joran? peter r de vries?....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knorretje21, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ach we zien het allemaal wel.
    Wat heeft het voor zin om te kibbelen of je Peter goed vind of niet?
    Feit blijft dat hij wel de enige is die iets laat zien van Joran, dat het gewoonweg een slechte jongen is.
    En idd van de andere kant had Peter verder moeten graven en niet zo snel ermee naar buiten moeten komen, dan hadden ze een echte zaak gehad, nu ben ik bang van niet.
    Denk dat deze misschien beter gesloten kan worden, want dit gekibbel draagt niets bij.....

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Laat ie eerst eens de Nederlandse meisjes redden van de prostitutie!
    Nee hier in Nederland wordt het allemaal normaal gevonden, even gepijpt worden voor 5 euro. Maar dan opeens zijn het Thaise meiden (die echt wel weten waar ze voor komen), en dan kan het niet :rolleyes:

Deze uitzending was gewoon puur voor de show, anders had ie Joran wel op laten pakken.

Joran is niet anders dan een andere hoerenbaas of pooier hier in Nederland. Dan mogen ze die ook wel oppakken.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    =D>

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    is er verder nou nog wat gebeurt of niet?

heeft die thaise gebeuren er nog wat mee gedaan?
    of is joran nog ondergedoken?

wie weet het :)?

6. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Het vervelende is, dat wat Peter ook laat zien, dat allemaal niet kan worden aangeleverd als bewijs voor een eventuele rechtzaak of een onderzoek.
    Dat is iets wat mensen altijd vergeten.
    De opnames die Peter uitzend zijn niet toelaatbaar in welke vorm dan ook als bewijs of als reden voor vervolging.

Ik kan Peter niet uitstaan, hij doet maar waar hij zin in heeft, maar ik vindt hem wel dom om dit niet in te zien. Onze rechtstaat is nu eenmaal aan zoveel regels gebonden, en een particulier zoals Peter doet met zijn soort acties meer kwaad dan goed.

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ambassade heeft opnames vertaald en naar Thaise politie gestuurd. Joran is spoorloos - gezien op een vlucht naar Koh Samui.

8. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam

Het geeft vaak wel aanleiding tot onderzoek.

Als jij iemand niet kan uitstaan omdat ie zijn werk goed doet heb jij het vast heel moeilijk in het dagelijks leven.

9. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Op grond van de banden van Natalee is destijds wel een nieuw onderzoek ingesteld, maar je hebt (waarschijnlijk) wel gelijk dat de banden hier in Nederland niet als direct bewijsmateriaal toegelaten zullen worden in een rechtszaak. Echter, wellicht is dat in Thailand wél het geval. Er zijn daar mensen die voor minder de bak in gaan, dus misschien wordt het daar wel als bewijsmateriaal gezien.

10. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    zucht...

ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, het is zo een media circus geworden....

tuurlijk is het verschrikkelijk fout wat Joran heeft gedaan, maar hadden ze niet eerst kunnen afwachten of de thaise politie hier iets mee kan? Nee ze brengen het gelijk naar buiten! Net als in de Holloway zaak... brullen dat je het hebt opgelost, bekentenis op video... en dan kan justitie er niets mee en is meneer v/d Sloot gewoon aan het feesten in Thailand...

11. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Als De Vries verder was gegaan wordt dat gezien als onverantwoorde journalistiek en dat is ook strafbaar in NL.

Het ligt niet aan het programma, het ligt aan het rechtsysteem in NL en Aruba dat zulke lui gewoon vrij rond lopen. Voor amerikaanse maatstaven is ons rechtssysteem bijvoorbeeld een lachertje. Wat dacht je van Volkert van der Graaf dan: schiet effe 6 kogels in iemand leeg met 4 getuigen eromheen, krijgt 15 jaar minus goed gedrag en nog meer van die onzin en nu is ie gewoon ieder weekend thuis bij z'n gezin...
    :confused: :confused: :confused:

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hij heeft tenminste 15 jaar gekregen.....omdat pim nogal bekend was... als je kijkt naar de moeder van rowena die loopt allang weer rond, ik ken een dader die na 6 maanden vrij kwam terwijl hij meerdere meisjes had misbruikt en verkracht.

Het spijt me zeer maar 15 jaar tegenover 3/4 jaar vind ik een groot verschil en dat alleen omdat het een vooraanstaand persoon is.

Ik zie namelijk geen verschil in pim fortuin of rowena rikkers of savanah, behalve dan wat een verschrikkelijk leven die 2 meisjes gehad moeten hebben.

13. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ohja helemaal mee eens, maar 3/4 jaar, 15 jaar, ik vind het allemaal te weinig.

Bij het zesde zintuig laatst een meisje van 3, 4 jaar mishandeld tot de dood erop volgde in 1986 moordenaar is inmiddels al een paar jaar vrij. Dat soort lui mogen van mij nooit meer vrij komen, sterker nog, nooit meer een dag lol in hun miserable leventje hebben, maar gewoon elke dag keihard werken in een bloedhete woestijn zoals ze in Texas doen.
    De nabestaanden hebben ook levenslang gekregen.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hoewel het niet tegen mij gericht is: Maar wat een rotopmerking eigenlijk tegen iemand die zijn eigen mening gewoon geeft. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Ik kan geen Peter en Joran meer horen haha! Ik heb ook niet gekeken laatst, ik had genoeg aan de voorstukjes. Ik weet niet zo goed wat ik van Peter R. de Vries vind, en Joran? Ik vind het een beetje een zielige aandachtzoeker. Als je het mij vraagt doet hij het er gewoon om. Maar wie ben ik?

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik vind het veel te stil rondom Joran op het moment. Je hoort helemaal niks meer!

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Als hij nu werkelijk zo slim zou zijn of zijn vader zou hij allang in mexico moeten zitten, daar leveren ze niet uit.....

Ik denk dat de waarheid omtrent Nathalee en Joran nooit voor 100% boven water komt......

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Man opgepakt na confrontatie met Peter R. de Vries

(Novum) - De politie heeft woensdagavond een 35-jarige zedenverdachte opgepakt nadat die in de val was gelokt door Peter R. de Vries. De misdaadverslaggever had in Purmerend een ontmoeting tussen de Noord-Hollander en een 12-jarige jongen geregeld en hield de verdachte in een park aan. Na een telefoontje van De Vries kon de man worden gearresteerd, laat de politie donderdag weten.

De redactie van het televisieprogramma van De Vries belde de politie woensdagmiddag met de mededeling dat de journalist 's avonds een verdachte ergens mee ging confronteren. Meer informatie gaven de programmamakers volgens de politie echter niet. Daarom werd hun verzoek om agenten stand-by te houden ook geweigerd. Wel was de politie naar eigen zeggen voorbereid om zo nodig in actie te komen en de verdachte over te nemen als De Vries de man zelf zou aanhouden.

Rond 19.30 uur belde de misdaadverslaggever de politie met de melding dat hij de 35-jarige man had aangehouden. Tien minuten later waren de agenten ter plaatse in het Leeghwaterpark, meldt de politie. De man is vervolgens vastgezet op het bureau in Purmerend.

Na onderzoek bleek dat de politie de verdachte sinds vorige week woensdag in het vizier had in verband met een zedenzaak. Behalve de 12-jarige jongen zouden er mogelijk nog meer slachtoffers zijn. De moeder van de jongen had de politie dinsdag gebeld met de mededeling haar aangifte niet door te zetten. Volgens de politie is nu gebleken dat de vrouw daarna de misdaadverslaggever heeft ingeschakeld.

Deel Deze Pagina