Joran van der sloot word nu echt vader

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Baby zou tweede kind van Joran van der Sloot zijn
    De baby die Joran van der Sloot zou krijgen met zijn Peruaanse vriendin zou al het tweede kind met haar zijn. Bronnen in de gevangenis waar Joran zit, zeggen dat tegen een Peruaanse site.

Begin deze week vertelde Joran van de Sloot zelf tegen John van den Heuvel van De Telegraaf dat hij een kind krijgt met de 23-jarige Leidy. Die zou drie maanden zwanger zijn van de Nederlander die in Peru vastzit voor de moord op de Peruaanse Stephany Flores.
    Kind heet Mathias
    Leidy Figueroa zou volgens de bronnen in de gevangenis elke maand langskomen met het kind dat ze al met Joran zou hebben, meldt de site Trome.pe. Het gaat om de ongeveer twee jaar oude Mathias. Vorig jaar werd al gespeculeerd dat Joran de vader zou zijn van Mathias, maar dit werd door Joran als 'onzin' bestempeld. Leidy zei toen emotioneel op televisie dat ze 'Joran niet eens kent'.
    Dat blijkt nu niet zo te zijn. Een kennis van Leidy zegt dat de twee al langer een relatie hebben. Ze zouden elkaar in de gevangenis hebben ontmoet. Op Leidy's Facebookpagina staan foto's van cadeaus die Joran onlangs aan zijn vriendin heeft gegeven voor haar verjaardag, zoals een hart met de tekst 'jij bent de sleutel tot mijn hart'. Opvallend genoeg reageert de moeder van Joran, Anita van der Sloot, op de foto met: 'wat mooi'. Ook 'liked' ze verschillende foto's van Leidy.
    De kennis van Jorans vriendin kan niet zeggen of Joran ook de vader van Mathias is. Zowel Joran als zijn vriendin en moeder zijn onbereikbaar voor commentaar, maar de medegevangenen zeggen volgens Trome dat Joran de vader is van het jongetje. Anita van der Sloot, reageerde ook op foto's van het kindje op Facebook, die ze 'Joran baby' noemt, zegt Trome. Op dezelfde Facebookpagina staat dat Leidy op 20 februari van dit jaar getrouwd is, maar er staat niet bij of dit met Joran is.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Arm kind, dat zeker. Wat een bizar figuur is dat toch ook, die Joran..
    En oneerlijk, tja. Het hele leven is oneerlijk.

3. SeaShell

Vond het vooral bizar om te lezen dat Anita van der sloot reageert met "wat mooi" etc

Haar zoon is een koelbloedige moordenaar, dan ga je toch niet mooi weer spelen tegen zijn vriendinnetje met "wat mooi" en "jorans baby"
    Of Ben ik de engine die dat raar vind ma alles wat hij zijn family heeft aangedaan?

4. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik weet niet hoe jij er in staat, maar ik zal altijd van mijn kind houden.
    Ook al gaat het om moord.

5. SeaShell

Dat weet je denk ik pas als je het meemaakt

Je kunt wel hard roepen maar je weet het nooit zeker hoe je gevoel dan zal zijn zoals met zoveel dingen waar mensen hard over roepen en later op terug komen

En waarom ik het vreemd vond? Omdat ze na de moord op stephanie zei dat ze niet meer naar Joran op bezoek zou gaan en ze niks meer met hem te maken wou hebben, daarom vind ik het nu zo raar dat ze na die harde uitspraken van toen op tv nu zo uitbundig enthousiast reageert op Facebook wat de hele media en buitenwereld kan lezen

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja idd Daantje bizar

En houden van j kind is 1 maar om hypocriet op fb te gaan liken of dat soort comments maakt j ook niet geloofwaardig

7. Melief

Melief Niet meer actief

Wat een achterlijk bizar iets, wordt hier zo boos en verdrietig van....

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Al kan ik me dan wel weer voorstellen dat j als oma zijnde toch trots bent en dat "stiekem" toch wilt laten zien

9. SeaShell

'Schoonvader Joran zette verdwijning dochter in scène'
    De vermeende schoonvader van Joran van der Sloot heeft geprobeerd duizenden dollars te verdienen door de verdwijning van zijn dochter in scène te zetten. Hij verraadde zich voor de camera van de Peruaanse tv-zender ATV, meldt de site Peru21.

Deze week kreeg de dochter van Carlos Figueroa internationale bekendheid omdat ze zwanger zou zijn van Joran van der Sloot. De 23-jarige Leidy Figueroa zou volgens haar vader nu al twee dagen verdwenen zijn. Hij trommelde de media op en zette hen tegen elkaar op om te bieden voor de 'exclusieve bekendmaking' van de verdwijning van zijn dochter. Hij wilde minstens 10.000 dollar (kleine 8000 euro). "Niets is gratis", zei hij voor de lopende camera’s.
    De camera’s van de opgetrommelde media bleven lopen toen de man ging bellen met de speaker aan. Hij kreeg zijn ‘vermiste’ dochter aan de lijn, waarbij zij (hoorbaar) zegt: "Twee dagen vermist? Ik was thuis." De betrapte man liet zich niet afschepenen. Hij vroeg na zijn mislukte truc 1000 sol (300 euro) voor een exclusief interview met zijn dochter voor ‘alle details van de zwangerschap’.
    Maandag meldde De Telegraaf dat Joran van der Sloot heeft gezegd dat zijn 23-jarige vriendin Leidy Figueroa drie maanden zwanger van hem is. Volgens de website Trome.pe hebben bronnen in de gevangenis gezegd dat ze ook al een kind van hem heeft, de 2-jarige Mathias. Dit werd door Joran echter ontkend.

Deel Deze Pagina