Peter verdient zijn salaris met televisie, als hij hoge kijkcijfers kan halen door eerder berichtgeving te doen is dat toch logisch dat hij dat doet? Als Peter het zover liet komen dat de thaise dames hier in NL waren, wat dan? Linea recta terug sturen? Je hebt het programma nog niet gezien dus je weet niet of er nu wel bewijzen zijn of niet
of Peter nou een naar mannetje is of niet, dit wat hij nu doet is simpelweg gewoon zijn werk en daarbij kan het misschien wel een show zijn zoals sommige zeggen dat is iets wat men niet moet vergeten he, het draait natuurlijk ook om de kijkcijfers, maar zeg nou zelf, hij heeft vaak genoeg dingen voor elkaar gekregen waarbij de politie het nakijken had, kort gezegd hoe vaak heeft hij nou al niet datgene gedaan waar de politie voor betaald wordt hij heeft haar misschien niet persoonlijk vermoord door haar de keel door te snijden of wat dan ook maar maakt dat het dan minder gruwelijk wat hij gedaan heeft? hij heeft ipv de politie te bellen uit angst voor, wel haar lichaam in zee laten dumpen stel ze was dood vindt ik dat haar ouders dit hadden moeten weten zodat ze op een waardige manier begraven of gecremeerd zou kunnen worden, was ze nog niet dood dan heeft hij nagelaten medische hulp in te schakelen voor haar en is hij zeker weten verantwoordelijk voor je dood, zou wel eens willen weten hoe de mensen zouden reageren als het hun kind betrof, denk niet dat ze er dan nog zo laconiek over oordelen in de zin van onschulig tot schuld bewezen is e.d. en tja het is nou eenmaal zo dat hij bij natalee niet veroordeeld is dus stel dat het iets persoonlijks zou zijn kan ik hem daar geen ongelijk in geven dan probeer je het op een andere manier en hij doet het toch zelf, peter verzint toch geen dingen over Joran, hij is toch zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten niemand die hem deze dingen dwingt te zeggen en het is aan de politie of in dit geval dan aan Peter om uit te zoeken in hoeverre iets de waarheid is maar ja ons rechtstelsel is nou eenmaal niet zo goed dat hij hier ongetwijfeld ook wel weer mee weg zou komen
Ik snap dat hij alles doet voor zijn werk... Maar ik blijf bij mijn standpunt En natuurlijk, wat Joran allemaal doet kan ook egt niet. Maar als het nu weer zo gaat als met Nathalie dan kunnen ze hem nog niet pakken. Vandaar dat ik zeg..laat het gebeuren iets langer doorgaan (zodat ze hem ook wat kunnen maken)! Maar ik ga vanavond tog ff kijken wat hij er van gemaakt heeft
Ik vind het zo knap dat iedereen weet hoe de uitzending vanavond gaat, er wordt gezegd dat er nog geen bewijzen zijn Bij een groep mensen kan Peter R het toch niet goed doen. Stel hij had de tip gekregen en er niks mee gedaan. Was dit uitgelekt dan zou die groep zeggen: kijk hij heeft zijn prijs en voor de rest interesseert het hem niet, wat respectloos naar de fam. van Nathalee. Nu heeft hij dezelfde tip gekregen en er wel wat mee gedaan en is het ook niet goed
Nou... als er bewijzen zouden zijn, had Joran allang achter de tralies in Thailand gezeten en had hij er zich nu niet weer telefonisch uit kunnen kletsen. Dat denk ik tenminste. Daar kijken ze niet op een gevangene meer of minder in zo'n stinkhol. Dat is toch hetzelfde als de vorige keer bij Nathalee? Toen waren er ook zo veel bewijzen? Iedereen heeft ze kunnen horen en twijfelt er geen moment aan dat Joran een rol heeft gespeeld in het overlijden en verdwijnen van Nathalee. Echt... ik hoop dat je gelijk krijgt en dat ie gewoon achter de tralies gaat waar ie thuishoort! Want als Peter R. dat bereikt met zijn uitzending, vind ik het top. Dat zal ik echt zeggen. Maar weet je... er zijn zoveel programma's op tv. Neem nu Zembla. Wat die zoal al aan het licht brengen: ongelooflijk! Er is al menig kamervraag gesteld over zaken die hier aan het licht zijn gebracht. Maar daar hoor ik de mensen op verjaardagsfeestjes niet over. Nee... die hebben het over niemand anders dan Peter R. die gewoon zo media**** is dat ik SBS6 nog niet op kan zetten en ik een voorstukje zie van vanavond. Dat vind ik dus niet kunnen. Het lijkt daar alleen om de kijkcijfers te gaan. En dat terwijl iedereen in Nederland volgens mij allang weet dat die Joran voor geen meter spoort. Nogmaals... als het hem lukt Joran achter Thaise tralies te krijgen: super! Maar ik blijf wel mijn twijfels houden bij de manier waarop dit moet .
