Moet je hem eens heel diep in zijn ogen kijken, hij heeft het wel gedaan door. Geen idee hoe, maar hij is echt naar. Ze zouden toch vandaag opnieuw gaan duiken? Ben benieuwd wat daar uit komt,.. Hij heeft inderdaad een prachtige naam, die ik inderdaad ook gewoon zou gebruiken. Je kent van bijan iedere naam wel iemand die minder leuk was, toch?
Ik dnek dat hij wel degelijk iets te maken heeft met die verdwijning! Zoals passiepaard zegt: je ziet aan hem dat hij liegt, hij is geniepig! hij was een keer bij jensen, hij dacht zo goed na voor hij een antwoord gaf, niks spontaan, alles tot in de details vertelde hij..dingen die ieder ander echt niet onthoud! Mijn idee: Samen met nathalie naar het strand, daar is iets gebeurt, meisje dood, papa is in paniek gebeld, papa en joran hebben nathalie of begraven ergens, of in zee gedumpt. Ja pa weet ook meer! Ach de tijd zal het leren, ik denk wel dat hij ooit breekt! kus miek
Of hij ook daadwerkelijk vermoord heeft weet ik niet, maar ik denk zeker wel dat hij er iets mee te maken heeft. Ik vertrouw hem voor geen meter, gewoon door zijn hele manier van doen.
Vanavond is er Peter R. de Vries over de hele kwestie. Ben benieuwd of hij nog achter nieuwe dingen is gekomen, ga zo wel even kijken,...
Als je het mij vraagt ligt ze in die vermiste krabbenkooi ergens op de bodem van de zee, en heeft Joran hier zeker iets mee te maken. Als hij het zelf niet heeft gedaan weet hij er iig veel meer vanaf als dat hij nu zegt. Haar vader gaat nu toch met nieuwe apparatuur de zee afzoeken? Hoop voor haar ouders en vrienden dat ze toch gevonden wordt zodat ze afscheid kunnen nemen. ow ja en sletje of niet, vermoord worden ( als dat gebeurd is ) verdien je dan niet.
Nou dan zou je toch zeggen dat ze daar in zit zou wel heel toevallig wezen dat nu net die krabbenkooi is weggehaald. maar ik denk niet dat die vader daar wat mee heeft te maken lijkt me erg sterk
Met een vader als politie agent?,die meid is gewoon bezweken aan al die drugs toen hij net op der lag,en is toen in paniek geraakt,is helemaal uit de hand gelopen. Zo'n idee krijg ik hoor.
Waar wordt nou weer op gebaseerd dat Natalie Holoway een losgeslagen tiener is? Niet dat het niet kan hoor, maar zou ook graag ff de bron willen weten Ik geloof overigens wel dat Joran v/d Sloot schuldig is. Maar het is een moeilijke case, want zonder lijk geen moord hè.