Doe mij ook maar zo'n bevalling. Eindelijk eens een 'leuk' verhaal dan al die monsterlijke inscheurverhalen. Van harte gefeliciteerd met Joran!
van harte gefeliciflapstaart met je kereltje en wat is ie mooi geniet er lekker van en van die andere 2 kanjers liefs diaan
GEFELICITEERD MEID! Eindelijk is hij er dan! Mooie naam en mooi ventje! Nu lekker genieten Liefs minya.
Gefeliciteerd met je zoon en broertje. bij 15 weken weeen en kijk nu eens bijna 38 weken en gezond op de wereld gekomen. toch wel heel speciaal.
whooo super... maar jij hebt het ook dubbel en dwars verdiendt meid.... lekker genieten met zijn alle...en ik heb naar de foto,s gekeken...wat een mooi mannetje..heerlijk gewoon
yeahhhhh super gefeliciteerd met je waanzinnig mooie manneke! en wauw wat een bevalling zeg veel liefs mieke
Platliggertje ik volgde je verhaal bij het zwangeren forum en wil je nu ff feliciteren! Kei fijn dat t zo goed en snel is gegaan! Wees maar trots op jezelf dat je het zo lang hebt volgehouden! Geniet er nu maar lekker van! Liefs MOwtom
HI! Gefeliciteerd joh! Super. Heel vervelende zwangerschap gehad maar zo te lezen is de bevalling je gespaard gebleven. Das dan wel weer lief van moeder natuur he?! Geniet van je mannen.