wij hebben van de weerk een gas kachel gekocht en moet nog aangesloten worden dus kan hem nog niet showen... dus bij deze wie heeft er wel foto's van jullie knusse haard....
Hier eentje van die van ons. Gewoon een schouw, met keramieken houtjes erin en van die gelpotten. Niet echt een geweldige foto, maar de muur was net geverft, en die wilde ik even aan een vriendin showen. Ons huis is trouwens best strak ingericht, dus niet echt het knusse idee...
zal ook eens een plaatje maken als ie aanstaat, dan ziet ie er een stuk gezelliger uit Zo'n mega grote echte haard met van die grote stenen, dat lijkt me echt geweldig.... Alleen staat en past dat niet zo in een nieuwbouwhuis met strakke inrichting...
mooi hoor... en val die van jou is echt mooi..die wouden wij ook zo en die komt er nog wel maar nu hebben we de centjes voor andere dingen nodig. wij gaan over 6 1/2 maand trouwen en we willen de keuken aanpakken dus tja... we moesten dus kijken naar een tweedehansje en goedkopere helaas maar het is wel een lieffie die we nu hebben
Wij hebben een heel oud beestje, het kacheltje van ons. Mijn oma had vroeger een soort gelijke kachel (maar dan met 5 pitten) om te koken. View attachment 40182
Thanx! Ja 't is wel een super ding hoor, vuur lijkt ook behoorlijk echt op een echt haardvuur. Maar zonder schenking van de moeder van mijn man had ie er ook niet geweest Trouwen & een mooie keuken is ook niet verkeerd!
Hier is onze gashaard. Het is een doorkijkhaard. Niet echt een mooie en duidelijke foto, maar dan heb je een idee. Dit is vanaf de woonkamer en je hebt er dus ook plezier van vanuit de eetkamer. Er komt een behoorlijke warmte vanaf.
Okeee mooie kachels gezien . Hier de onze! Ben er super blij mee.. Bovenaan verlichting. View attachment 40228
@jo: GAAF!!! krijg je ook een beetje warmte van doorkijk trouwens? het was voor ons de reden om het uiteindelijk niet te kiezen maar soms heb ik daar wel een beetje spijt van. @lauw: ook mooiiii!! hier deze unit:
Dit is onze schouw, en houtkachel, we waren direct verliefd op de schouw is namelijk van marmar. Eerst was de bovenkant wit,maar sinds gisteren chocolade kleur . Het tapijt is uit turkije, beetje cultuur erbij
wij hadden in onze vorige woning een gashaardje, was erg leuk en gezellig, heb ik alleen geen foto meer van! nu helaas geen meer..
Wat een mooie haarden zie ik voorbij komen! Leuk, vind het sowieso altijd leuk om te zien hoe mensen wonen en hun huis hebben ingericht . @Klingel, er komt enorm veel warmte van de doorkijkgashaard. Hij zat er al in trouwens, toen we het huis kochten, we vonden het gelijk geweldig. Jullie hebben ook een mooie haard!! Ik zal morgen een foto van de andere kant maken (als ik opgeruimd heb ).
In ons oude huis (nog interesse anyone ) zit ook een schouw. Maar die was dichtgemetseld. We hebben er een stuk uitgehakt en een gelhaard erin gezet. Er stonden drie van die potjes in, dat gaf me een warmte! Paar keer heel handig geweest met een stukke ketel!
ik dacht in eerste instantie dat dit een grafsteen was sorry maar vind deze niet zo mooi. Die andere haarden wel allemaal. ik hou van strak.