Kan ik me ergens inschrijven voor dat soort bevallingen? Na die hele toestand zo relaxed bevallen, dat moet je toch weg erg goed doen. Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe mannetje.
Heeeeee! Goed nieuws! Gefeliciteerd! En veel geluk gewenst met je moie gezinnetje. De foto's zijn super!
Gefeliciteerd met je mooie mannetje! Na zo'n moeilijk zwangerschap, had had je wel zo'n makkelijke bevalling verdiend dacht ik zo!
Ooooh eindelijk he meid! Wat een zwangerschap heb jij gehad...maar ook wat een bevalling! Van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon en geniet ervan! Liefs
Hoi hoi Van harte gefeliciteerd met je zoon wat een pracht mannetje ene het lijkt mijn bevalling wel alleen heb ik weeen gehad maar ze vloog er ook zo uit de vk kon haar maar net opvangen ook zonder persen enz. Geniet er lekker van samen met je ventjes
Proficiat, geniet lekker van Joran (ook n mooie naam vond ik, maar mn man vond van niet). Voortaan iedereen maar aanraden, plat te blijven liggen hihi. Als dit t resultaat is..
Wow waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling. Waarschijnlijk vondt je lijf dat je al genoeg weeen had gehad. Ben blij dat t zo goed verlopen is en van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joran!
Dat heb je zeker verdient zo'n bevalling nadat je het zo rustig aan heb moeten doen.. meid van harte! groetjes Iman