Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je een pijnloze bevalling hebt gehad aangezien je al zat pijn hebt gehad voor die tijd! Genietze!
GEFELICITEERD platliggertje! geweldig zo'n rustige bevalling! die wil ik ook, want zoals je ziet hier nog steeds niks geniet van je mannetje! liefs tweeling
Van harte gefeliciteerd platliggertje! (niet meer van toepassing hé nu die naam met drie jongens, hihi ) Geniet ervan en het is echt een schat van een baby! Groetjes
Joehoe! Van harte gefeliciteerd meid! En wauw, wat een bevalling! Doe mij die ook maar strakkies, haha! Nu lekker genieten van je ventjes! Prachtig zijn ze trouwens! Liefs Chris
wauw wat een superbevalling meis daar wil ik wel voor tekenen hoor maar je had er toch niet aan moeten denken dat je kleintje in de wc was geboren dat had ook nog gekund van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd meid, het is je gegund dat de bevalling wat makkelijker is gegaan want je zwangerschap was verre van makkelijk! Geniet ervan!
Hee Meis, Geweldig gefeliciteerd! Hoop dat het met jou ook beter gaat nu en dat je eindelijk kan gaan genieten.. Veel liefs
ik ben al 18 dagen aan het genieten! vanaaf volgen meer foto's (hij is zo'n écht fotomodel *bloos*) ben echt, echt, eheeeeeeeehecht verliefd, en dat op m'n 3 mannen. ze zijn zo mooi *blooserdebloos!* ok, ok, zegt elke moeder, maar de mijne zijn écht wel mooi!
platliggertje, je hebt een schatje van een zoontje gekregen, een dikke proficiat. Geniet nu lekker van je kindjes ze zullen hem nogal verwennen denk.
hééééé ik lees het nu pas #-o gefeliciteerd meid. en wat een bevalling, had ik graag voor getekend haha! lekker genieten nu. ik kom nog eens kijken naar de foto's groetjes Chantal