Joran van der sloot word nu echt vader

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Belachelijk eigenlijk dat hij daar überhaupt de kans voor krijgt.

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wat een gezeur om Joran zeg! al de aandacht die hij nu nog krijgt en dan ook hier op het forum, nog nooit gezien dat een moordenaar zoveel aandacht krijgt als deze gek.

En bovendien, er zijn verschillende seriemoordenaars die nageslacht hebben en deze zijn niet in de voetstappen van hun ouder gestapt.
    Ted Bundy heeft een dochter(ook verwekt in de gevangenis) hoor je niets over.
    Fred en Rosemary west hebben kinderen die ook niet in de voetsporen van hun ouders zijn gestapt en zo zijn er nog veel meer.
    Gary Rigdway heeft een aantal kinderen die ook niet moorden.

Joran is een debiel, zolang zijn vader leefde kwam weg met alles en vader dood en Joran loopt zo in de armen van de politie, dommer kan je ze niet hebben.

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Volgens mij is het vrij normaal dat moordenaars zoveel aandacht krijgen. Er zijn films en tientallen docu's gemaakt over Ted Bundy en in de tijd van zijn proces stonden de kranten waarschijnlijk ook vol over hem. Met andere moordenaars net zo

En dat zijn alweer oude zaken, maar kan me niet voorstellen dat er niks over Ted Bundy zijn vrouw en dochter is geschreven in de tijd dat het actueel was.

En volgens mij zegt niemand dat Joran van der Sloot zijn kinderen ook gaan moorden. Maar dat het best een tik van kan overhouden, en dat zullen de rest van de moordenaars kinden vast ook wel hebben. Het blijft toch vreselijk het idee dat je ouders mensen hebben vermoord.

4. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ontzettend sneu voor het ongeboren kind. Echt triest.

5. me83

me83 Niet meer actief

ikzelf kan niet oordelen wie er wel of niet een kind mag krijgen,maar gezien de toekomst van het kindje vind ik het wel eg sneu,die zal zijn/haar leven lang worden aangezien als kind van een moordenaar en vast wel gepest worden ofzo..:(

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Laten we ons dan eens richten op de slachtoffers van moordenaars, dan de moordenaars zelf.

Ik word niet goed te lezen dat iedereen medelijden heeft met het ongeboren kindje, wie zegt dat het de criminaliteit in gaan, misschien zit een gedeelte in de genen maar zeker ook in de omgeving waarin je opgroeit en hoe je zelf ontwikkeld.

Ik ben een product van geen opvoeding hebben gekregen, ben verwaarloosd/mishandeld/misbruikt etc, bovendien heeft mijn bio-vader in de gevangenis gezeten(niet voor een geweldsmisdrijf) en toch lees ik overal (en hoor ik) dat men medelijden heeft met kinderen die een rotjeugd hebben gehad en hoe het daarmee terecht moet komen.

Ik ben 31 en ben nooit van plan geweest om iemand te vermoorden omdat deze aan de mensen in mijn verleden doen denken.
    Ik heb een dochter die ik compleet anders opvoedt dan bij mij gebeurde.
    En daarbij weet ik het verschil tussen goed en kwaad.

Ik zeg niet dat alle kinderen ongeschonden uit een nare voorgeschiedenis komen en dat geen van deze wel de criminaliteit in gaan, maar we hebben een eigen keus.

Waarom trek ik me dit aan, omdat mensen in hun onwetendheid dingen zeggen die mensen kunnen aangrijpen, vooral degene die wel hun best doen niet te worden zoals hun "ouders"

7. Jel

Jel Niet meer actief

Joran van der Sloot zou je vader maar zijn. ;) Arm kind.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Abortus wil ze niet vanwege haar geloof, maar ongehuwd een kind (van een crimineel) is geen probleem?

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit heeft hij volgens mij lekker zitten bekokstoven in de gevangenis zodat hij niet naar Amerika hoeft..

Brr engnek!

10. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    1 ding is waar hij word een echte moordvader

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja idd, dat is echt vreemd

12. SeaShell

Hoor op RTL boulevard dat hij ook eerder vrij kan komen als hij met haar trouwt en dus een kindje krijgt

En ook dat hij idd mogelijk ook niet uitgeleverd kan worden dan naar Amerika

Ook John vd Heuvel heeft persoonlijk met Joran gesproken en hij mocht "legaal" zijn vriendin ontvangen in de gevangenis op een kamertje en het zo dus is gebeurd.

Joran kennende was die zwangerschap gewoon gepland ivm vervroegde vrijlating/geen uitlevering

13. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou je vader maar wezen ...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sneu voor het kindje zeg. Ik durf te wedden dat het kind straks erop aan wordt gekeken wie zijn of haar vader is. Ik ben bang dat het kind het nog zwaar gaat krijgen.

15. SeaShell

John over Joran: Ik verbaas me nergens meer over
    Het aanstaande vaderschap van Joran van der Sloot zorgde voor heel wat verbazing vanmorgen. Joran probeert mogelijk uitlevering aan Amerika te voorkomen. Maar het is allerminst zeker dat dit daadwerkelijk lukt.

"Mijn eerste reactie? In deze zaak verbaas ik me eigenlijk nergens meer over", zegt John van den Heuvel, die het nieuws als eerste bracht. "Het is natuurlijk wel heel apart."
    De Peruaanse Leidi is de moeder van het ongeboren kind. Zij zou Joran brieven hebben gestuurd kort na zijn arrestatie. "Kennelijk waren die brieven van dien aard, dat ze langs mocht komen. Daar is een vriendschap uit ontstaan. Ze komt nu heel regelmatig op visite", weet John. Daar moet Leidi flink wat moeite voor doen. "Het is twee uur reizen, dan moet ze nog twee uur op de beveiliging wachten en dan mag ze een half uurtje op bezoek."
    'Vruchtbaar half uurtje'
    Dat bezoek zonder toezicht vindt plaats in vergelijkbare omstandigheden als in Nederland. "Je kunt iemand dan in een apart kamertje ontvangen, er staan een bed en tafel en dan kun je onbelemmerd dingen doen. Het blijkt een vruchtbaar half uurtje te zijn geweest."
    John neemt overigens niet klakkeloos aan dat Joran daadwerkelijk vader wordt.. "We kennen hem als zeer berekenend. Allereerst heeft Joran natuurlijk eerder dingen gezegd die niet blijken te kloppen. We hebben pas zekerheid of hij de vader is als het kindje is geboren en er een DNA-test is gedaan."
    Meteen ontstaat er speculatie over een motief, namelijk het voorkomen van uitlevering aan de Verenigde Staten. Want met Peruaans nageslacht kan Joran de Peruaanse nationaliteit aannemen, waardoor Joran meer bescherming geniet. "Maar de uitlevering is al goed gekeurd", zegt John. "Eigenlijk kan alleen de president van Peru de uitlevering nog tegengaan."

16. joxa

joxa Actief lid

22 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    sluit mij hier helemaal mee aan

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

En die Joran blijft maar lachen....

En dan die vriendin....wat een kwezel zeg.
    Sommige vrouwen kicken toch overal op.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik heb nu al medelijden met het kindje als die erachter komt wat zijn/haar vader is.
    Dit kind is al beroemd voordat het geboren word of zelf die keuze kan gaan maken om beroemd te worden.

19. ecl

ecl Niet meer actief

Als hij echt de vader is, wat ik betwijfel, dan is het vreselijk zielig voor het kind! Dat hij de vader is, is zielig. Mogenlijke wraak akties tegen joran doormiddel van het kind iets aan te doen. Dat het kind moet opgroeien met de vader in de gevangenis, is zielig.
    Sowieso of hij nou de vader is of het niet, het arme kind wordt verwekt met een hele vreselijke reden. Een manier vinden om die idioot uit de gevangens te krijgen en buiten amerika te houden. Niet uit liefde voor een kind of een wens om een kind te hebben.........
    Vreselijk dit!:x

20. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Viezerik!:x

Deel Deze Pagina