joran? peter r de vries?....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knorretje21, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik denk ook niet dat het persoonlijk is maar peter wil gerechtigheid kijk maar wat hij voor die 2 van de puttenze moordzaak heeft gedaan .
    Hij heeft ze vrij gekregen en ervoor gezorgd dat ze onschuldig werden verklaard .Hij laat gewoon zien dat het rechts systeem in nl niet deugd en als hij zijn tanden ergens in zet ja dan kom je neit zo makkelijk van hem af.

Maar ik hoop dat dit joran zijn kop gaat kosten maar heb er niet zon positieve gedachte over .

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    En weer heeft Joran de aandacht die hij blijkbaar zo nodig heeft, zo ook Peter r de vries.
    Als er een moord gepleegd wordt bij bij voorbeeld in de straat, staat er miniscuul berichtje in de krant.
    blijkbaar is Joran zo ontzettend interessant......het staat niet eens vast dat hij Natalee vermoord, nee mensen vinden hem eng, vreem uit de ogen kijken, nou ik ken geen enkele rechter die iemand veroordeelt omdat iemand eng uit zijn ogen kijkt.

En de meeste (serie) moordenaars vallen totaal niet op, die gaan op in de menigte.

Ik ben niet voor Joran maar tegen deze ontzettende heksenjacht.

3. Niet meer actief

van mij mag peter net zo lang doorgaan totdat die **** levenslang krijgt maakt niet uit in welk land...
    nee hoor staat niet vast dat hij natalee vermoord heeft het staat alleen wel op tape dat hij zegt dat ze dood is...beetje vreemd...ook al heeft ie het niet gedaan alleen daarom zouden ze hem al moeten opsluiten...

Ze zouden zo'n heksenjacht op allemaal moeten doen! op alle serieverkrachters/moordenaars etc!

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Je kan iemand niet opsluiten omdat hij zegt dat zij dood is, meeste zaken die voor de rechter komen is er een lijk in het spel.
    Ik denk dat ze een ons kunnen wegen eer ze Natalee vinden.
    Zolang ze haar niet vinden, kunnen niets tegen Joran beginnen, ook die zogenaamde tapes die echt uitgelokt zijn.
    En dan nog iets, hij zegt nergens dat hij Natalee vermoord heeft, alleen dat hij misschien weet dat ze dood is.

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nee.............hij zegt dat hij haar dood heeft zien gaan en toen iemand heeft gebeld om het lijk te verbergen.

Nou sorry, hoor! Is dat niet genoeg. Ik zou echt helemaal gek worden als moeder als ik niet eens zou weten of ze dood is of in leven. Alleen daarom al verdiend hij levenslang. Haar familie zal nooit op een normale manier afscheid kunnen nemen.

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dan heeft niemand het goed gezien want hij hij zei dat hij dacht dat ze dood is.

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou, dan is het nog erger! Dan heeft hij haar dus wel vermoord! Duh.

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja idd dat zei die maar daarna is ze wel geloost met vrienden!

ik weet wat jij bedoeld zo dacht ik eerst ook na die eerste uitzending...ik wou wel geloven dat joran de slechterik was maar ook ik vond het uitgelokt...
    ...MAAR dat wil niet zeggen dat hij het wel allemaal verteld heeft hoe stoer hij ook probeerde te doen tegen zijn (nep) maat. Hij biecht alles op en komt er mee weg. helaas!

En ook ik vind het niet de juiste weg dat joran EN peter hier publiciteit mee winnen...maar liever publiciteit en èèn @#$%$%^& minder op straat dan alles in de doofpot!

:evil:

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Tussen denken en weten is een heel groot verschil, hij zei ik denk dat ze dood is, hij zei niet ik weet dat ze dood is.

geloof me als ik zeg dat ik hem een misselijk mannetje is maar je bent onschuldig tot bewezen is dat je schuldig ben.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja hij wist niet zeker of ze dood was...

maar ze is wel alsnog in de zee gedumpt....

11. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heej joehoe
    HIJ IS HET NIET WAAHAARD OM HET OVER HEM TE HEBBEN!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik denk dat er bepaalde zaken zijn die juist publiciteit nodig hebben om tot een evt. oplossing te komen. En ik denk dat dit er zeker een van is!

