joran? peter r de vries?....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knorretje21, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Peter r de vries heeft maar 1 ding in zijn hoofd en dat is beroemd worden via anderen, of hij over lijken moet gaan of niet.
    Ik vind hem zo nep :-# :sick: =;

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    \

=D>

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja hoor..

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Fijn dat we dat dan weten... Gelukkig zijn er maar weinigen die er zo over denken...

Weet je wat ik nep vind?!

Thuis op een stoel zitten en dan over anderen roepen en oordelen dat ze nep zijn en dat ze hun werk verkeerd doen!

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik vind Peter niet nep, wel een arrogante kwal. Vond het programma ook beetje tegenvallen.
    En die tai op hem afsturen vind ik ook geen dreigement, hij schreef er niet bij, ik stuur een tai op hem af om hem klappen te geven. Hij kan nu zelf zeggen, ik bedoel er mee ik stuur een tai op hem af om hem een bord nasi te brengen. Of weet ik veel.

6. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik moest eigenlijk wel hard lachen met je 'hij gaat over lijken'... ja, letterlijk... hij probeert alleen diegene achter de tralies te krijgen die de lijken voor zijn voeten heeft neergelegd, so to speak.

Je mag -uiteraard- van hem vinden wat je wilt, maar hij heeft Joran niet echt nodig om beroemd te worden, dat was hij namelijk al. Hij heeft een van de Heineken ontvoerders in Paraguay opgespoord, hij heeft er aan meegeholpen dat de mannen die onschuldig vast zaten voor de moord op Christel Ambrosius vrij kwamen... natuurlijk schrijft hij daarover of maakt hij daarover tv, hij is misdaadjournalist, dat is zijn vak.

7. Niet meer actief

Fijn dat jij hem nep vind...
    Ik vind Joran meer een nepperd...
    En als het veroordelen van Joran en het stoppen van zijn praktijken Peter R. beroemd maken so be it...liever dat dan dat die sukkel daar in Thailand lekker verder gaat met zijn leventje en zijn praktijkjes...
    Maar goed iedereen denkt daar natuurlijk verschillend over.... :rolleyes:

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    waarom kijk je naar de uitzending als je peter niet moet, ik ga echt niet naar een programma kijken als ik de presentator of programma maker niet moet.

9. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    kijk eens naar pauw en witteman van vandaag, advocaat Oscar Hammerstein zegt het precies zo als peter de vries is,
    mediageil, en alles voor eigen gewin.

bah,

en dat afgezien van joran, want die wordt zo echt niet eerder gepakt, helaas.

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg

Helemaal mee eens :D

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja, in Nederland mag niemand bekend of beroemd zijn he.......hihi

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dat is het hem juist, ik kijk ook absoluut niet naar zijn programma's maar ja...heel het nieuws draait weer eens om hem, dus kan ik er niet omheen weleens wat op te vangen, hoewel ik dan snel overzap!

13. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0

topadvocaat in hart van nederland :D . kijk maar naar een echte topadvocaat bij pauw en witteman.

En vinden jullie die man nu echt zo leuk?snap niet waarom jullie hem zo verdedigen, maar goed, gelukkig zijn veel mensen het er niet mee eens

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Joran is allang gevlucht omdat Peter zijn mediageilheid niet onder controle kon houden.
    Ik geloof NO WAY dat als dit ECHT zo'n vreselijke serieuze ondergrondse vrouwenhandel praktijk was, waar waarschijnlijk nog veel grotere criminelen aan genetwerkt zitten, waar joran dan maar een loopjongetje voor is, dat dat dan VOOR er iemand is garresteerd is zo in het nieuws wordt uitgezonden.
    Dat is toch een onderzoek van niks :( Zo gaat het er in de echte detective wereld dus niet aan toe he :(

Als politie/justitie met zo'n soort zaak te maken heeft, normaliter houden ze dat stil (duh anders vluchten de daders/ruimen ze hun sporen op) tot dat er concrete arrestaties zijn gemaakt.

Ach verder wel grappig zo'n "real life" soap-serie :)

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dan moet je miss ook eens niet meer oordelen over peter als je er nooit naar kijkt en alleen hier en daar maar wat opvangt want dan klopt het verhaal wat je meekrijgt niet meer als je maar de helft ziet!

jemig je kunt niet zomaar zeggen dat iemand over lijken gaat als je niet eens weet hoe zijn programma gegaan is!

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Peter r de vries is al heel lang op tv, ik heb heus zijn programma weleens gezien en daar baseer ik mijn mening op.
    Jij denkt je mening te kunnen baseren op het feit dat ik zeg dat ik hem niet mag terwijl er duidelijk staat dat ik af en toe wat opvang van zijn acties, hij is nu eenmaal altijd op tv.

Ik maak altijd zelf nog wel uit wat ik schrijf en wie ik wel of niet mag.
    Als ik hier zeg dat ik tegen peter ben, gaat men er al van uit dat ik voor Joran ben, die mening slaat ook nergens op....Joran heeft wat op kerfstok maar ik weet niet wat en ga dus niet zomaar zeggen dat hij natalee vermoord heeft.

Heel wat maanden geleden deed peter voorkomen alsof hij de oplossing had ik de zaak natalee, wat hebben we gezien geen oplossing maar veronderstellingen en illigaal verkregen beelden.

Hoe ik dat weet, omdat je hiermee dood gegooid wordt op tv.

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar zoals hij zelf ook zei in verschillende tv-programma's. Er komt iemand op hem af die informatie heeft over Joran die weer met nieuwe louche zaken bezig is. Moet hij als journalist dit maar voorbij laten gaan? Politie doet er niks mee, dus Joran lekker zijn gang maar laten gaan?

Op zich hoefde zo'n hele show niet, maar hij heeft hiermee wel enkele (en uiteindelijk misschien wel tientallen) Thaise meisjes gered van de prostitutie.

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik formuleer mijn antwoorden naar behoren, tuurlijk zit er soms een foutje in maar ik denk dat niemand zonder fouten is.

Verder no hard feelings, iedereen mag denken wat men denken wil en ik ga er graag vanuit dat ik ook mijn mening mag formuleren, net als iedereen anders.

Ik heb het al eerder gezegd maar ik trek me nu echt terug uit dit topic want ik schiet er niets mee op en het lost niets op.

20. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Zo goed ging zijn zaakje niet hoor, geen meisje wilde iets voor hem doen.Ze zijn ook slimmder dan je denkt, om eerst de school te willen afmaken, en wat joran in het verhaaltje deed, was kruimelwerk.Het stelt niks voor, en de kans om hem hierop te pakken heeft peter nu ook aardig verknalt.

Deel Deze Pagina