ik waardeer het ook hoor, ik had het zelf niet eens gedurf, ik ga niet met zulke figuren in zee, ook al is het voor een goed doel. Dus ik vind het zeker knap van die jongen
Ja na de woorden van Peter R. de Vries dat Joran hem bedreigd zou hebben door een Thai op hem af te sturen en hij zei dat hij Peter de Vries heette was het natuurlijk voor Joran ook niet meer zo moeilijk he... Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.... Een ezel niet nee.... maar Joran wel!
ik vond wel dat hij Peter bedreigd heeft en das ook een misdrijf, dus pak hem dan ook daar voor op. Stuur een thai op je af, wie denkt Joran eigenlijk dat hij is, maffiabaas ofzo?
aan de ambassade dan maar ik denk dat die jongen wel schuldeisers heeft hoor... Hij is gokverslaafd... drugsverslaafd... Me dunkt!
Nou hij speelt een spel maar heeft de spelregels nog niet echt goed door... Want de enige waar nu een Thai op afkomt is Joran zelf.. Maaaar je hebt gelijk hoor... Dat is een bedreiging... en dat zal de Thaise politie ook zeker meenemen hoor... Ze hebben de beelden opgevraagd.. dus ze zullen alles wel zien... En niet mild zijn!
ik hoop het, als mijn zoon zo zijn dan stuurde ik hem naar mijn oom (beroepsmilitair in turkije) en daar kwam hij niet meer weg.
joran bah bah ,hij mag voor altijd de cel in van mij en van veel anderen denk ik maar of er wat gaat gebeuren ben benuieuwd hoor ,ik hoop het echt
Volgens mij wil Joran graag meedoen met de 'grote jongens' maar dat lukt niet echt.. Best zielig voor hem, hij wordt steeds gepakt door peterrrrr de vries, hij schaamt zich vast te pletter (en terecht, tis toch best een kansloos, zielig jongetje.. als je uit een 'normaal' gezin komt doe je toch niet zulke dingen? hij wordt alleen maar gestimuleerd lijkt het wel, sneu toch?) Ik voel me best een expert 8)
Wat zie jij onder een normaal gezin? Iedere gek kan zoiets doen, uit wat voor gezin je ook komt. Joran moet idd gepakt worden maar volgensmij kunnen ze nog nix, ik wacht af... Mja je kunt zeggen wat je wil, hij is wel milionair , ook dankzij peter r de vries
Loll, nee ik bedoel: met Nathalie Holoway. Peter heeft die die aflevering gemaakt over haar. Joran heeft een boek geschreven, heeft zeker beter verkocht door de publiciteit ... en ja die 1000 euro zijn mooi meegenomen whaha
Het is nu gewoon persoonlijk geworden tussen peter en joran.. dat merk je ook aan hoe peter praat... ik vond het eigenlijk weer een klote aflevering.. had er meer van verwacht.. al die commotie altijd erover... joran zegt toch wel weer van: jaa ik wou stoer doen en ik was dronken echt hard aangepakt word ie toch weer niet.. die gast kan alles flikken..
En ik blijf erbij dat het voor Peter niet echt persoonlijk is... Wat ik me kan voorstellen is dat ie ervan baalt dat die Joran nog steeds op vrije voeten rondhuppelt... en daar kunnen denk ik heel veel mensen in mee gaan... Hij wil die jongen gewoon laten boeten voor wat ie gedaan heeft en heeft een afkeer van hem over hoe die over vrouwen praat en denkt... Maar heeee... wie heeft dat niet?!?