Hoi meiden! Er werd gevraagd om een poll in het andere topic, en ik heb begrepen dat wanneer een topic gestart is er geen poll meer kan komen, vandaar een nieuw topic, met een actuele vraag over GTST. Wanneer deze poll niet mag, dan mag die gesloten worden. Liefs, Arual
Dit staat er in de spoilers: Dinsdag 10 januari: Het virus eist een dodelijk slachtoffer. Bianca stuit op een kinky actie van Edwin, die naar Lucas verlangt. Sjors en Bing zijn woest op Sjoerd en Rikki. Jef ziet zich genoodzaakt de Koning te sluiten. Woensdag 11 januari: Lorena en Jack draaien om elkaar heen. Danny ontdekt hoe armoedig Maxime tegenwoordig woont. Nick doorziet Charlies smoezen. Lucas staat bij Edwin op de stoep, want hij kan niet meer zonder hem. Donderdag 12 januari: Rik ontdekt een verrassende relatie. Rikki wil Bram per direct bij Sjors en Bing weghalen. Sjors wil bemiddelen, maar Bing wil Rikki en Sjoerd voor de rechter slepen. Charlie voelt zich vreselijk na een bekentenis. Vrijdag 13 januari: Anton schrikt van de heftige reactie van Bianca. Maxime voelt zich buitengesloten als ze Nina niet kan bijstaan in haar verdriet. Janine onderbreekt een te intiem moment tussen Lucas en Edwin. Wie het dus allemaal niet kan zijn (zijn na dinsdag nog te zien): Bianca Edwin Lucas Sjors Bing Rikki Sjoerd Jef Lorena Jack Danny Maxime Charlie Rik Bram Anton Nina janine Blijven er dus niet zo heel veel over haha: Noud Laura Ludo Lana Volgens mij een van die 4, of mis ik nu iemand?
Denk Laura of Noud. Voor mij valt Lana 'af' omdat Sjors en Bing in de spoilers volgend op 10 januari vooral bezig blijven met Rikki en er echt niets duid op verdriet. Enige dat op echt verdriet lijkt te duiden is Nina.. Maar anders misschien Laura, die komt niet aan bod in de spoilers en haar rol stelt ook niet zo gek veel meer voor op dit moment Hmm.. Ben benieuwd
Laura! Daarom is Noud verdrietig omdat hij zijn oma mist en leeft Nina met hem mee En op de 2e plek komt bij mij Noud en 3e plek Lana
Ps: in het fotomodel topic heeft een meisje 2 weken geleden nog gefigureerd als Lana, die kan het dan toch ook niet zijn? De opnames lopen ver vooruit ( maand of 3 minimaal)
@ ikke84: die serveerster gaat sowieso dood, maar er gaat nog een bekende uit de cast.. Iig zo heb ik het begrepen.
Ik denk die serveerster. Vermoed niet dat er iemand van de cast overlijdt. Denk dat die virus een goede manier was om ron's rol te beindigen.
Ik heb ook begrepen dat er iemand van de vaste cast uit zou gaan, en daar valt de serveerster niet onder
ik denk dat er niemand bekends uit gaat, anders was het denk ik allang uitgelekt net als charlie, Nick en wiets vertrek
Als het iemand van de vaste cast meot zijn dan ga ik voor danny of charly. Aangezien hun al bekend gemaakt hebben gtst te verlaten.