Joran gooit glas wijn in het gezicht van peter R de vries

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pfff wat een mannetje zeg...

Niet echt een slimme actie van hem. Ik zeg niet dat hij schuldig is maar mijn gevoel zegt wel dat hij er meer mee te maken heeft dan hij toegeeft.

2. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Nou inderdaad, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan wat een arrogante l*l.

Over of Joran het gedaan heeft of niet, ik denk het niet, ik denk dat madame ergens in een of ander tropisch paradijs heerlijk aan het feesten is, ze was al een keer eerder weg gelopen.

3. sim

sim Niet meer actief

nou ik denk niet dat ze ergens aan het feest vieren is op dit moment, maar ik denk wel dat joran er iets meer van weet, en ik denk ook dat er veel in de doofpot is gestopt daar op de antillen..

maar net als madeline zullen we daar wel niet achter komen, al doet die laatste zaak me veel en veel meer....

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Allebei de zaken doen mij wel wat. :cry:

Denk niet dat Natalee aan het feesten is. Ik denk niet dat Natalee ongezien daar weg kon komen. Het is en blijft een eiland dus dat word lastig denk ik vooral voor een jong meisje alleen.

Ik denk dat Joran er wel iets mee te maken heeft, ik heb tot twee keer toe de aflevering van Peter R de Vries gezien en er zijn teveel zaken die niet kloppen. :confused:

Dat wijn gooien is gewoon een vreselijk domme actie. Als je jezelf niet kan beheersen ga dan niet met je kop op tv in dat soort programma's zitten... :rolleyes:

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Als ik Peter was geweest, had ik snel mijn mond opengedaan en alles opgedronken.

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als Joran niet had gelogen, was Peter R niet zo vervelend geweest, was het nooit gebeurd..
    Ik kan me heel best voorstellen dat als je een misdaad onderzoekt en er komt iemand die eerst liegt en daarna niks meer wil vertellen.. dat je dan op een irritante manier er informatie uit probeerd te halen.. De meeste mensen reageren daar wel op.. en dat was te zien!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ben nu aan het kijken.

Tjah, ik zeg ook niet dat hij schuldig is of niet. Maar bij sommige mensen kun je zien dat ze liegen als je in hun ogen kijkt door een bepaalde glinstering, en bij hem zie ik die glinstering.

Ook interesseren die mensen zich niet naar Nathalee zelf, de zaak is afgedaan omdat Joran weer vrij is.... Nee, de zaak is niet afgedaan want het meisje is niet gevonden.

Verder vind ik niks mis met Peter R. Dit is een man die zich in zaken bijt, zo helpt hij ook mensen die onschuldig vastzitten. Hij gaat heus niet zomaar achter iemand aan.

Edit: Heb net het intervieuw uit gezien.... Zo erg was Peter R. niet, hij stelde normaal rustig zijn vragen. Dus die glas wijn slaat helemaal nergens op....

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm is dat iets nieuws? dat je dat kunt zien aan een glinstering?
    Ben gewoon nieuwsgierig hoor..maar lijkt me mega handig als dat kan...heb dr alleen nog nooit van gehoord... :rolleyes:

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb jij nog nooit aan iemands gezicht gezien dat ie loog? over de glinstering bedoel ik gewoon de uitstraling ;)

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    whahahaha :) hij had toch zijn schoenen niet meer!die was ie vergeten op het strand die nacht.....! :)

nee,ff alle gekheid op een stokje.
    Ik zou het niet weten of ie het gedaan heeft,maar mijn gevoel zegt dat die jongen meer weet!
    Hoop in ieder geval voor die ouders dat ze te weten komen wat er met hun dochter is gebeurt! :cry:
    En mocht Joran onschuldig zijn,dan neem ik aan dat dat voor hem ook het beste is dat ze weten wat er met haar gebeurt is. :rolleyes:

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oooh haha nou ja wel het vermoeden dat iemand liegt en soms bleek dat dus te kloppen. Dus zien, tsja aan bepaalde gedragingen/lichaamstaal enzo wel.

Hahah ik dacht serieus dat jij misschien iemand was die dat ergens aan kon zien, haha een zogenaamde "gave" ofzo :) Hihi vandaar dat ik zo op glinstering inging..ik dacht nou dat wil ik dan wel eens weten hoe dat zit :) :) ;)

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hihihi :D
    Dat komt: Als mijn broertje vroeger loog (hij zette bv. vaak een lege pak drinken weer in de koelkast) en ik vroeg of hij dat had gedaan zei hij nee natuurlijk. Maar dan had hij gewoon een twinkeling in zijn ogen en dan wist je dat hij dat dus wel had gedaan. Daarom gebruik ik altijd het woordje glinstering :)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) oke..hihi ik daht al: oohhh spannend nieuwe dingen om te zien of iemand liegt ;) ;)

15. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Mijn vriend ziet Joran vaak in de coffieshop, en meestal zit ie tegen zich zelf te praten, hij is iig niet wijs dus :)

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Joran heeft zich, voor zover hem dat al niet gelukt was, behoorlijk in de nesten gewerkt.

Nu zal het glas wijn misschien niet op de ogen van De Vries gericht zijn, maar als hij blijvend letsel had overgehouden was Joran de *** geweest.

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik heb nog geen minuut gekeken net en die vent is hartstikke schulkdig maar lacht diep van binnen dat niemand dit kan bewijzen!

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Precies...

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou laat ik het zo zeggen: ik ben toch heel benieuwd hoe die jongen gaat eindigen!

Trouwens heb ik zelf het vermoeden dat die Nathalie Hollaway zelf ook verkeerd bezig was. Ik zou het niet gek vinden als ze inderdaad te lam was om voor zich uit te kijken. En dat wordt telkens mooi vergeten.

Toen het net gebeurd was en er nog helemaal geen bewijs was, voor niets, riep een Amerikaanse nieuwsuitzending op om alles wat met NL te maken heeft te boycotten. Haha sorry maar daar zakt mijn broek echt van af. Ze waren echt bloedserieus.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Of Natalee nou verkeerd bezig was of niet ze heeft dit niet verdiend. Ik heb ook verkeerde dingen gedaan in mijn leven en gelukkig ook tot inkeer gekomen maar dan wens je iemand toch niet toe dat dit gebeurd. ;)

En Nederland boycotten vind ik inderdaad ook erge onzin... :(

Deel Deze Pagina