Heeft een van jullie ook wel eens Miami Ink gekeken? Vind het echt zo'n leuk programma! Vond het jammer dat Kat von D. wegging, maar zij heeft nu haar eigen tattooshop. Leuk programma om te kijken en wat een meesterwerken worden er gemaakt. LA Ink; iedere werkdag om 18.05 uur op Discovery Channel.
Ja ook nog, maar die heb ik er juist niet bij vermeld omdat ik die dus niets aan vind Vind het geen leuke mensen om naar te kijken haha.
Ja Miami Ink is gewoon helemaal weg erg vreemd! Ik keek het elke nacht om 01:00 en nu is er helemaal niks meer daarvan. La ink heb ik eigelijk nog niet gezien moet ik eerlijk zeggen beetje rot tijd voor hier om 18:00.
Kan me voorstellen dat 18.00 uur een rottijd is met een kleine Waar inderdaad Miami Ink ineens gebleven is mag Joost weten. Vind het ook wel heel erg vreemd dat daar niets over vermeld is...
Wij zijn ook verslaafd aan miami ink. We hebben Discovery travel&living, daar komt het iedere dag om half 4 en om 21.20. Heb LA ink helaas nog niet gezien. Tijd is idd niet zo handig.
Miami is idd leuk, mijn man kijkt vooral veel. Leuke gasten ook. Vind London ook niks aan. Kat von D nog niet gezien
kat von d vind ik zo in het programma echt een top vrouw!Helemaal gaaf met die tattoo's! En Ami is idd een lekker ding haha. Kijk het echt altijd met veel plezier
Vind London Ink ook niet leuk. Waarom weet ik eigenlijk niet. Kat von D. is echt helemaal te gek,te gek wijf met te gekke tattoos! Willen jullie een keertje lachen om hele foute tattoos? Kijk eens op www.badtattoos.com en lees vooral ook het commentaar aan de zijkant van de foto....
Ik mis het telkens door de tijden dat ze het uitzenden Teken zelf graag en vaak en vind de dingen die ze daar maken zo gaaf. Vooral omdat er doorgaans van die mooie betekenissen achter zitten.
over badtattoos gesproken. Toen ik nog op school zat ,zat er een meisje bij mij in de klas die had op haar bovenarm een hele grote tweety met een ballonetje vast en daar stond haar naam in ! ECHT VERSCHIKKELIJK!
leuke programma's...maar vind LA Ink de leukste. Geweldig om te zien dat ze weer helemaal in haar oude ritme zit enzo. Binnenkort verteld ze tegen haar vrienden dat ze zwanger is...super leuk
Ik kijk ze ook alle 3. Ik vind London Ink ook niet zo leuk. Een stel chago's bij elkaar. Die ene vent kijkt telkens uit zijn ogen, van nou het moet maar weer. Dat meisje wilt vaak die tattoo's niet zetten. Die louie de vorige keer, pakte gewoon die tattoo over van die Dan. Nou ik had hem even flink verrot gescholden zeg! Die Dan vind ik wel weer grappig. En Miami ink. Wel raar dat dat nu ineens weg is. Ik vond juist die nunez wel leuk. La ink helemaal geweldig, die kat von d kan het echt supergoed. Die badtattoos.com had ik ook al gezien, zei die corey dat niet tijdens 1 van die afleveringen?
@Maud; heb net even een kijkje genomen op badtattoos.com..grappig om te zien hoor en wat een lelijke zitten er overigens tussen. Ik heb LA Ink al 3 dagen niet gezien, zo dadelijk gelijk maar even weer kijken. Hoop dat ze nog niet verteld heeft dat ze zwanger is...anders heb ik dat weer gemist...
Ligt het aan mij of word LA ink nou steeds meer over Kat en steeds minder over hoe ze die tattoo's nou eigenlijk maken en zetten? Ik bedoel ik vind Kat von D een apparte madam maar om nou n uur lang over haar en dr vriendinnen/collega's te kijken daar zet ik mn tv niet voor aan... Ik wil meer mooie tatt's zien en vooral hoe ze tot stand komen!