Pffff, ik vind het schandalig! Dat je als ouders je criminele zoon nog moet onderhouden. Ik denk dat hij daarom ook zo'n houding heeft. Papa houdt hem toch altijd de hand boven het hoofd.
Papalief die hem overal bij helpt en zijn smerige zaakjes! Hij heeft echt niet alleen contacten gehad met het team van Peter denk ik... maar hij heeft echt wel meerdere contacten denk ik... En drugshandel zal ie zich ook zeker nog wel mee bezighouden denk ik...
Nou de Thaise politie heeft de beelden al opgevraagd en ook de voorbereidingen tot vrouwenhandel zijn strafbaar in Nederland... Het Thaise recht zit iets anders in elkaar dan het Nederlandse he En Aruba heeft hetzelfde recht als Nederland... En al zal ie gearresteerd worden alleen... dat is voor Joran al geen pretje....
Jaahaaa... en dat lukt pappie hier in Nederland en op Aruba.... maar dat zal hem in Thailand smerig tegenvallen... Daar zijn ze niet mild En als die pappie daar ook zo bezig gaat, mag ie zijn koffertje ook gaan pakken en een paar jaar op vakantie in Thai Prison Lekker laten doen... Komt vanzelf goed... Uiteindelijk zal het recht zegevieren!
Wat een walgelijk figuur is die Joran toch en trouwens heel die familie. Bah! Vind peter r de vries eigenlijk wel goed hij heeft al zoveel goeds gedaan en niet alleen in de joran zaak, ook de puttense moordzaak en met nikki verstappen etc. Hoop echt dat ze Joran oppakken in het buitenland (thailand lijk me prima) daar zijn ze niet zo liefelijk als wij hier in nederland. En ik snap die ouders ook niet. Als mijn kind dat zou doen zou ik eerst denken....Wat heb ik fout gedaan? En dan met kop en kont oppakken en naar de politie brengen. Als ik die moeder van Nathalee was geweest was ik iig niet zo lief gebleven tegen Joran.....
Ben het met je eens meid... maar ja... die moeder van Nathalee kan ook niet zoveel doen eigenlijk he... En ze behaalt er niets mee als ze door het lint gaat of een huurmoordenaar ofzo op die Joran afstuurt... Ik denk dat ze er wijs aan doet om zich zo rustig mogelijk te houden... Je kan wel zien aan haar dat ze kookt vanbinnen!
Peter R is gewoon goed in zijn werk. Niet alleen bij deze zaak, ook in de Puttense moordzaak en nog wel wat andere zaken waar ik nu even niet meer de namen van weet. Denk niet dat het persoonlijk is. Hij wil gewoon rechtvaardigheid.
wat ik wel een beetje raar vond is dat die jongen die beveiliger bedoel ik dan dat die niet zo 100% was ofzo. Die had ook helemaal niet het woord in de hotelkamer enzo, hij zat er maar wat bij te zitten. vond het een beetje een sulletje.
Die beveiliger kende Joran natuurlijk al en die had tegen Joran gezegd dat hij contacten had... niet dat ie er zelf aan deed... Dus dan is het ook logisch dat die "contactpersoon" de onderhandelingen doet he... Als die beveiliger het woord had genomen was het niet geloofwaardig geweest.... Nu wel vind ik... En die Joran is er ingetuind! GNA GNA GNA
Dat had ie dus ook meteen aangegeven he... Hij heeft gezegd dat ie niet in die industrie zat maar wel contacten had...
dat vond ik dus ook, MAAR hij heeft Joran per toeval leren kennen op internet he met dat pokeren.....en HIJ wilde dat Joran met hem in zee ging en niet met iemand anders omdat hij naar Peter ging.....dus sja, hij deed het niet omdat ie er zoveel vanaf wist ofzo, maar omdat ie wilde helpen en dat moet gewaardeerd worden!
het programma stelde maar weinig voor zeg. En dan maar zeuren dat peter bedreigd is, niet dus. blijft een kwal die peter, om over de rest maar niet te spreken
hahahahaha ja inderdaad dat dacht ik ook en weet je toen Peter Joran belde zei Joran meteen. En bedankt voor die 1000 euro he. hij had meteen in de gaten dat Peter weer zo'n actie had gedaan. Moest er toen wel om lachen.
Joepies... wat ben jij dan nodig wil je er in geloven?!? Dat begin ik me af te vragen! In Hart van Nederland was een topadvocaat en die zei ook dat Joran hier echt niet meer onderuit kan komen... Het bewijs ligt op tafel en het is voldoende! Dus ik weet niet wat voor expertise jij hebt meid...