Hij mag van mij terug naar een normale gevangenis als hij nu eens verteld waar dat meisje is gebleven voor de rest nooit meer vrij laten.
Die sicko moeten ze gewoon in een kooi stoppen en elke dag een stukkie eraf snijden. Verder ben ik niet sadistisch hoor
That's what I said.... Zonde om weer tijd en energie in die jongen te stoppen. Aandachttrekker...zelfs in de gevangenis
Ja maar nooit op en bloot nooit verteld hoe het echt zit en zat. Waar hij haar in zee heeft gedumpt en zo en dat hij het ook echt gedaan heeft. Kijk van mij mag hij van alles krijgen daar van de ergste ziekte.s tot idd mishandelingen mijn best. Maar eerst eens de waarheid vertellen over die arme meid. daarna laten rotten in de cel.
Kan me echt helemaal niets schelen wat hem nou wel of niet overkomt. Had ie maar niet iemand moeten vermoorden...
Ik vind het alleen erg voor zijn moeder (blijft hoe dan ook toch haar zoon). Maar voor hem zelf? Nou nee..
Daar moest ik ook aan denken, inderdaad.. Het is misschien heel dubbel, maar het lijkt me toch gruwelijk om dit te horen en zien van je zoon..
Inderdaad, en dan te bedenken dat de hartaanval waaraan zijn vader is overleden misschien ook nog wel door dat domme gedrag van Joran is veroorzaakt. Maar van de andere kant, die moeder is ook wel eens met hem op tv gekomen en verdedigde hem altijd. Ze geloofde heilig in zijn onschuld (wat betreft Natalee)...
Ja, maar als moeder geloof je toch ook in je kind?! Dat vind ik ook niet meer dan logisch. Zeker als je kind zo'n ontzettend manipulatief en leugenachtig persoon is. Die liegt natuurlijk net zo hard tegen zijn moeder. En zover ik het heb begrepen heeft zij inmiddels wel echt met hem gebroken.