die upc snapt het echt niet

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Feb 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben dus internet bellen en tv van hun het bijna duurste pakket a 74 euro per maand.

nu gaat er altijd van iets mis met het factuur.

zo krijg je er een maand geen en moet je zeuren om aub te mogen batalen en dan krijg je hem pas een maandlater bijd e factuur van die maand op geplakt even een rekening van 400 euro. nou ja ook dat kan een keer gebeuren.

nu ook weer ik krijg de factuur binnen en nu hoef ik maar 25 euro abbo geld te betalen er klopt echt geen reet van!

ik kan dus nu 2 dingen doen. ik ik ga ze bellen en wacht af wanneer ik de rest van het abbo geld moet betalen dat zal dan wel volgende maand zijn.
    of ik maak nu 50 euro extra over zodat ik weer een deel recht trek.

wat ik nu het wijste?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gewoon het bedrag betalen en dan maar zien volgende maand, zou echt niet 50 euro extra betalen want dan raakt het weer kwijt ofzo.

3. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Als ik jou was, zou ik wél even contact opnemen.
    Want mocht dit verkeerd aflopen, dan heb jij laten zien dat je initiatief heb genomen om eventuele problemen te voorkomen.
    Doe het per mail of schriftelijk, zodat je bewijs heb.
    Mocht het namelijk uit de hand lopen, kunnen er extra kosten bij worden geteld die onterecht zijn!

Gewoon afwachten is niet zo slim, want als hun een keer wakker worden - mag jij ervoor opdraaien.
    Verder wel erg stom van hun en irritant voor jullie.

Succes.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hmm ik herken het, en ik zou toch even contact met hun opnemen.. ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb ze gebeld en doordat er een wijziging is geweest krijgen we nu dus het factuur in maart pas. maar ik mocht alwel meer over maken.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou nooit meer overmaken dan dat op de factuur staat.

Grote kans dat het zoekraakt omdat het op een tussenrekening komt of dat ze het gewoon terugboeken omdat het bedrag niet meer openstaat.

Ik herken het trouwens niet, hier ook UPC en gaat altijd goed.
    Maar nu hebben we ook geen wijzigingen.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou wel even contact opnemen en als het kan ook het gesprek opnemen.

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    het is en zijn sukkels hadden wij toen ook elke keer klopte het niet terwijl er wel betaald was nu hebben we tegenwoordig online en ben daar zeer tevreden over :D en scheelt meer als de helft kwa prijs

9. Only me

Only me Niet meer actief

UPC is zowiezo ruk. Wij hebben nu al voor de derde keer een nieuw kastje, en hij blijft moeilijk doen!
    Terugzappen naar RTL4 of spontaan Uitzending gemist en zo, opstarten. Opnames niet af willen spelen, niet opnemen en zenders voorbij zappen...
    Volgens UPC ligt dat allemaal aan het kastje, maar nu na de 3e nieuwe zijn we het zat.

Wij stappen per maart over op onze plaatselijke aanbieder. Na 10.000 keer gemaild te hebben met klachten, en nog nooit een reactie daarover ontvangen te hebben, hebben wij vorige week een mail gestuurd dat wij per 1 maart 2011 UPC op willen zeggen.
    Nu ineens kon UPC ons maandelijks tegemoed komen, we werder 2 dagen na onze mail direct gebeld.

Nou, toen heb ik ze eens even gezegd hoe ik daar wel niet over dacht. Nee, ik heb geen interesse meer, en zal dat nu al zeker niet meer hebben, dit is geen manier van klantenservice! Ook zo lelijk is dat ze onze internetsnelheid (waarvoor wij een duur abo hebben) niet kunnen garanderen omdat er meer mensen in de buurt wonen. En zo kan het dataverkeer langzaam worden.
    En dat moet mij boeien? Ik betaal potverkaatje toch niet voor niets rond de 80 euro in de maand? Ik wil downloaden dus ik heb snel internet nodig en betaal daar ook voor. Maar ja, zij kunnen die snelheid niet garanderen...

Grrr*@#($@!!

Affijn, per maart ben ik eindelijk van ze af en zou er ook nooooit meer een abo nemen!

10. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Overstappen naar KPN:D

Mennnn, wij hebben net een enorme UPC soap achter de rug, dat kan ik hier gewoon echt niet schrijven, zooooo'n bende als die gasten kunnen maken van iets heel erg simpels....

Dus wij zijn hard gillend teruggegaan naar KPN. Die zijn ook niet altijd probleemvrij, maar zo erg als bij UPC maken hun het nooit....Volgens mij kàn het ook gewoon niet erger;)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

kpn is helemaal ruk ;) tv viel constant uit had megaveel storing.

tele2 deed het meer niet al wel.

nee afgezien van de facturen is het helemaal super.

ik heb altijd beeld. als ik storing heb komt er binnen 1/2 dagen een monteur en voor 3 weken terug deed de hd box het nietmeer ik had binnen 3 dagen een nieuwe.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik heb voor upc gewerkt dus weet hoe het eraan toe gaat... Als je klacht er langer dan een maand ligt wordt het gewoon de prullenbak in gegooid, letterlijk...
    Het hangt er trouwens wel heel erg vanaf in welk upc gebied je woont. Upc heeft een jaar of 10 geleden een heleboel kabelmaatschappijen overgenomen, ze hebben eerst heel snel zo snel mogelijk uitgebreid en zijn vervolgens per gebied verbeteringen gaan aanbrengen. Maar als je het materiaal dat upc gebruikt vergelijkt met dat van Ziggo, dan is het upc materiaal van mindere kwaliteit. Die lui van, ik meen Imtech, sluiten die dingen aan (als je het niet zelf doet of er moet iets anders) en die jongen vertelde dat.

Maar sowieso vind ik de kabelexploitanten veel duurder. Wij waren bij ziggo ook iets van 80pm kwijt en nu hebben we alleen tv van ziggo en internet en telefoon bij online en zijn nu maar de helft kwijt... Hebben nog wel een poosje bij digitenne gezeten maar dat is echt prut... elke tracktor, brommer enz dat voorbij komt stoort erop, bij slecht weer heb je helemaal slecht ontvangst.

Moet je eens gaan miepen dat je anders bij ze weggaat, dan kan je wel 30 euro goedkoper uit zijn.

13. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Met digitenne of interactieve tv? De interactieve tv werkt hier prima, wat dat betreft vergelijkbaar met upc..

Wij waren ook zeker niet ontevreden over het product dat upc biedt, we waren zelfs zeer tevreden;) Maar manmanman, wat een sukkelige klantenservice zit daar. Werkelijk niet te geloven dat een bedrijf op die manier werkt en nog niet failliet is...Kan een boek schrijven met wat wij de afgelopen weken allemaal hebben meegemaakt en ik weet zèker dat het een bestseller wordt dan...

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Vervelend he als je moet gaan bedelen of je aub mag betalen ;)
    Tja gewoon contact op blijven nemen, hoe vemoeiend ook, kunnen zou je straks ook niks kwalijk nemen. Zeker geen extra geld overmaken hoor, want waar blijft het dan? Trekken ze dat wel van je factuur af de volgende keer? Ik zou het er niet op gokken i.i.g.

Wij zitten trouwens al jaren bij Ziggo en *klopt gelijk even af natuurlijk :p* zijn erg tevreden :)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

beide dat was het juist. wij hadden boven digitenne en benenden interactief. beide was storing

Share This Page