En toch ga ik ook kijken! haha Misschien draait het idd om de kijkcijfers maar ik ben het er mee eens dat als Peter R. er niks mee had gedaan het ook niet goed was geweest! Het is nl. nooit goed....Ik vind het iig wel goed dat hij er wat mee doet... Of er nou bewijzen zijn of niet...of hij natalee nou wel vermoord heeft of niet...of hij het nou wel echt van plan was om die vrouwen in de prostitutie te laten werken of niet... Het is overduidelijk dat die Joran ze niet allemaal op een rijtje heeft en dat ie bij allebei de zaken er WEL degelijk iets mee te maken heeft! alleen al voor dat feit vind ik het super dat Peter R. hem nog steeds achteraan zit en ik hoop dat hij het blijft doen totdat ie gepakt is en er wel bewijs is! want hij zal het blijven doen En sommige hier walgen van Peter R. ik ben geen fan van peter R, maar ik WALG van Joran
Heee goed gezegd missme! En laten we aub ook even niet vergeten wat het beroep is van Peter R. de Vries... MISDAADVERSLAGGEVER! Dat hij in dit beroep de mogelijkheden heeft om zaken op te lossen is toch super!?! En dan staan de beste stuurlui natuurlijk weer aan wal die beweren dat de manier waarop Peter het aanpakt niet goed is?!? Wie zegt dat?! Hoeveel ervaring hebben we hier bij elkaar nu echt?! En ik ben ook geen fan van Peter R. de Vries, maar daarom doet ie wel goed werk! En als het mijn kind was zou ik zeker weten contact met hem opnemen! En aan de bekentenis van Joran kleven wel degelijk ook de bewijzen en die liggen in zijn gedrag... alles wat ie uitspreekt... zijn manier hoe die met vrouwen omgaat en over ze denkt en spreekt... Er slaatjes uit wil slaan... Zijn gedrag... het opscheppen over... etc. etc. En een zaak kan wel degelijk heropend worden ook al is er een uitspraak geweest als er nieuwe bewijzen zijn. Maar euh... de dames die het beter kunnen als Peter R. de Vries.... Morgen starten zou ik zeggen en maak de moeder van Natalee even ontzettend blij door Joran achter de tralies te krijgen en de duidelijkheid wat er nu precies gebeurt is... en evt. waar Natalee is gebleven... Hiermee wil ik alleen maar zeggen... Het is zoooo makkelijk een oordeel te vellen over iemand terwijl we er zelf niets mee van doen hebben..
nou ik vind dat peter r de vries heel goed werk doet, show of niet maakt mij niet uit. Hij heeft talloze misdrijven onderzocht en onder de aandacht van politie en burgers gebracht waardoor misdrijven zijn opgelost of daders zijn veroordeeld. Denk aan de puttense moordzaak en over die ene man die zijn vrouw had vermoord en het huis had aangestoken en vervolgens liep hij bij peter in de val omdat hij wel iemand wist die moorden kon plegen. Ik zeg go peter go en ik hoop dat die walgelijke Joran zijn straf krijgt en wegkwijnt in zo'n gezellige thaise cel. ik ga vanavond ZEKER kijken, kan niet wachten.
Nou, ik heb inderdaad gekeken en ik vond het buitengewoon sterk van de Vries. Tuurlijk is het ook een macho die zich graag de duimen onder de bretels steekt. Hij laat in mijn ogen echter overtuigend zien dat Joran een gewetenloze man is die werkelijk over lijken gaat. Dan mag de Vries misschien een heksenjacht zijn begonnen maar hij brengt in elk geval aan het licht wat niemand voor elkaar krijgt.
