hallo, ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de joppiechips, en ik had vernomen dat ze vanaf januari 2011 de joppiechips in de schappen van de winkel zouden liggen ik ben op de site geweest van lays.nl en daar geven ze aan dat de chips vanaf half februari pas in de winkels ligt. ik doe geregeld bij de ah mijn boodschappen, maar ik heb ze nog niet zien liggen. hebben jullie ze al zien liggen?
Ik heb ze al wel gezien hoor (bij de Nettorama). Vorige week waren ze daar sowieso al, maar volgens mij die week ervoor ook al. Bij de MCD zag ik ze gisteren ook dacht ik.
Ik ben ze nog nooit tegengekomen die andere 2 smaken wel maar die wouden we niet Ze lijken me erg lekker
Ja ah vorige week al mijn kleine vind het ook heerlijk! nu hebben ze croky patatje oorlog in de bonus maar meegenomen kijken hoe die smaakt haha die hebben ze hier namelijk nooit en zag het een keer bij c1000 maar was op
Ik zit nu de zak Joppie chips leeg te kanen, haha! Zag ineens dit topic staan en dacht hey da's toevallig! Ik kan jullie vertellen hij is heerlijk!
Ik was afgelopen donderdag bij de Makro en daar hadden ze joppie chips. Ik had het nog niet in de winkel gezien. Dus ik een aantal zakken meenemen. Kom ik de volgende dag bij de jumbo..... gelijk bij de ingang waren ze een schap van 5 meter lang van top tot teen aan het vullen met joppie chips hahaha.
Ik ga vanavond eens kijken als we boodschappen gaan doen Hopelijk ligt hij er bij ons ook al , ben er verslaafd aan