De Puttense moordzaak is hier bijvoorbeeld al aangehaald... zonder Peter R. de Vries was deze zaak nu nog niet opgelost geweest en hadden de 2 onschuldige mannen nog steeds vastgezeten.... en dat vind ik ook niet terecht! Iemand die schuldig is moet zitten... en anders niet!

Ik denk zeker niet dat Peter R. de Vries zich op de zaak Hollawee gestort heeft om maar even een Emmy te winnen... Absoluut niet...
    Dit was een zaak die in het nieuws kwam en die hem aansprak. Hij dacht er iets mee te kunnen.... En het is zijn vak! En alle zaken op zich nemen is een beetje boel onmogelijk he...
    Dat hij hierdoor een band heeft gekregen met Beth hollawee lijkt me vrij logisch. Zij is hem heel dankbaar voor wat hij voor de zaak wil doen en dat zij het niet opgeeft kan ik mij heel goed voorstellen... Zouden jullie dat wel doen als het jullie kind zou zijn?!? Ik niet!

En wat had Peter dan moeten doen als er iemand naar hem toekomt en zegt: Ik ken hem goed en kan ik iets voor jullie betekenen en het lijkt een betrouwbaar iemand?!? En datgeen kan tot de oplossing van de zaak leiden?!? Tuurlijk is Peter voorzichtig geweest en tuurlijk zegt ie niet: Nee ben je mal... Ik wil die zaak niet oplossen! Ga maar naar mijn collega's ?!? hahahah das toch absurd!

En dat ie er een Emmy voor heeft gekregen?!? Tja... dat heeft Peter niet gedaan.. Hij is genomineerd door het publiek en hij is gekozen door het publiek! Ik denk als ie de Emmy kon inruilen voor een gevangenisstraf van een flink aantal jaren voor die Joran dat ie het zou doen! De Emmy heeft wel weer voor wat extra publiciteit van de zaak gezorgd...

Dus of ik Peter liever zie gaan dan komen... ?!? Nee zeer zeker niet... Wat mij betreft mogen er nog wel meer van hem komen zodat er meer zaken zijn die op deze manier behandeld kunnen worden als het gunstig kan zijn voor de oplossing van zo een zaak...

Niet gezegd dat ik altijd kijk naar zijn programma's, maar hij doet goed werk!

Wat die Joran betreft: Die is zo schuldig als maar kan in de zaak Nathalee Hollawee...
    Een bekentenis is een bekentenis! Laten we eerlijk zijn... Dan kan iemand opgepakt worden op basis van die bekentenis.

Het is een feit dat hij Nathalee het laatst in leven heeft gezien...
    Hij heeft haar zeker weten tot de dood gebracht... want er zijn een tweetal mogelijkheden:

1. Hij wist niet of ze buiten bewustzijn was of dood. Ze deed gewoon ineens niets meer.... Feit is wel dat ze overleden kan zijn aan alcoholvergiftiging evt. in combinatie met drugsgebruik wat haar dan waarschijnlijk is toegediend.
    Echter toen zij niets meer deed heeft Joran geen hulpdiensten gebeld... nee hij heeft een vriend gebeld.... want ze moest opgeruimd worden! Nou iemand met een alcoholvergiftiging moet niet opgeruimd worden die moet zo snel mogelijk medische hulp hebben in mijn ogen!

2. Was ze nu nog niet dood... dan heeft Joran alleen of samen met een "vriend" haar levend in de zee gedumpt en hebben de haaien haar als heerlijk lunchhapje gezien....

Dus hoe je het ook went of keert... Hij is verantwoordelijk voor haar dood!

Zeker wanneer Joran dan ook nog eens glashard beweert dat ze haar noooooit meer zullen vinden! En hier wel even een flinke schadevergoeding uit zal slepen!

Dit is wel heeeeeeeeeeeeeel letterlijk: de een zijn dood is de ander zijn brood he..

En waarom twee onschuldige jongens die je nooit iets hebben misdaan in iets meeslepen met het gevaar dat ze ook opgepakt zullen worden en een flink aantal jaren moet zitten als je zelf onschuldig bent?!?

