Vrouwen met elkaar op de vuist na parkeerruzie in Tilburg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waar gaat het heen...

Omroep Brabant: Vrouwen met elkaar op de vuist na parkeerruzie in Tilburg

Moet zeggen, dat ik wel meteen dacht aan een aantal meiden hier op het forum. Ik kan (en wil) ze niet bij naam noemen, maar ik heb hier wel eens wat reacties gelezen, die hier wel op lijken. Bij een incident meteen de ander verrot schelden, fysiek worden en daar de fout niet van inzien... :(

Vooral deze verklaring van één van de betrokkenen: "Volgens haar was het spugen een schrikreactie omdat de ander haar grof beledigde." ;)

Triest.... :(

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Visverkoopsters..

3. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik moet er wel om lachen! Niet om het incident zelf, maar dat het zelfs het nieuws haalt!

Ik ben al blij dat ik het nooit mee gemaakt heb, met mijn parkeerstijl heb ik zo ruzie (ik ben echt enorm slecht in parkeren ;) ), en in dit geval had ik waarschijnlijk uit stomheid niet eens iets zou hebben durven zeggen!

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    HAHAHAHAHAHAHA man wat een wijvenfrustratie.
    Ik denk dat ik ze zwaar lachend uit mekaar zou hebben gehaald.

Dramaaaaatisch dit. HAHAHAHA.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Waarom halen die hiermee nu het nieuws. Wij wonen in Tilburg en parkeerprobleem is erg groot nu met de kermis. Soms rijdt je wel 30 min rond voor een plekje en met dit weer in dat erg onaangenaam maar om daar nu ruzie om te maken. Triest heel triest. Wel de moeite trouwens de kermis :).

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Regionaal nieuws, hè ;)

7. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    :):D

8. Ja maar, haar schóénen waren beschadigd he? :$

9. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Komkommertijd...
    Mijn man werd zaterdagnacht toen hij met een collega samen naar huis liep, in elkaar geslagen door twee gastjes op een scooter (nabij de Piushaven - Tilburg). Zomaar, omdat ze daar zin in hadden?!
    Het lijkt wel of mensen steeds debieler worden? Niet alleen in Tilburg denk ik, maar overal. Maar tis toch te absurt voor woorden dat mensen om de haverklap maar geweld gebruiken?

Volledig offtopic trouwens: je hebt 9.999 berichten nu! Das cool! :D

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Doet me denken aan een onderwerp wat ik al 2x op Opsporing Verzocht heb gezien, over een homo die uit de Popcorn (Tilburg) kwam en belaagd werd. Hij werd de trap van de fietsenstalling afgeduwd. :(
    Ook om niks...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zeer triest, alle gevallen die hier genoemd worden overigens. Waar is de verdraagzaamheid gebleven.

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hahahaha wat kunnen vrouwen kattig zijn zeg! Tjonge jonge

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ach ik denk dat beide vrouwen van hetzelfde 'soort' zijn dus ik vind het nou niet bepaald schokkend.

Deel Deze Pagina