Peter is ook geen domme jongen en die zal echt wel weten waar ie mee bezig is! Dus of het verstandig was om hem te bellen ja of nee? Geeeen idee... Peter zal er zijn bedoelingen mee gehad hebben en zal er goed over nagedacht hebben! Feit is nu wel dat meneer Joran nu op de vlucht is en ik denk dat er nu een paar Thaise mannen op hem afgestuurd gaan worden! In Thailand zijn ze niet zo makkelijk en goedgelovig als hier... gelukkig maar denk ik dan in dit geval! En ik geloof niet dat de Thaise politie denkt: Oooh wacht Jolan ven del soot is aan het vluchten dus die is onschuldig...Arm jongentje! Neeeeeee dat vluchtgedrag van hem is alleen maar een tricker om hem op te pakken... Ik heb er een heeeeeel sterk vertrouwen in dat dit goed komt meiden! En tja... als die Jolan ven del Soot blijft vluchten ben je wel genoodzaakt tot een heksenjacht he hahahahaha Als ie nou gewoon in zijn huis blijft zitten... kunnen die Thaiën even de deur forceren en hem in de boeien slaan! Die "heksenjacht" is echt niet nodig hoor
Ik zeg maar één ding: achter de tralies met dat verwende joch! BAH! en dan in een thaise cel natuurlijk, moet je eens kijken hoe snel hij die 15 kilo weer kwijt is..... en z'n pa mag ook wel eens een standje krijgen! want die is net zo erg volgens mij.... :sick:
die jongen is pas 21, heeft nog een heel leven voor zich en dan al zon slechte naam, die komt er nooit meer uit.
In Thailand zijn ze niet onder de indruk van Papa van der Sloot... dus dat komt echt wel goed! Ik snap niet eens wat die meiden in hem zien... Hij is moddervet... zijn taalgebruik is ver beneden alle peilen... en knap is ook niet... En dan kan je zeggen...tis het karakter dat telt... Nou voor zo een karakter val je meteen als een blok natuurlijk he... pffff... Die knul had al geen leven meer hier in Nederland... niet op Aruba en de naastliggende eilanden.... Nu ook niet meer in Thailand... Zijn wereldje wordt steeds kleiner!
Met die blonde meid was 2 jaar geleden zei ze of een jaar geleden, 1 van de 2.....dus toen was ie nog niet dikker (maar nog wel lelijk!) en met die thaise meiden, sja, thais he....de meesten gaan overal voor, als het maar geld oplevert. Hoe lullig het ook klinkt, het is wel zo. Maar idd gelukkig heeft papa van der Sloot geen vinger in de pap daar!
Die meid spoort ook niet... ! Ze msn-t nu nog steeds met hem... Hoe gek ben je dan?!? En ik heb die Joran nooit een van de magersten gevonden hoor... Lelijk ventje... uiterlijk en innerlijk! Laat ze papa ook maar even achter de tralies zetten daar in Thailand! Kan ie even leren hoe rechters daar werken! Praktijkstudie
Ja ik snap die meid ook niet hoor.....beetje gek in dr kop denk ik Joran is idd LELIJK! "DIE IS VIES" Snap die meiden niet hoor....blegh! Zou ervan kotsen als zo iemand mij aanraakte! Ik denk idd dat z'n papa erbij mag gaan zitten, net zo schuldig denk ik zo!
Alleen wel in aparte cellen! En dan met een boei om de voet die net iets te strak zit... Maden in het eten (vlees is voor Joran niet verkeerd... anders verliest ie te snel te veel kiloos).... Ratten over de vloer... Longontstekinkje vanwege het vocht daar! Komt helemaal goed! Ach ja en wat die meiden betreft... Ik herinner me ineens dat er op tv was toen met Marc Dutroux dat er vrouwen waren die als een blok voor die vent vielen... Dat ze met hem schrijven en weet ik veel wat... Brrrrr..... enge vrouwen... Dan vraag ik me wel af wie er enger is... die vrouw of die Dutroux...
Nou idd! Raar he! Maar ja, sommige vrouwen zijn nu eenmaal heel vatbaar voor aandacht....en doen er ALLES voor
Tja... er zullen altijd van die types blijven rondlopen ben ik bang... En ik hoop dus echt dat ze die L*L gaan oppakken en dat mensen dus ook eens een ander beeld van Peter R. de Vries gaan krijgen... Het hoeft niet je beste vriend te zijn of wat dan ook... maar een beetje waardering vind ik toch echt wel op zijn plaats... Hij doet het toch maar even! En nogmaals... er zijn zaken die publiciteit nodig hebben! Zo werkt het nu eenmaal! En ik denk dat zonder Peter de zaak Natalee Holloway allang compleet afgesloten zou zijn en in de doofpot zou zitten en niemand zou weten wat voor een misselijk ventje die Joran nu eigenlijk is... Dankzij Peter heeft hij geen leven meer hier in Nederland en kent iedereen de "ECHTE" Joran van der Sloot... Stel dat die creep tot zijn positieven komt en gewoon een baan zou willen zoeken?!? Wie wil die jongen nog in dienst hebben?!? En dan wil ie zijn school nog afmaken?!? Waarvoor eigenlijk?!? Die jongen is geen opleiding meer nodig... Wel een aantal bodyguards denk ik
Helemaal mee eens. Tuurlijk doet ie het OOK voor de kijkcijfers en omdat DAT zijn beroep is, MAAR hij doet ons allemaal er een groot plezier mee als zo'n Joran achter slot en grendel zit! Haha een baan zal hij niet vinden in Nederland, Aruba of Thailand, maar helaas kan hij nog alle kanten op...zoveel landen, zoveel kans op anonimiteit HELAAS Ennuh een stel bodyguards mag hij idd wel eens achteraan, maar ik ben bang Peter ook...
Dit soort zaken zijn wereldnieuws... In Amerika komt ie ook niet aan de bak... en in Engeland, duitsland, Frankrijk, etc. kennen ze hem ook echt wel hoor... Hij is natuurlijk niet voor niets naar Azie afgereist... Ze kennen hem echt wel wereldwijd... daar ben ik niet bang voor... Helemaal wel in dat justitiewereldje...
Weet je wat ik ook niet snap, hoe komt het dat een studentje in een villa woont en een dure motor heeft. Waar komt hij aan zijn geld?
Nou en ik denk dat als ie een voet op Amerikaanse bodem zet hij een groot probleem heeft Het is em nu al heeeeeel moeilijk gemaakt.... en daar heeft ie het zelf naar gemaakt... Ik zie geen heil meer voor die jongen...
ja hij heeft een rijke pappie verwend k*t jong haha Die vader mogen ze van mij ook opsluiten alleen al om het feit dat ie zo'n gestoord kind heeft gemaakt... Maar toch ben ik bang dat er niet veel gaat gebeuren na de uitzending van gisteren...al hoop ik anders...