Nee dat gaat er bij mij allemaal niet in!

Ik vind dat Jorans bekentenis als regelrechte basis mag liggen voor een passende straf!

Maar Joran wordt de hand boven het hoofd gehouden door zijn vader die rechter was.... Die kent de kneepjes... en zal zijn zoon blijven behoeden! Koste wat kost...

En het Nederlandse rechtsysteem heeft ons wel geleerd dat hoe meer je de boel aan elkaar liegt en bedriegt... hoe ongeloofwaardiger het wordt... hoe eerder je je smerige handeltjes gewoon weer kan doorzetten!

Oppakken die handel zeg ik!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Bestaat er ook een sukkel van het jaar award?

Die kan dan regelrecht naar Joran!

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :thumup:

15. Niet meer actief

mooi verwoord had het niet beter kunnen doen!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hij heeft haar toch vermoord, dan moet hij ook gestraft worden :evil: :evil:

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    uhm springmuis...dat hoor je mij ook echt niet tegenspreken hoor! ;)

alleen om elkaar hier terecht te wijzen is ie niet waard (op die manier)

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owjeej zo was het ook niet bedoeld hoor! het staat er alleen zo vaag sorry :oops:

maar zo...ja je hebt gelijk meis!
    het bah nu klinkt het alsof ik het sarcastisch bedoel hm... grrr

maar we moeten inderdaad stoppen om elkaar terecht te wijzen enzo daar heb je gelijk in..

zo dat klinkt beter ;)

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Allereerst: ik hoop dat Joran opgepakt wordt en achter de tralies gezet wordt. Dat voorop...

Wat ik wel vind is dat SBS6 en Peter R. de Vries er altijd weer zo'n 'show' van maken. Jee, we hebben het hier wel over zware misdrijven! Mijns inziens is er maar één oplossing als je op de hoogte bent van dergelijke misdrijven: je stapt naar de politie en zij ondernemen actie. De show die SBS6 er van maakt is wat mij betreft de reinste aandachtstrekkerij en 'kijk eens hoe goed ik ben'.

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Novum
    zaterdag, 08 november 2008

--------------------------------------------------------------------------------
    Van der Sloot ontkent betrokkenheid vrouwenhandel
    Copyright 2008, Novum
    (Novum) - Joran van der Sloot ontkent betrokken te zijn bij vrouwenhandel. Over de reportage die Peter R. de Vries over hem maakte met verborgen camera waarin die beschuldiging wordt geuit, zegt hij dat het allemaal grootspraak was. "Ik heb niets gedaan. Ik zei maar wat. Ik heb het allemaal gebluft", tekent De Telegraaf op uit zijn mond.

De Vries reageert in de krant laconiek op de ontkenning van Van der Sloot. "Ik zie dat als een reflex. In de contacten met onze infiltrant en via internet is hij immers volstrekt duidelijk", stelt de misdaadverslaggever.

Volgens advocaat Bert de Rooij zit zijn 21-jarige cliënt Van der Sloot mogelijk in geldnood in Thailand. "Ik moet de beelden ook afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij met grootspraak heeft geprobeerd geld binnen te hengelen. Mogelijk was hij uit op het verkrijgen van voorschotten. Maar ik weet natuurlijk ook niet waar hij allemaal mee bezig is", laat de raadsman weten in de krant.

Het productieteam rond de uitzending zegt dat Van der Sloot in behoorlijke welstand leeft in een kapitale villa in Thailand. Hij zou niet hebben aangedrongen op voorschotten, maar wel eenmalig duizend dollar hebben ontvangen. De ouders van Van der Sloot wilden niet reageren op de aanstaande uitzending.

De reportage waarin te zien zou zijn hoe Van der Sloot zich bezig houdt met de verkoop van Thaise meisjes aan Nederlandse bordelen, wordt zondagavond uitgezonden. In een eerdere undercoveractie sprak Van der Sloot vrijuit over de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. Justitie op Aruba besluit voor het einde van het jaar of hij wordt vervolgd voor de verdwijning.

Deel Deze Pagina