieuwd! Succes meid!
Hoi hoi! Ik ben helemaal blij Het was allemaal kei goed! Rechts 6 eitjes, links 11 Al een stuk of 6 groot genoeg voor punctie. Dat zien ze eigenlijk nooit dat het zo hard groeit! Op cyclusdag 8 al gemiddeld 15mm voor allemaal. Kleinste nu 13 mm. Ze willen er echter nog meer groter hebben. Morgen weer echo en dan naar alle waarschijnlijkheid vrijdag al punctie! Wie had dat gedacht! WHOOPEEEE.. Mijn dag kan niet meer stuk! XXX
Jemig Jootje, jij gaat wel heel erg snel 17 eitjes in totaal en al bijna klaar voor de punctie.... Kan me voorstellen dat jouw dag niet meer stuk kan! Kom morgen weer kijken op je topic hoe het ervoor staat. Moet je weer in de middag? Dikke knuf Daffie
Jootje, wat goed zeg Dat gaat heeelemaal goedkomen en zo snel al een punctie. Ik ga je topic goed in de gaten houden want jij gaat zo snel dat ik het bijna met m'n duimen niet bij kan houden. Maar ik dus en ook alvast voor een bevruchting en terugplaatsing natuurlijk Groetjes Scat
Dankjewel meiden! Al dat duimen.. dan gaat het vast helemaal goed komen... Op naar de bank en dan komen jullie daar gezellig allemaal bijzitten! xxx
Joeeeeehhhhhoeeeee jeetje wat een nieuws Ik kan me nu wel voorstellen dat je ontzettend blij bent nu Alvast veel succes vrijdag met de TP! liefs wolly
Ooh Jootje, wat snel allemaal zeg! Dat had je natuurlijk niet durven dromen, super! Succes vrijdag met de TP en hou je me op de hoogte?! Liefs Nikkie