Ik denk dan aan joppiesaus... Sorry... Job vind ik dan leuker. Of jop. Maar dat ziet er een beetje raar uit.
Ik vind het persoonlijk geen leuke naam. Helemaal niet om er ook een volwassen persoon bij voor te stellen. Maarja smaken verschillen ook..
Ik vind Job leuker. Maar ik heb niet zoveel met de trend om veelgebruikte namen te vernieuwen door er een e achter te plakken zoals Janne, Timme, Joppe, Tobe, emme, etc.
Ik vind 't wat te koddig klinken. Een denk er gelijk een onhandige sidekick uit een kinderprogramma bij of zo.
Vind het wel leuk, Al vind ik gewoon Jop nog leuker! Ik zie hierboven in een "negatieve" reactie net een naam staan die ik eigenlijk wel leuk vind, hihi. Tobe. Thnx, ga ik bij op mijn lijstje zetten. Wat vind je van Seppe?
Hier vlakbij zit een meer die joppe heet. Ik moet direct daaraan denken. Verder vind ik t geen leuke naam, beetje lomp. Job/jop vind ik dan wat leuker maar ook niet wauw!
Ik kende een hondje dat zo heette, dus ik vind het meer een hondennaam. maar dat is mijn associatie natuurlijk, ik geloof dat ik het sowieso niet zo'n leuke naam vind. Sorry!
Ik vind de klank net iets te hard, ik zou dan gaan voor Jobbe. Zelf vind ik Jibbe een erg mooie naam, maar mijn vriend is duidelijk voor de meer standaard namen
IK moet dan denken aan die muis en papegaai coco en jappe. . Maar dan is dit joppe. . En toch moet ik meteen daar aan denken. (Was een kinderprogramma ) Ik vind het persoonlijk niet mooi .. maar heus niet afschuwelijk
Ik zag de topictitel en het eerste wat ik dacht was Ja! leuke naam! Al heb ik er nog nooit van gehoord, ik vind hem echt leuk, en vrolijk! Zie er echt zo'n schattig klein ventje bij voor me, maar ook wel gewoon een puber en een volwassen man! Zeker als al zijn collega's Wolf, Jayden en Sem heten.