VAN DER SLOOT HALS OVER KOP GEVLUCHT AMSTERDAM - Joran van der Sloot lijkt een arrestatie niet af te wachten. De 21-jarige Nederlander, die in Thailand leeft, is sinds vrijdagavond spoorloos. De Thaise justitie is door de enorme aandacht in ons land wakker geschud en heeft direct via de ambassade in ons land de beelden opgevraagd van de undercoveroperatie van Peter R. de Vries, die gisteravond werd uitgezonden. De Vries bevestigde gisteren dat het beeldmateriaal, waarin Joran Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie, nu wordt vertaald door Thais ambassadepersoneel. Joran van der Sloot heeft vermoedelijk vrijdagavond meteen Bankgok verlaten, op de dag dat het nieuws van de tweede undercoveroperatie tegen hem naar buitenkwam. Hij bezocht die avond volgens getuigen nog een feest, maar keerde niet meer terug naar zijn huis. Volgens een Nederlandse getuige stapte hij 's avond op een binnenlandse vlucht naar het eiland Koh Samui voor de Thaise kust. De man stelt Joran aan boord van het toestel te hebben herkend. De advocaat van Joran, mr. Bert de Rooij, liet gisteren weten dat het overleg met zijn cliënt "maar moeizaam" verloopt. "Ik hoop op snel contact. We zullen dan als eerste bespreken of het verstandig is om in Thailand te blijven. Van wat ik ervan hoor, is daar zelfs een voorarrest niet mals, ongeacht of er nu bewijs is of niet. Daar wil niemand in een cel belanden." Bron: Telegraaf.nl
Sja, we kunnen veel zeggen over Peter R de Vries. MAAR hij is geen politie oid, maar misdaadJOURNALIST! Hij maakt ten 1e televisie dames. Daarvoor is hij aangenomen bij SBS6; voor de kijkcijfers, daar krijgt hij voor en naar betaald! Tuurlijk is het een persoonlijke kwestie geworden voor Peter nadat hij een glas wijn in zijn gezicht kreeg, want Peter word en public niet graag "voor l*l gezet" en is het nu veelal voor hemzelf om Joran te blijven achtervolgen, te kijk te zetten en eens te pakken. Afgezien van dit feit doet hij wel goed werk. Werk wat politie e.d. niet doen. Kijk maar naar justitie Aruba, die doen NIETS! Gelukkig is er iemand die wel wat doet, ook al is het voor 80% voor de kijkcijfers. Wie boeit dat nou? Als dat vreselijke jong van een Joran maar achter de tralies komt en dan het liefst in Thailand, dan piept ie wel anders, daar heeft papa geen vinger in de pap en daar krijgt zijn papa geen telefoon binnen voor hem zoals op Aruba. We hebben nu allemaal mogen zien hoe vreselijk die vent van een Joran is, geen respect voor vrouwen, het zal hem een worst wezen wat er met die meiden gebeurt! Ik zeg; pak hem en achter de tralies! WEL had Peter beter niet Joran kunnen bellen voor de uitzending zodat die van niets zou weten en niet gevlucht was EN had ie beter de vertaalde uitzending naar thailand moeten sturen. (waar ze nu nog mee bezig zijn, de vertaling, duurt zo een beetje lang he), want nu is Joran alweer gevlogen en als hij geluk heef (en dat heeft die hufter) komt ie snel thailland uit.
Ennuh tegen de dames die vinden dat peter alleen bezig is met heksenjacht en het allemaal voor zichzelf doet; denk eens terug aan de Puttense moordzaak? Die mannen die zoveel jaren ONSCHULDIG vast zaten? Daar heeft hij ook voor gestreden en dankzij hem zijn ze vrij!
ik ben super benieuwd of er nu wel of niet een arrestatie komt... peter had inderdaad misschien niet kunnen bellen en toch nog verder moeten gaan, en pas moeten laten uitzenden als er door die thaise politie een arrestatie al was verricht,.,.. al met al ik hoop gewoon dat het er eens van komt! hij is gewoon een vrouwenhater lijkt het wel...
ik heb het niet helemaal afgekeken helaas dus weet niet of ik de laatste 10 min nog iets heb gemist... maar vonden jullie dit nu echt bewijs dat hij in vrouwen handeld? ik verdedig hem niet hoor! laat dat duidelijk zijn ... maar echt bewijs is het toch ook weer niet dat slap geklets over msn er is immers niks gehandeld en het kwam op mij over alsof de jongen van peter zijn eerste klant zou zijn. maar zoals ik al zei miss heb ik nog iets gemist... als ze em daar aanpakken in thailand dan is ie wel goed de pineut!
oh ja en die vriendin van em...men hoe dom kun je zijn als je weet wat de 'geruchten' over hem zijn om dan op (hetzelfde) strand te gaan liggen, laat staan met em om te gaan al 2 jaar! dan spoor je toch niet! en onherkenbaar op beeld...naja ze was duidelijk te zien! dan ben je ook niet bang zeg!
Wat heeft Joran toch een aandacht overal zeg....nog meer als seriemoordenaars, hij zal er wel trots op zijn op al die aandacht van iedereen en uiteindelijk zie ik hem nog wel vluchten naar mexico waar justitie niets meer kan doen en dan heeft hij gewonnen.
haha ja idd onherkenbaar...nou mooi niet dus! En idd dom van dat meiske hoor om dan met Joran om te gaan, laat staan naar een strand met hem te gaan!